وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جیووانی البر: بایرن و گواردیولا برای فتح جام بیشتر مورد علاقه اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جیووانی البر مهاجم برزیلی و سال های نه چندان دور بایرن مونیخ معتقد است که انتظارات از تیم مونیخی پس از حضور پپ گواردیولا روی نیمکت این تیم بیش از پیش بالا رفته است.


قهرمان بوندس لیگا فصل گذشته با یوپ هاینکس قهرمان سه گانه ی اروپا شد و اکنون با هدایت پپ گواردیولا در آستانه ی تکرار عناوین سال گذشته ی خود قرار گرفته است.
بایرنی ها هفته ها پیش از پایان فصل قهرمانی در بوندس لیگا را جشن گرفتند و هفته ی گذشته نیز موفق شدن به فینال برلین در دی اف بی پوکال صعود کنند و حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضرند تا فینالی دیگر را برای خود رقم بزنند.
جیووانی البر در گفتگویی اختصاصی با گل دات کام می گوید:" من انتظار داشتم که آن ها خوب باشند اما بایرن تا کنون بسیار قابل توجه بوده است. در بوندس لیگا آن ها به وضوح نسبت به رقبای خود برتری داشتند و فوتبال فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند من بایرن را به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان، همراه با رئال مادرید می بینم."
مهاجم اسبق تیم ملی برزیل در پایان صحبت هایش اضافه کرد:" به نظر من تیم های دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی در این رقابت ها را نخواهند داشت."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد