وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: بازی با کایزرسلاترن حکم فینال را دارد

                   

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ با هشدار به باواریایی ها بازی مقابل کایزرسلاترن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان را به یک فینال تشبیه کرد.

تیم فوتبال بایرن مونیخ ساعت 23 فردا (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان باید در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به دیدار کایزرسلاترن برود.


مدافع عنوان قهرمانی در حالی به مصاف این تیم دسته دومی می‌رود که در دور قبل با اقتدار هامبورگ بحران‌زده را از پیش‌رو برداشته است. کایزرسلاترن هم در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها موفق شد بایرلورکوزن را از دور رقابت‌ها حذف کند.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ با هشدار به بازیکنان بایرن گفت: بازی با کایزرسلاترن برای ما حکم بازی فینال را دارد. بازیکنان ما می‌دانند که نباید مقابل این تیم همانند بایرلورکوزن عمل کنند. ما باید عملکرد بهتری نسبت به بازی مقابل دورتموند از خود ارائه کنیم.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ هم با تأیید صحبت‌های سامر گفت: بازی با کایزرسلاترن برای ما خیلی مهم خواهد بود و نباید حریف‌مان را دست‌کم بگیریم. آنها در بازی مقابل لورکوزن نشان دادند که چگونه می‌توانند به تیم‌های بوندس‌لیگایی ضربه بزنند.

در دیدار دیگر از مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان ساعت 23 امشب (سه‌شنبه) 2 تیم بورسیا دورتموند و ولفسبورگ در ورزشگاه سیگنال ایدونا‌پارک به مصاف هم خواهند رفت.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 19:02

سامر:بخواهیم همونن فقط کافیست اراده کنیم دیگرهیچ تیمی جلوادار نخواهدبود.وایربرانروزکه بایرن جام بخواهد

issa سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 20:44

بایرن تو این بازی ،بازی همیشگیش رو انجام میده!!!بازیهای قبلی همشون الکی بودن چون ما قبلا لیگ رو برده بودیم

نسیم چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 13:36

این باختای اخیر همش دروغه . . . خطای چشم بوده . . . جدی نگیرید . . . سه گانه 2014 هم مال خودمونه کایزر کیه ؟ رئال کدوم خریه ؟ رونالدو سگ کی باشه ؟ همشون سیا لشگرند . . . پارسالم همینا برا رئال و بارسا بازی میکردند و فینال تمام آلمانی داشتیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد