وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوئیس فیگو: پس از رئال بایرن دومین تیم مدعی قهرمانی است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوئیس فیگو ستاره ی پرتغالی سابق رئال مادرید در دیدار امشب بایرن و رئال، رای به پیروزی تیم سابقش می دهد او نه تنها آن ها را پیروز این دیدار بلکه قهرمان این فصل چمپیونزلیگ می داند.


فیگو در این مورد می گوید:" مادرید قهرمانی این فصل چمپیونزلیگ را بدست می آورد این تیم پتانسیل بالایی دارد و از تمامی نیروهای مورد نیاز برای بلند کردن لادسیما برخوردار است." فیگو از سال 2000 تا 2005 در رئال حضور داشت و به خوبی لذت قهرمانی در 2002 را با کهکشانی ها درک کرده است.
با این وجود بازیکن اسبق تیم ملی پرتغال نسبت به قدرت بایرن هشدار می دهد و اضافه می کند:" پس از رئال بایرن دومین تیم مدعی قهرمانی است اگرچه من راز موفقیت پپ را نمی دانم اما او نتایج بزرگی بدست آورده است" فیگو پپ را یکی از بهترین مربیان جهان می داند و ادامه می دهد:" او برای من تنها یک دوست نبود بلکه یکی از بهترین بازیکنانی بود که من دوست داشتم همیشه در کنارش بازی کنم."
فیگو در سال های 19995 تا 2000 برای بارسلونا بازی می کرد و پس از 2000 به رئال نقل مکان کرد تا یکی از چهره های منفور در میان هواداران کاتالان محسوب شود او در مورد آن سال ها می گوید:" این یک شرایط بسیار خاص بود زیرا من برای اولین بار با پیراهن رئال مادرید به بارسلونا می آمدم و روبروی بارسا بازی می کردم این برای من بسیار سخت بود با این حال چنین شرایط سختی به من به عنوان یک بازیکن و یک فرد بسیار کمک کرد."

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 16:47

بی شک یکی از عوضی ترین ادم های دنیاست این لوئیس فیگو

ALI 22 چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 19:53

اقا مگه خدتون وبلاگ ندارین برید بیرون
ادم انقدر بی شعور که نمیشه اینجا وبلاگ خوتون نیست هرچی خواستید بگید

امیر اولیورکان چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 21:35

با عرض پوزش از همه
معمولا حرف بد تو محیطهای اجتماعی نمیزنم ولی اگه جوابش و ندم فکر میکنن درست گفته.
برو درت و بذار و گرنه به حسین کعبی میگم بیاد سراغت.

'Bas' چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 22:40 http://bayern.blogsky.com/

آره جون مادرت فیگو جووووون! از قیافت لحظه ای که قرعه بایرن خورد به رئال معلوم بود چه حسی داری آخ جون این شکلک مورد علاقه منم فیکس شد ->

b شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 23:28

برو.....بدبختها 12ساله یه فینال ندیدند...مدععععععععئ!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد