وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه شماره دوازده؛ حامد: بایرن مونیخی به دنیا اومدم

مصاحبه ی اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهمون این هفته ی ما حامد یکی از نویسنده های خوب و زحمتکش این وبلاگ که هرهفته خودش مصاحبه میکرد و این هفته قرعه به نامش در اومد.  بیشتر سوالات این هفته رو هم خانم های گرامی این وبلاگ "طرفدار" و "نمیدونم!" طرح کردن و چند تا از سوالات رو هم بنده طرح کردم.

* مصاحبه های قبلی را در اینجا بخوانید.

 

سلام. خودتو برامون معرفی کن. 

سلام، حامد هستم از کرج، 19 ساله ، خیلی وقته تو این وبلاگ زندگی میکنمو چند وقتی هم هست که یکی از نویسنده هاش هم شدم، دوست های خیلی خوبی هم اینجا دارم، هرچند بعضیاشون دیگه مارو دوست ندارن و به وبلاگ سر نمیزنن یا حداقل تماس برقرار نمیکنن.  

 

کی کجا و چگونه عاشق بایرن و آلمان شدی؟ 

از وقتی بدنیا اومدم، بخاطر علاقه ی پدر و مادرم

 

بایرنی شدنت یک اتفاق بود؟  

بخاطر پدر و مادرم، یعنی در اصل پدرم، بایرن مونیخی نشدم! بایرن مونیخی دنیا اومدم، دقیقا همونجوری که مسلمون دنیا میایم!

 

خواهر برادر بایرنی یا آلمانی داری؟ 

هم خواهر، هم برادر، هم مادر و هم پدر آلمانی دارم؛ یه خانواده کاملا آلمانی که بهش افتخار میکنم.

 

دوست داشتی بجز شهر خودت اهل کجا باشی؟ 

متولد کرج هستم، تو کرج هم زندگی میکنم ولی دلم تو مونیخِ، چون هر چیزی که دوست دارم اونجاست؛ خودمم مال اونجام ولی فعلا کرجم، شهر دومم.

 

دلیل موفقیت های بایرن رو چی میدونی؟ 

مدیریت قوی و ورزشی بایرن در اولویت و بعد اون میشه به مورد توجه قرار دادن تیم به اسطورهاش، طرفداران واقعیش، و بازیکنان و مسئولینش که عاشق اف سی بی هستن.

 

از بین مدیران فعلی تیم چه کسی رو بیشتر دوست داری؟ 

خود اولی هوینس، چون نمیشه فهمید تو ذهنش چی داره، غیر قابل پیش بینیِ کاراش.

 

آیا کسی هست که تو دوست داشتی به بایرن می آمد ولی هیچ وقت نظرمربی رو جلب نکرد؟ 

من دوست داشتم گوزته و لارس بندر به بایرن مونیخ اضافه میشدن طی دو سال اخیر که گوتزه اومد ولی جای بندر رفتیم چهل و خورده ای میلیون یورو پول بی زبون رو دادیم برای خرید مارتینز، نمیگم مارتینز بازیکن بدیِ ولی ارزشش نهایتا 25 میلیون یورو بود!

 

چه احساسی داری از اینکه داری مصاحبه میکنی؟ 

گهی پشت به زین و گهی زین به پشت؛ خیلی جالبه برام، برای مصاحبه شماره هشت اسم خودم از قرعه در اومد ولی نگه داشتم برای این هفته که فردای روز تولدمه، اینجوری یه بارم که شده از روز تولدم خاطره ی خوب برام میمونه.

 

کدوم بازیکن بایرن مونیخ پیش اومده که اعصاب رو خیلی خرد کرده باشه؟ 

این ماندژوگیچ که همیشه رو زمین (معمولا دست به پَسِ سر) دراز کشه، اعصابمو خورد میکنه همش، آبرو هر چی مردِ رو برده.

 

تیم رویائی تو؟  

چهار، دو، دو، دو: کان، بکن بائر و بادشتوبر، لام و لیزارازو، افنبرگ و بالاک، شواین اشنایگر و کروس، البر و گرد مولر.
ذخیره ها هم: مایر، لوسیو، سانیول، مولر، ریبری، پیزارو و ماکای.

 

محبوب ترین مربی ات؟ 

کلینزمن، هر چند تو بایرن اصلا خوب کار نکرد.

 

اگر در آینده فرزندت مثلا دورتموندی یا منچستری بشه چی بش میگی؟ 

این اتفاق ها هیچ کدومش رخ نخواهد داد! من نمیخوام بعدا اسم بابام هم حتی بیاد سرمو پایین بگیرم!

 

اگر یه بارمجبور بشی با کسی هم اتاق شوی که رئالیه و به شدت هم قیافش شبیه مثلا رایان گیگزِ(چه شود رئال در منچستر) چه فکری برای خودت میکنی؟!
خداروشکر تو اتاقمون دوتا آلمانی که یکیشون دورتمندی هم هست، پشت هم هستیم حسابی! جلو بیگانه ها ضعف نشون  نمیدیم؛ هرشب بازی بایرن مونیخ دورتمند منو فاضل (یکی از دوستای خوبم) دیدنی و حسابی هیجان انگیزه!

 

آیا خطایی بوده که روی تیم ما شکل گرفته باشه، و تو رو خیلی خشمگین کرده باشه؟اگه یادت میاد تیم و بازیکنشم بگو
بذار آخرین بار رو تعریف کنم، داشتم از هیجان و ترس یکبار باختن دیگه میمردم، دورتمندی ها و مخصوصا اون لواندوفسکی نامرد همش، تند و تند روی بوتنگ کار میکردن تا به بقیه ی بازی نرسه، حسابی با بقیه خطا هاشونم رفته بودن رو اعصابم.

 

کدام پست را در زمین فوتبال دوست داری؟ 

پست پلی میکر، بازی ساز یا بقول یکی از بچه های گل خوابگاه، پاس پخش کن، معمولا تو 4-2-3-1 میشه همون هافبک نفوذی.

 

بازیکنی که تو را در آن پست راضی می کند کیست؟ 

یادش بخیر تا چند وقت پیش شواین اشنایگر بازی میکرد تو این پست، هرچند الان هم قسمتی از بازی سازی رو بدوش میشکه ولی تو پست هافبک دفاعی، پارسال که تونی کروس یه هافبک نفوذی و بازی ساز فوق العاده برای بایرن مونیخ بود.

 

سیستم مورد علاقه ات برای چینش بازیکنان چیه؟ 

نوعی چهار سه سه دوست داشتم بخاطر محبوب ترین مربی ای که داشتم، که بعد ها با کامل تر شدن اون مدل سیستم اسمشم عوض شد و گذاشتن چهار دو سه یک.

 

محبوب ترین فوتبالیست عمرت کی بوده؟ 

افنبرگ و شواین اشنایگر رو خیلی دوستدارم ولی هیچ کسی برام جای سلطان اولیور کان رو نمیگیره

 

ترکیب مورد نظرت برای امسال چیه؟ 

چهار دو سه یک: نویر، دانته و بوتنگ (جای بادشتوبر خالی)، لام و آلابا، مارتینز و شواین اشنایگر، مولر و ریبری، کروس، گوتزه.

 

حاضری چقدر از داراییت رو بدی بایرن سه سال پشت سر هم قهرمان سه گانه بشه؟ 

تنها دارایی من جونمِ، خدا وکیلی حاضرم دو دستی تقدیم کنمش...

 

اسطوره  الگوی زندگیت؟ 

دائیم خدابیامرز

 

حاضر بودی داییت دوباره کنارت بود ولی بایرن تمام افتخاراتشو از دست میداد؟ 

سوال خیلی سختیه! شادی جمعی رو انتخاب میکنم؛به نفع همس، اون خدا بیامرزم بایرنی بود تا اونجا که یادم میاد، اولی کان رو هم خیلی دوست داشت.

 

سوال شما از نفر بعدی؟ 

منکه همیشه سوال کننده هستم! ولی به احترام روی گلت.
 

بهترین خاطره ات از تماشای بازی بایرن رو تعریف کن؟ 

هرچی باخت (توفینالا) داشتیم رو دور همی با خانوادم دیده بودم، که تعریف کردن ندارن! امسال که سه گانه کردیم، هر دو تا فینالو تو خوابگاهی دیدم که اولا از شبکه سه داشت، دوما حسود های غیر آلمانی دور برم پر! بخاطر همین خاطره ی قشنگ و آن چنانی این اخیرا نداشتم؛ شب فینال 98 رو یادم نمیاد، بچه 4 ساله بودم، ولی 2001 یادمه، دوویدن های تیتان بعد گرفتن پنالتی آخر رو هنوز یادمه.

 

به عنوان یکی از گردانندگان مهم ترین نقطه قوت وبلاگ چیه؟ 

جو خوب و صمیمی ای که بین همه ی بچه های وبلاگ، البته از زحمت های امیرحسین هم نمیشه گذشت، همیشه ازش تشکر کردم، عکس های روزانه، بازی های بعدی قبلی و بقیه منو هایی که همراهشه، دیدار های بعدی؛ تمامی این ها کلی وقت گیرن.

 

انتظارت از خوانندگان این وبلاگ چیه؟ 

جواب اهالی حزب باد که راهی بایرن مونیخ شدن و تعدادی زیادشون هم به وبلاگ ما رسیدن رو ندن! اینجور بحث ها فعلا سردرد برای همگی میارن، همین

 

سوال نفر قبلی از شما. از اینکه الان طرفدارای آلمان یهو داره زیاد میشه خوشحالی یا نگران؟ 

اینا که اسمشونو نمیشه گذاشت طرفدار! هر سال هر طرفی هستن که برنده باشن، اینا نمیدونن باخت چه چیه! البته خوب اکثرا هم نمیدونن فوتبال چیه!
طرفدارای آلمان قلبشون برای آلمان میزنه، اینا طرفدار نما هستن و تشخیص دادنشون هم خیلی آسونه؛ یک طرفدار واقعی تازه وارد رو راحت میشه از حرفاش تشخیص داد از حزب بادی ها!
طرفدارای واقعی بایرن از بایرن گفتنشون معلومه...

 

متنی، حرفی، چیزی داری برامون بگی؟ 

قبل هر حرفی از شما امیرحسین، خانوم طرفدار و کارلا کوچولو بخاطر سوالاتشون تشکر میکنم؛ جا داره از تمامی کسانی هم که منو تو مصاحبه گرفتم کمک و با من همکاری میکنن تشکر میکنم.
دلم خیلی تنگ شده برای یکبار دیگه دیدن کینگ اولی، افنبرگ، ماکای، بالاک، البر، زی روبرتو، لوسیو و بقیه بازیکنا با پیرن بایرن مونیخ.
بیشتر از هرچیزی آرزوی قهرمانی آلمان تو جام جهانی رو دارم که بتونیم بگیم ما هم تو طول عمرمون قهرمانی جام جهانی دیدم؛ دیگه بیشتر از این سرتون رو درد نیارم...

با تشکر
کوچیک شما حامد.

نظرات 21 + ارسال نظر
امیدروبری چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 00:52 http://bayern3.blogsky.com

خیلی ممنون امیرحسین
حامدجان تولدت را هم به نوبه ی خودم تبریک عرض میکنم
پس مدیران وب هم میتونستند ثبت نام کنند تو مصاحبه ها
تشکر امیرحسین،حامد و محمد حسین عزیز بابت زحمات بدون چشم داشتتون

فاطمه چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 01:13

بایررررن...
اقا حامد با بایرن گفتنم فهمیدین من طرفدار واقعیم یا حذب باد؟کدومشونم؟

فاطمه چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 01:14

مصاحبتون عالییییی بود.
با یه روز تاخیر تولدتونم مبارک.

häsan G Ö T Z E چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 01:16

خیلی عالی بود، هم مصاحبه ی حامد جان هم سوال هاش. دست همتون درد نکنه
ولی خداوکیلی حامد عجب خونِواده ی داری همه آلمانی...ایشالا سایه ی پدرو مادرهمشه بالا سرت باشه همچنین برای همه دوستان.
تولدت هم گرچه دیر ولی مبارک باشه.
پایدارو موفق باشید.

MaHsA چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 01:50

عالی بود...
Alles Gute zum Geburtstag

jaber چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 02:08

مصاحبه ی خوبی بود...ولی دهنت سرویس حامد منو بردی به سالهای پیش...یادش بخیر الیور کان،روی ماکای،لوسیو...

bastian31 چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 02:27

حامد جان پیشاپش تولدت مبارک ،منم 19سالمه خوشحالم که همسنیم
من یه کأری کردم که حسرت دیدن بازیکن قدیمی به دلم نمونه
تمام گلهای پارسال تیم بایرن را به هر زحمتی ضبطش کردم ،به علاوه عکساشون و فیلم خوشحالیهای پس از قهرمانی .
ضمنا همه رو گفتی دایسلر،دمیکلیس یادت رفت با اینکه دایسلر یه کم ناخوش بود ولی م ازش خوشم می اومد

Bastian چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 02:53

حامد جان داداش تولدت مبارک منم مثله خودتو باستین 31 جان 19 سال سنمه
ولی خداییش با مصاحبت حال کردم بخصوص یادی از بزرگان کردی انرژی گرفتیم
دمه همه ی بچه های وبلاگ و زحمت کشای وبلاگ گرم

Bavariaboy چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 08:07

حامد عزیز تولدت مبارک ،
یکی دو سال قبل من تو یه سرچ اتفاقی برای پیدا کردن مطلبی در مورد بایرن این وبلاگ و کشف کردم ، اولا نظر نمیدادم فقط مطالبش و میخوندم ، اولین نفری که اسمش تو این وبلاگ به چشمم خورد حامد عزیز بود که با چندتا به قول خودش حزب بادی در افتاده بود،
یکی از متعصب ترین بایرنی هاییه که دیدم ،
همیشه براش آرزوی بهترین ها رو دارم.

rezaaaaa چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 08:10

بایرن بایدبه چنین هوادارانی افتخار کنه ـــــــــــــــــمرسی حامد درود برالیور کان -ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

احسان چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 08:51

مصاحبه ای خوبی بود فقط یکی ازسوال ها خیلی مسخره بود
(حاضر بودی داییت دوباره کنارت بود ولی بایرن تمام افتخاراتشو از دست میداد؟)
خدا وکیلی این چه سوالیه

علیMARIO چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 09:01

مصاحبه جالبی بود لذت بردم
تولدتم مبااااااااااااارک

مهزیار چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 10:29

happy birthday to youuuuuuuuuuuuuu...
حامد به خانوادت حسودیم میشه... خوش بحالت
این مصاحبه خوبیش این بود که یه ذره طولانی تر و مفصل تر بود...

Tarafdar چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 12:16

سلام تا همین چند وقت پیش که به این وبلاگ نیومده بودم فکر نمی کردم بینمون هستندکسانی که مثل من اینقدرعاشق این تیم باشن اما الان جلوشون کم اوردم با تمام احساسی که خدا بهم داده برای عزیزانی که اینجا زحمت می کشند آرزوی همه خوبی ها رو می کنم
حامد دوباره ما رو بردی به پنالتی آخرو دور افتخار الی،خدا ازت نگذره

کان مقدس چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 18:52

حامد این بداشتوبر چی داره ک تو ترکیب رویاییت قرار دادی؟
درض من بالاک رو بایرنی ندونید.خائنین و پول پرستان جایی تو خانواده بایرن ندارن.
حال کردم سران بایرن براش هیچ بازی خدافظی نگرفتن.
البته نظر شخصیه منه.
منفور ترین بازیکن تاریخ:بالاک پول پرست(ای حال کردم تو چلسین ب هیچ جامی نرسید)

bastian31 چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 20:05

هی حرف مفت نزننا بالاک اصلیتا مال لورکوزنه
بعدشم یک بار دیگه برعلیه بالاک حرف زدی بااین احترام باهات حرف نمیزنما
میشاییل اینقدر برای المان زحمت کشیده که واقعا یک الگو بود اشتایگر حالا حالاها جا داره تا به بالاک برسه
کسی اینجا حق نداره به بایرنی ،المانی توهین کنه اگه کسی به هوملس ،رویس هم توهین کنه اونوقت من اون روحمو نشون میدم مخصوصا شما کان مقدس

فاطمه چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 20:32

راست میگهbastian31ما اگه واقعا طرفدار المان و بایرنیم نباید به هیچکدومشون توهین کنیم
بالاک که جای خود دارد.یکی از اسطوره های المانه.
کلی زحمت کشیده.تا اخر عمرش که نباید بایرن میموند.

علیرضا چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 20:48

باستین من با نظرت موافقم حرف دلمو زدی برای ما دورتموندی ها هم قابل احترامند و دوست داشتنی(هوملس ورویس و...) کلا همه المانی ها را قبول داریم

[ بدون نام ] جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 09:55

دوستان خیلی ممنون از نظراتتون.
از بالا به پایین:
فاطمه خانوم: گفتم بایرن گفتن نه بایرن نوشتن
باواریا بوی: شما که از قدیمی ترین دوستای من اینجا هستی،خیلی لطف داری، منم کوچیکتم، خیلی دوستت دارم رفیق
کان مقدس: منم نظر شخصیمو در مورد بادشتوبر دارم، به قول یکی از مربی هام:" مربیگری و ارنج کردن تیم، سلیقه ایه" بادشتوبرم به سلیقه ی ما خوش میاد.
علیرضا: دورتمنوندی ها هم جزو خاک آلمانن.

کان مقدس جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 17:18

جناب bastian31؟ اینکه تهدید میکنی به اینکه اونروتو نشون میدی و ... فقط بیانگر شخصیت خانوادگیته.چون معمولا آدمای دیوانه اند که جای منطقی حرف زدن رو میارن به فحش دادنو اینا.البته فکر نمیکنم از لحاظ شخصیتی اونقد نازل باشی ک بخای مثل دیوانه ها فحش بدی.
آدم حسابی/قضیه بالاک و هوملس باهم تقاوت داره.هوملسو بایرن نخاست و فروختش اما بالاک دقیقا تو زمان اوج نیاز گذاشتش رفت.
من با بحث ملی کار ندارم.بحث من بایرنه.من تو بحث ملی از همه بازیکنا از اوزیل ریالی گرفته تا مارین چلسی رو دوستدارم و دوستدارم آلمان با گل اوزیل قهرمان بشه اما با گل یه بایرنی نایب قهرمان نشه .
دوما از لحاظ کیفیت بازی بالاک شاید بند کفش شواینی بشه با ارفاق.تنها مزیت بالاک اینه که رودتر از شواینی به تیم ملی اومده و الا اگر همزمان میشدن همه شاهده محو شدن بالاک زیر سایه ی شواینی میشدیم.
من از بالاک متنفرم.این تنفر من باعث کاهش محبوبیت بالاک نمیشه همونطور که علاقه شماها بهش باعث افزایش محبوبیتش نخاهد شد.این نظرات سلیقه ای هستند.امیدوارم اونقدا درک داشته باشی که اینو بفهمی.
بازهم میگم بحث من مربوز به بایرنه نه تیم ملی.
خائن ترین بازیکن آلمان بی شک بالاک هست.نحوه رفتار سران بایرن هنگام خداحافظی بالاک هم بیانگر عدم رضایت اونا از بالاک بود.
حالا 2 تا راه هست.یا مثل دیوانه میای دری وری میگی یا مثل ی جوون تحصیل کرده میای بحث میکنی.
جناب مدید سایت آقای امیر حسین این نطر رو پاک نکن چون منتظر جواب طرفم هستم.

زهرا جمعه 26 مهر 1392 ساعت 16:33

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد