وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دورتموند به فینال جام حذفی آلمان رسید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم بروسیا دورتموند و وولفسبورگ در مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی آلمان در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی 2-0 تیم میزبان به پایان رسید.

ترکیب دو تیم

بروسیا دورتموند: وایدنفلر- سوکراتیس- هوملز- دورم- گروسکرویتز- پیژک- یوشیچ- کل- رویس(شیبر)- مخیتاریان(کرش)- لواندوفسکی(اوبامیانگ)

وولفسبورگ: گرون- ترش- نالدو- نوکه- شافر- گوستاوو- مالاندا(کالیگیوری)- دی بروین- آرنولد(ویرینیا)- پریشیچ- اولیچ

 

اتفاقات بازی

13: رویس از سمت راست حرکت کرد و با پاسی رو به عقب مخیتاریان را صاحب توپ کرد. او نیز به پشت محوطه جریمه آمد و با ضربه ی پای چپ دروازه ی مکس گرون را باز کرد تا مانند بازی با بایرن زننده ی گل اول تیمش باشد.

20: پیژک در میانه ی میدان توپ را لو داد تا وولفسبورگ ضدحمله ی خطرناکی را طرح ریزی کند. توپ در آخر به دی بروین ختم شد اما وایدنفلر ضربه ی خوب این هافبک بلژیکی را با پا راهی کرنر کرد.

41: ترش از سمت راست با پای چپ توپ خوبی را بر روی دروازه ارسال کرد و مالاندا نیز ضربه ی سر خوبی زد اما ضربه ی او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و دی بروین در ریباند نتوانست دروازه ی وایدنفلر را باز کند.

 43: مارکو رویس از سمت راست حرکت کرد و با پاسی خوب لواندوفسکی را در محوطه ی جریمه صاحب توپ کرد و او نیز با ضربه ای بسیار خوب،  توپ را به کنج دروازه زد تا دورتموند 2-0 پیش بیافتد.

نیمه ی اول با نتیجه ی 2-0 به سود بروسیا دورتموند به پایان رسید تا شاگردان کلوپ با خیالی راحت تر پا به نیمه ی دوم بگذارند.در نیمه ی دوم، وولفسبورگ برای جبران نتیجه به میدان آمده بود و کلوپ از این موضوع کاملا آگاه بود.

48: مخیتاریان و لواندوفسکی، دو نفره ضد حمله ای را تشکیل دادند اما در نهایت لوا از از زاویه ای بسته سعی در باز کردن دروازه ی وولفسبورگ داشت که ضربه ی او به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

53: توپ بلندی به روی دروازه ارسال شد و وایدنفلر آن را مشت کرد اما در برگشت آرنولد ضربه ای را به سمت دروازه زد که این ضربه با برخورد به سر مدافع دورتموند راهی کرنر شد.

55: لواندوفسکی روی سانتر مارکو رویس، با ضربه ی سر دروازه ی گرون را باز کرد اما داور کنار در صحنه ای مشکوک این گل را مردود اعلام کرد تا وولفسبورگ امیدوارانه به بازی ادامه دهد.

67: مالاندا نتوانست سانتر بسیار خوب هم تیمی اش از سمت چپ را به گل تبدیل کند و ضربه ی او با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

80: روی یک ضربه ی ایستگاهی و سانتر خوب دی بروین، مالاندا ضربه ای را به سمت دروازه ی دورتموند زد که با واکنش بسیار خوب شوالیه ی دورتموندی ها، توپ وارد دروازه نشد و در برگشت، گوستاوو می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه ی او به تیر دروازه برخورد کرد و پس از آن توپ بین پاهای وایدنفلر گیر کرد. مالاندا برای زدن توپ اقدام کرد اما سوکراتیس در مقابل او قرار گرفت تا وایدنفلر توپ را جمع کند که این اتفاق رخ داد اما سوکراتیس و مالاندا برخورد سختی با یکدیگر داشتند که این برخورد باعث مصدومیت مالاندا و خارج شدن وی از زمین مسابقه شد.

هنریک مخیتاریان در این بازی، نمایش درخشانی داشت. دورتموند با این پیروزی به فینال جام حذفی راه یافت. حریف دورتموند در فینال، امشب در بازی بایرن مونیخ - کایزرسلاترن مشخص خواهد شد.

نظرات 10 + ارسال نظر
sia bavari چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 09:27 http://http:/

به فینال خوش اومدن. فرقی نمیکنه با ولفسبورگ بازی کنیم یا با دورتموند. چون بایرن قهرمان میشه. فقط امیدوارم قرعه بازی فینال به اسم آلیانزدربیاد . چون جشن قهرمانی تو آلیانز آرنا یک حال دیگه میده.

ashkan چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 10:07

فینال تو ورزشگاه هرتا برلینه عزیز....

mousa چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 10:37

حالا مشخص میشه فرق بازی که انگیزه نداریم ( بوندسلیگا )با فینال چیه

seedosi چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 12:04

pooosteshon kandas vaaaay be haaaleshon

007 چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 12:14

دورتموند منتظر ما بمون داریم میایم، ولی منتظر جام نمون اون دیگه واسه ماس ببخخخخخخخخشیدا

ilkay چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 12:29

شکل بازی لیت بارسکی ترکیبی از بازی گوتزه و رویس بود

تولدت مبارک

doğum günün kutlu olsun

ملینا چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 12:52

همه تیمهای آلمانی را دوست دارم . . . البته بایرن یه چیر دیگست و یه تعصب خاصی روش داریم انشالا قهرمانیم و به امید موفقیت آلمان و تمام باشگاه های آلمان

hamid robeiry چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 13:20

عجب زگیلیه این گواردیولا...خدا میدونه چی تو کلشه که بازی با دورتموندو تو زمین خودش باخت..مطمعنم سیاستی در کاره وگرنه ما همین دورتموندو تو زمین خودشون با تمام بازیکناش سه بر صفر بردیم...حالا ببینید چه آشی واسه رءال پخته...

فریبرز چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 14:41

در این فصل قدرت بایرن در حفظ توپ و خط هافبک خلاق و توانمندش است... موضوعی که باعث شده به عقیده برخی کارشناسان بایرن به خطرناکی فصل قبل نباشد. هر چند هنوز خطرناک ترین تیم اروپا برای هر رقیبست، ولی باید قبول کرد به صلابت فصل قبل هنوز نرسیده است. بایرن گواردیولا خصوصیات خاص خود را دارد؛ نکات منفی دارد، نکات مثبت دارد. از آنجا که بیشتر تمرکز بر حفظ توپ است در کارهای دفاعی خصوصا در ضد حملات به مشکل برمیخورد. اگر بایرن دروازه بان جسور و خارق العاده ای به اسم نویر نداشت شاید مشکلات در خط دفاعی بیشتر میشد... بایرن در زمان حال و طی تاکتیک های گواردیولا حفظ توپ را سرلوحه کار خود قرار داده و میتوان گفت بقیه تاکتیک تیم زیر مجموعه حفظ توپ است، این زیرمجموعه شامل: حفظ توپ وکنترل بازی در شرایطی که تیم به نتیجه رسیده است، حملاتی گسترده با اکثر بازیکنان با پاس های زیاد، پاس های در عرض بی شمار چه زمینی و چه بلند برای باز کردن دفاع بسته حریف، جا به جایی سریع و تعویض پست ناگهانی بازیکنان برای سردرگمی تیم حریف به خصوص روبن،ریبری، گوتزه... و نکات کلی دیگر از تاکتیک های گواردیولا در این فصل بوده است... به نظر در بازی هایی که سیستم مهاجم کاذب پپ به مشکل برمیخورد وی دست به دامان مانژوکیج و پیزارو میشود مثل پیروزی برابر اشتوتگارت که با آمدن مانژوکیج و بعد پیزارو روند بازی تغییر کرد و بایرن به پیروزی رسید. گواردیولا به مرور زمان میفهمید که سبک های دیگری هم در فوتبال برای نتیجه گرفتن است و داشتن یک مهاجم کلاسیک قهار در هر تیم لازم است. مانژوکیج به عنوان یک مهاجم هدف و با خصوصیات جنگندگی بالا و در خدمت تیم بودن کمک شایانی در برخی بازی های فصل کرده است. مثل بازی با هرتابرلین در لیگ یا بازی برگشت با منچستر در لیگ قهرمانان... آن طور که تا بدین جای فصل به نظر میرسد، گواردیولا یا هنوز ترکیب ایده آل خود را پیدا نکرده و سردرگم است یا تاکتیک وی در بایرن و در این فصل همین جا به جایی و چینش متفاوت بازیکنان است. در برخی بازی های فصل بایرن آن طور که باید زهر دار نبوده و پاس های بیجا و اضافی و ایجاد موقعیت کم انتقاداتی را به گواردیولا وارد کرده است. برخی منتقدین میگویند تیم وی بیش از حد با توپ کار میکند و از مهره هایش به خوبی استفاده نمیکند... بایرن کناره های قوی در تیم خود میبیند ولی باز هم حفظ توپ و پاس رکن اصلی بایرن است. هر چند نباید منکر این نکته شد که بایرن هنوز هم بهترین در جهان است ودر فرم نگه داشتن تیمی که به همه چیز رسیده است کار هر مربی نیست. انگیزه دادن به تیم هم هنر خود را میطلبد که پپ تا به این جا نمره قبولی میگیرد. ولی نکته اینجاست چرا بایرن زهر دار تر از گذشته نیست ؟!

به این نکته هم توجه کنید، هر تیمی که رو به روی بایرن قرار گرفته با ساختاری کاملا دفاعی وارد زمین شده و این موضوع برای تیم هایی همچون منچستر و آرسنال که طرفداران هیچ گاه از انان بازی دفاعی سراغ ندارند هم رخ داده است. همین موضوع کار بایرن را برای خلق موقعیت سخت تر میکند ولی غیر ممکن نمیسازد. به یاد بیاورید یوونتوس با ساختار دفاعی خود چطور در مقابل بایرن هاینکس زانو زد...

فریبرز چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 15:36

ترکیب امشب: ریدر-آلابا-دانته-بواتنگ-لام-شواین اشتایگر-کروس-روبن-گوتزه-ریبری-مانزوکیچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد