وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه ی شماره چهارده؛ایمان:فقط ریبری چون همه کار توزمین برای تیم انجام میده

http://s2.picofile.com/file/7903352361/1.jpg

مصاحبه اختصاصی وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،همانوطوری که خبر دارید در چند روز گذشته زلزله ای در شهرستان برازجان اتفاق افتاد ، به همین دلیل امروز میهمان صندلی داغ ما عزیزیست از این شهرستان تا بدین ترتیب همدردی خود را با این عزیزان ابراز نمائیم. 

قبل از شروع مصاحبه خدمت داوطلبان  عرض کنم که هر هفته به قید قرعه یک نفر انتخاب خواهد شد لذا خواهشمند است چهارشنبه ی هرهفته ایمیل خود را چک کنید.

به نام خدا

سلام، به صندلی داغ خوش آمدید لطفا خودتون را معرفی کنید

سلام،من ایمان خوشقدم 32 ساله فوق دیپلم برق دارم و مسئول روابط عمومی و مسئول دفتر رییس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان میباشم دو تا بچه دارم پوریا 6 ساله و یگانه 10 ماهشه خانمم هم خانه دار هست.

http://fcbayern.persiangig.com/iman%20.jpg


در ابتدا بنده ازطرف وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با شما و همه ی داغدارن و آسیب دیدگان از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران و رحمت، برای آسیب دیدگان شفای عاجل و برای بازماندگان نیز بردباری مسئلت میدارم اگه امکانش هست از وضعیت امدادرسانی و شرایط کنونی برازجان چند جمله ای کوتاه  برای کاربران وب توضیح بده

 من تشکر میکنم از همه دوستان خوبم که همه جوره ابراز لطف و همدردی با من و همشهریان را بجا آوردند.
خوشبختانه زلزله در ساعت 17:22 دقیقه عصر رخ داد که تقریبا ساعت مناسبی بود زیرا اگر در سعت استراحت مثلا نصف شب بود واقعا آمار تلفات بالا میرفت که از باید شکر گذار خداوند بود
کمک رسانی درحال حاضر خیلی خوبه طوری که همه مردم شبها ( همین الان ) در بیرون خانه و زیر چادرهای هلال احمر بسر میبرند تا حالا 8 نفر فوت کرده اند و بیش از 200 نفر مجروح شده اند و 400 خانه هم ویران شده اند که آواربرداری بطور کامل انجام شده است.

امیدوارم هرچه زودتر شرایط بهتربشه،خب از چه زمانی طرفدار بایرن شدی؟ اصلا چطور شد که هوادار بایرن شدی؟
من فینال جام جهانی 90 بود که نگاه فوتبال میکردم و فینال بابام با پسرخالم شرط بندی کردن بابام گفت آلمان میبره و پسرخالم گفت آرژاتین و منم از نوع پیراهن آلمان و چهره شون و اینکه همه بخاطر موهای زردم و چشمای سبزم تو اقوام بهم میگفتن آلمانی کلا طرف آلمان بودم و اینکه آلمان قهرمان شد طرفدار المان شدم و بعد از ان چون بابام طرفدار بایرن بود و پسرداییم همسنم بود طرفدار بایرن شدم و از آنموقع که 9 سالم بود با باخت بایرن اعصابم بهم میریزه و هیچی نمیخورم و با پیروزی بایرن خوشحال میشم و سرم رو به سقف میکوبم

بازیکن مورد علاقت در بایرن و کلا جهان فوتبال کیه؟
من فقط بازیکن های بایرن مورد علاقم هستم و به هیچ بازیکنی که در تیمهای دیگر بوندسلیگا بازی میکنن حتی اگر درتیم ملی المان هم بازی میکنن علاقه ای ندارم
گرد مولر - پل برایتنر و اولی هوینس از قدیمیهای بایرن و در زمان خودم که نگاه بازیهای بایرن میکردم  :
البر - کان - افنبرگ - ماکای عزیز - شواینی - ریبری - روبن و مولررو بیشتر از همه دوست دارم ولی اگه بخوای یکی رو که الان هم بازی میکنه انتخاب کنم میگم : ریبری
** اگه گفتم ماکای عزیز بخاطر افتخاری هست که فکر نکنم هیچوقت پاک بشه منظورم گل ثانیه 9 به رئال در باشگاههای اروپا و کلا حاشیه نبودنش هست**

نظرت در رابطه با گواردیولا؟ به نظرت بایرن میتونه به پیروزی هاش ادامه بده؟
گواردیولا مربی بزرگ و خوبیه و داره سبک جدیدی رو به بایرن و فوتبال آلمان نشون میده البته این سبک بازی در تیم ملی آلمان در چند بازی اخیرش هم توسط مربی این تیم ارائه شد که البته هدف اصلی مسئولان بایرن راهکار جدیدی برای تیم المان در بازیهایی که تیم بسته جلوشونه هست.
آره میتونه پیروزیهای بایرن ادامه پیدا کنه بشرطیکه دفاع بایرن محکمتر و حریف رو دستکم نگیرند مثل بازی امروز با برانشوآگ که 15 دقیقه آخر بازی خیلی دفاع محکمی خورد و چند اشتباه هم داشتن

تلخ ترین و شیرین ترین خاطره ای که از بایرن داری را برامون بگو؟
تلخ ترین بازی: بایرن و منچستر - بایرن و چلسی
شیرین ترین بازی: بایرن - والنسیا و بایرن - دورتموند همشون در باشگاههای اروپا

اصلی ترین رقیب بایرن تو چمپیونز لیگ چه تیمی است؟ چرا؟

تا اینجای کار که 5 بازی انجام شده بارسا - منچستر و رئال مادرید بخاطر بازیهای خوب و واصولی که انجام میدن هست ولی عیار اصلی تیمها تو مراحل حذفی نشون داده میشه

اگه میتونستی در انتخاب بهترین بازیکن سال برای توپ طلا رای بدی به چه کسی رای میدادی؟ دلیل انتخابت؟
فقط ریبری چون همه کار توزمین برای تیم انجام میده و خدایی حقشه اگه نشه واقعا باید به وجود مافیای فوتبال پی برد.

اگه مسئول خرید باشگاه بایرن بودی کدوم بازیکن را برای باشگاه میخریدی؟
سوارز،چون واقعا بازیکن خوب و فرصت طلبیه و فکر میکنم بدرد تیم میخوره حتما

قرعه کشی جام جهانی جمعه برگزار میشه،نظرت در این رابطه چیه؟

خوب منم منتظر قرعه کشی هستم ولی فقط از آلمان یچیزی میخوام اون هم قهرمانیه بخاطر ینکه واقعا پتانسیلش رو داره دیگه هیچ بهونه ای پذیرفته نیست دلم میخواد بینی این ایتالیاییها رو تو جام جهانی به زمین بمالونیم و قهرمان بشیم ایشالله

سوال نفر قبل(حامدعزیز) از شما: بین قهرمانی بایرن در چمپیونزلیگ و قهرمانی آلمان در جام جهانی کدوم یکی را انتخاب میکنی؟
قهرمانی آلمان رو الان میخوام چون جوون های بایرن اول راه هستن و از طرفی بعضی بازیکنها مثل کلوزه آخر راه هستن بایرن تازه قهرمان اروپا شده درسته دفاع از عنوان قهرمانی یه چیز دیگست ولی من بشخصه اگه بایرن تو جام باشگاه های جهان قهرمان بشه دیگه پرونده خوشحالیم برای این فصل بایرن بسته میشه چون حذفی و تکرار زیاد شده و اروپا رو دلم میخواد ولی جام جهانی خیلی عالیه

سوال شما از نفر بعدی چیه؟
اگه تا 5 سال بایرن اصلا جام نگیره بازم طرفدار بایرن میمونی ؟ یه طرفدار واقعی؟

اسم چندتا بازیکن میگن اولین چیزی که به ذهنت میرسه بگو:
آرین روبن: گل به دورتموند تو فینال باشگاههای اروپا
دیگو میلیتو:گل به بایرن در بازی با اینتر
فیلیپ لام:اولین گلش در جام جهانی 2006
لوثیو:اشتباهاتش در دفاع و گل بخودیهاش به بایرن
ویلی سانیول: دور از حاشیه و شباهتش به یکی از همشهریام

چه مدت میشه به وب ما سر میزنی؟ نظری، انتقادی، پیشنهادی؟
نمیدونم خیلی وقته به وبلاگتون سر میزنم،ازتون بخاطر برز بودن و متنوع بودن تشکر میکنم باور نمیکنید ولی بعضی روزها میشه در روز 6 یا 7 باز سر میزنم چون واقعا بروز هستید.
پیشنهاد میکنم صندلی داغ رو بصورت صوتی یعنی مکالمه ای انجام بدید و فایل صوتی رو علاوه بر متن اون در سایت قرار بدید
ترکیب سمت چپ سایت رو تغییر بدید و هیچوقت وب رو به حالت سایتهایی که باید عضو بشی تا وارد بشی در نیارید بازم از زحماتتون خیلی تشکر میکنم

حرفی هست که در آخر دوست داشته باشی بزنی؟

از شما و زحماتتون بازم تشکر میکنم من با هر پیروزی بایرن خوشحال شدمه و با هر باختش ناراحت شدمه از خدا میخوام تو این دنیا یکبارم شده یکی از بازیهای بایرن رو از نزدیک تو آلیانز ببینم شید بگید دیوونه هستم ولی من کسی بودم که توی مراسم عروسیم لوگوی بایرن رو نصب کردم که لینک عکس در زیر هست  و همچنین من همه بازیهای بایرن رو میکس و خلاصه برداری میکنم و در اخر با قرار دادن اتوران در روی دی وی دی با توضیحات کامل اون رو رایت میکنم که لینک دانلود یکی از اتوران هام رو هم میذارم دوستان خواستن دانلودش کنن
لینک عکس عروسیم :
http://fcbayern.persiangig.com/IMG_0049.JPG
لینک دانلود فایل اتوران دی وی دی خلاصه بازیها :
http://fcbayern.persiangig.com/auto%20run.mbd
امیدوارم موفقیت های بایرن ادامه داشته باشه و دوستان در کنار فوتبال زندگی رو هم در نظر داشته باشن چون موفقیت در شطرنج زندگی خیلی سخته ،با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه دوستداران بایرن و فوتبال آلمان
ایمان خوشقدم

نظرات 20 + ارسال نظر
'Bas' یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 11:15

با این که فقط به بازیکنای بایرن علاقه داری زیاد حال نکردم
از نظر من، اول آلمان، دوم آلمان، سوم آلمان بعدا بایرن مونیخِ آلمان

مصاحبه قشنگی بود دست دوتاتونم درد نکنه، از امثال ایمان که کامل جواب یک سوال رو میدن خیلی خوشم میاد

رضا یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 12:48

خیلی حال کردم خدایی کار خوبی کردین اول با دوستمون که هم سنش بالا هست و هم تو منطقه زلزله زده بوده مصاحبه کردین یجورایی خوشحال شدم خیلی عاشق بایرنه عکس عروسیش رو دیدید خیلی توپ کاری کردی پسر تو دیگه کی هستی

mary یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 12:51

من برعکس آقای bas اول بایرن، دوم بایرن، سوم بایرن......در جام جهانی آلمان و بعد از آلمان هلند.
آقا ایمان من یه سوال: چشمای سبز و موهای زرد که گفتی کوش؟؟؟ در این عکس که قابل مشاهده نیست.(ما هم خانوادگی چشم رنگی هستیم).
امیدوارم که آقا پوریا و یگانه خانمت هم بایرنی بزرگ شن.
ایول اونجا که گفتی با باخت بایرن ناراحت میشی، من هم همینطوری حساس هستم، گاهی اوقات فقط دلم میخواد 90 دقیقه تموم شه و بعد نتیجه رو ببینم و برد بایرن رو.

رضا یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 12:51

چقدر روی اتوران کار شده خیلی کار جالبی شده این دوستمون مسئول روابط عمومی بودش پس باید به اینترنت زیاد سر بزنه
دستتون درد نکنه ...

امید یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 12:57

این دوستمون این همه از بایرن خوشش میاد ولی بین قهرمانی بایرن و المان میاد المان رو انتخاب میکنه به دلایل قشنگی که خودش میگه جالب بود مصاحبشون ...

mahmood یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 13:17

سلام ایمان جان .ازتعصبت واطلاعاتت درموردبایرن والمان حال کردم .من هم مثل خودت بچه بندرم .ولی استان هرمزگان شهرستان بندرخمیر.اینجاماطرفدارفوتبال المان زیادداریمولی متاسفانه خیلی توی سایت نمیرن.تاحالا فکرمیکردم هیچکه اندازه من درباره بیروالمان اطلاعات نداره ولی بچه ماشاله بروزهستند.من یکی ازکسانی بودم که بازی المان وایران درازادی تماشاکردم .اگه کسی خواست شماره تلفنم تاکپی درموردالمان وبایربزنیم با این شماره تماس بگیرن.عشقه هرکه طرفدارفوتبال المتنه....09307102218

محمد امین یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 13:45

تشکر از همه به خاطر این گفت و گوی جالب صندلی داغ.امیدوارم ادامه داشته باشه.در ضمن اول آلمان بعد بایرن.

سجـــآد همیشه بایرنی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 14:13

آقا من یه خواهشی دارم...اگه میشه نتایج بقیه بازیای لیگ رو بذارین ک مثلا از نتیجه های بازیای لورکوزن و دورتموندم با خبر بشم....این کار خیلی لازمه ب نظر من البته اگه شما مدیر عزیز صلاح بدونید وگرنه ما کی باشیم نظر بدیم....Tnx

'Bas' یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 16:56

میخوام باز یذره جنجال کنم؛ طرفداری بایرن مونیخ باشی و آلمانی نباشیبهتره بجای اسم طرفدار رو خودتون اسم هوادار بذارین که تو آینده بی شک سراغ یه تیم دیگه خواهین رفت



سجاد پیشنهاد خیلی خوبی دادی، خودم سعی میکنم از هفته بعد نتایج بقیه بازی های بوندسلیگا رو بذارم

mary یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 17:41

با من هستی؟؟؟
من کی گفتم که طرفدار المان نیستم ؟
اصلا هر چی دلت میخواد تو و دوستاد در دلتون و در نوشته هاتون به من بگین حزب باد.
برام مهم نیست.
هر کس چیزی رو دوست داره.

mary یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 17:49

شما هم مثل بقیه به من بگو که با اومدن پپ ، بایرنی شدم.
بگو که در یک سال گذشته که پپ تیم نداشت من هم نداشتم.
بگو که بعد از رفتن پپ ، من هم دیگه طرفدار بایرن نیستم.
حزب بادم، هر تیمی که خوب نتیجه بگیره ، من طرفدارش میشم.
اصلا خودم به خودم میگم که دیگه کسی زحمت گفتن این حرف ها رو به من نکشه.

mostafa 1378 یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 18:17

حامد یه چند وقتی نبودی خوبی؟چه خبر؟

فرهاد یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 19:09

اول بایرن بعد آلمان اینجا وبلاگ طرفداران بایرنه نه آلمان . آلمان خوبه اما بایرن در اولویته.

شاهین یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 19:11

مرسی ایمان جان اکثر بچه های اینجا هم مثل تو هستند
اول بایرن دوم بایرن سوم المان
هیچ تیمی به جذابیت بایرن مونیخ نیست حتی تیم ملی

فرهاد یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 19:31

عشق است اول بایرن . دوم آلمان .

'Bas' یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 20:03

داداش مصطفی جون سلام؛ ای زندگیه دیگه گاهی سخته گاهی آسون، خدا بخواد اون سخته رو گذرندیم و رسیدیم به آسونه
به زودی هم همه تلاشمو میکنم فعالیت نویسندگیمو تو وبلاگ زیادتر از قبل کنم


به شما مخاطب های جدید وبلاگ خوش آمد میگم

tarafdar یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 22:38

سلام ایشالا هر چه زودتر وضعیت به حالت عادی برگرده و به آسیب دیده ها رسیدگی کنن
آقا سرتو نکوب به سقف به جاش گوش همسایه رو کر کن از علاقه تون خیلی خوشحال شدم.

مونیخیها دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 08:11

از اون طرفدارای دو آتشی هستی ...

الیاس دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 14:24

مصاحبه قشنگی بود فقط نباید فوتبال زیاد روی زندگیمون اثر بذاره بنظرم با هر باخت بایرن این دوستمون حسابی تو خونه دعوا راه میندازه ...

موسی کاکی سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 13:58

زنده باد دشتستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد