وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ و آموزش شکست بایرن به آنچلوتی؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سستی و تزلزل دفاع بایرن در برابر خط حمله ی تیم یورگن کلوپ کاملا مشهود بود. بی شک این قضیه چیز جالبی برای حریف بایرن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

اختلاف 25 امتیازی بایرن با تیم رده دوم بوندس لیگا بعد از قهرمانی این تیم در 25 مارس بسبب پیروزی برابر هرتا برلین، اکنون به طرز قابل توجهی کاهش یافته است.دو شکست و یک تساوی و کسب فقط یک امتیاز حاصل کار غولهای باواریایی پس از کسب عنوان قهرمانیشان در این فصل بوده است.

بایرنیها آخرین باردر فصل 2011-12 با اختلاف سه گل شکست خوردند.در فینال جام حذفی المان برابر همین دورتموند و با نتیجه 5-2 .

بی شک دلایل معدودی وجود دارد که باعث ضعف این چنینی بایرن پس از کسب عنوان قهرمانی زودهنگامشان شده است.آنها از کسب این نتایج رنج میبرند چرا که به هیچ وجه آسان نیست عادت تیم از کسب آن پیروزی های درخشان به این شکست ها عوض شود.

در سوی دیگر یورگن کلوپ تیمش را بسیار بهتر از رقیب قدرتمند خود برای این بازی آماده کرده بود.تمامی طرح های تیم یاران کلوپ به خوبی در زمین اجرا شد.اگر آنجلوتی سرمربی رئال به آنچه در بازی بایرن و دورتموند گذشت توجه کند،بی شک به راه حلی برای شکست بایرن در لیگ قهرمانان اروپا دست خواهد یافت.در درجه اول بستر این راه حل بر روی یک دفاع تنومند و هماهنگ شکل میگیرد و سپس داشتن تمرکز و شجاعت در هنگام حمله.

در بازی به ندرت مشهاده می کردیم که دورتموند بازیکنی در پست مهاجم مرکزی داشته باشد.در عوض اوبامیانگ و رویس بیشتر در یک سوم میانی میدان حضور داشتند.اوبامیانگ با حرکت به دو جناح خط دفاعی بایرن را به سمت خود می کشید و ضد حمله های دورتموند با بهره گیری از سرعت ویرانگر وی رقم میخورد.رئال سلاحی مشابه اوبامیانگ را در اختیار دارد.

رویس بعنوان هافبک تهاجمی ایفای نقش میکرد.او پیوسته با شواینی و لام در رقابت بود تا زمینه ی مناسبی برای حمله های تیم خود فراهم کند.بی شک رویس یک بازیکن بی مانند می باشد اما در رئال ایسکو با قدرت بالای دریبلینگ و تمام کنندگیش میتواند نقش رویس را برای تیم اسپانیایی ایفا کند.

میختاریان هنگامیکه توپ در اختیار دوتموند نبود به وسط میامد و هنگام تصاحب توپ با پاسهای هوشمندانه اش مهاجم تیم را تغذیه میکرد.وی در نهایت مزد بازی خوبش را با به ثمر رساندن یک گل گرفت.

با وجود مالکیت پایین،شجاعت مشهودی در حملات دورتموند دیده میشد.چیزی که منچستر در دو بازی برابر بایرن از انجام آن می ترسید  ،اما رئال تیم جسوری است.خصوصا با وجود اینکه برای گل نخوردن و کلین شیت هیچوقت دفاع مطلق نمی کند.

دورتموند با استفاده از ضربات آزاد و پرتاب اوت های سریع و با بهره گیری از حواس پرتی یاران بایرن ضربات سختی به بایرن وارد کرد.دورتموند با تعداد نفرات بالا حمله میکرد چیزی که در واقع جزئ ذات فوتبالی رئال می باشد.

گل یوناس هافمن نتیجه ی یک پاس بلندی بود . دورتموندیها از لو دادن توپ توسط هافبک بایرن استفاده کردند و بدین طریق آنها خط دفاعی مدافع عنوان قهرمانی چمپیونز لیگ را بشدت تنبیه کردند. با وجود پاسورهای قهاری همچون آلونسو و بازیکنهایی با عادت حرکت به عمق مثل دی ماریا ،رئال می تواند آرایش خط دفاعی بایرن را بهم بریزد.کاریکه دورتموند بارها در بازی روز شنبه انجامش داد.

این بازی یک پیغام دیگر هم داشت.دورتموند نشان داد که با نبود مهاجم لهستانی خود،لواندوفسکی هم کنار خواهد آمد.دورتموند این پیام را به تیمهای اروپا داد که"در مقابل بهترین تیم اروپا هم می شود مقتدرانه پیروز شد."

نظرات 8 + ارسال نظر
gotze دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 19:28

زیاد خوشحال نباش سه نفر دفاع رو داشتن که شما بردید بازی با رئال اینجوری نیست بوآتنگ هم بیاد تو دفاع سگ ترین دفاع آلمان رو داریم

mj1989 دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 20:02

رئال ماله این حرفا نیست.بازیه فینال جام حذفیم به دورتموند میگیم قدرتمون چقدره

007 دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 20:38

چه مقاله مضخرفی، اگه واقعا بایرن براش مهم بود این بازیو میبرد

رضاباستیان دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 20:42

دراینکه دورتمندتیم خوبیه شکی نیست
فقط دوستان بازی رابادقت ببینند
مشکل ازخاوی مارتینزهست که توانایی بازی درپست دفاع اخررونداره
شایدبرای بازی های کوچک جواب بده ولی دربقیه ی بازیهامشکل داره

only bayern سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 00:28

به این میگن دون پاشیدن واسه شکار.من که احتمال خیلی کمی میدم که تو این مرحله نتیجه نگیریم

آرش سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 00:53

همه چیزتوبازی رفت معلوم میشه که دفاعمون چندمرتبه حلاجن.خداکنه روزخوبشون باشه وگرنه زود وا میدن

رامین چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 11:39

امید بخدا رئال بزغاله ای بی ثبات بیشتر نیست . دورتمندیها اگه شانس داشتند میتونستند تو شهرشون 4-0 رئال رو ببرند ما هم میتونیم بازی رفت را پرگل تموم کنیم که نگران نباشیم مث پارسال جلوی بارسلون سوراخ سوراخشون کنیم . . . رئال همونه دیگه .

نواب چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 13:46

رئال رو سوراخ میکنیم رئال خوراکه بایرنه این بازی هم که کلاً واسه ما تشریفاتی بود زنده باد باواریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد