وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یادداشت الیور کان برای دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولیور کان به مناسبت تقابل غول های فوتبال اروپا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا وبلاگ شخصی اش را بروز کرد.

او در جدیدترین یادداشت خود می نویسد:
" چهارشنبه شب تمام نگاه های فوتبال دوستان به مادرید خواهد بود رئال در برابر بایرن مونیخ این یک دیدار بزرگ در عرصه ی باشگاهی در فوتبال اروپا محسوب می شود. این شور و اشتیاق تنها مختص به بازیکنان نیست و من هم بی صبرانه منتظر این دیدار در سانتیاگو برنابئو هستم.
جاده ی باریک داخل شهری که به برنابئو ختم می شود و شما هیاهوی 90 هزار تماشاگر را بسیار گنگ و مبهم می شونید سپس به دروازه ورود می رسید و پس از برداشتن موانع موجود شما به معبد فوتبال جهان وارد می شوید انفجاری از هیاهو و تشویق هواداران این چیزی است که در اولین گام به برنابئو رخ می دهد.
حضور در فینال لیگ قهرمانان هدف اول هر دو تیم است در نگاه اول شرایط به سود بایرن صحبت می کند مونیخی ها می توانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند کاری که پیش از این هیچ تیمی موفق به انجام آن نشده است این یک انگیزه ی مثبت برای بایرن محسوب می شود. در سوی دیگر رئال مادرید کاملا تحت فشار است که بتواند عنوان قهرمانی را پس از 12 سال ناکامی بدست آورد.

نکته اصلی این است که طوفان رئالی ها با کریس رونالدو، کریم بنزما و گرت بیلد رخ خواهد داد بایرن برای جلوگیری از آن باید تسلط خود را روی خط هافبک حفظ کند جلوگیری از ارسال پاس های طولی برای خط حمله و دقت در کنترل ضد حملات پس از از دست دادن توپ رفتاری صحیح است که باید مورد توجه باشد در این بخش بایرن پاس های طولی دقیقی را در تخصص دارد و شرایط برای آن ها بهتر است آرین روبن و فرانک ریبری در طول سالیان اخیر در تکامل این روش بسیار موثر بوده اند.
این دو دیگر بازیکنان خودخواه نیستند که تنها به گلزنی فکر کنند بلکه با از دست دادن توپ به خط دفاع اضافه می شوند و سعی در توپ گیری می کنند این را زیرنظر یوپ هاینکس و پپ گواردیولا به خوبی آموخته اند. این در حالی است که بیل و رونالدو از این توانایی چندان بهره مند نیستند هر دوی آن ها تمایل دارند زمانیکه توپ را از دست می دهند در جلوی زمین بیاستند در نتیجه فضای زیادی پشت سر آن ها آزاد می شود که پوشش آن بوسیله ی خط هافبک بسیار سخت است اما بایرن اینگونه نیست و همین پاشنه ی آشیل رئال خواهد بود که می تواند بایرن را به فینال برساند."

نظرات 6 + ارسال نظر
نیک چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 19:30

به امید پیروزی بایرن <3

دیوونه بایرنم چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 19:50

من از استرس دارم میمیرم نفسم بالا نمیاد

only bayern چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 22:00

بدون شک رئال حذفه

aliver kahn چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 22:03

بچه ها کسی وبلاگ این الجون را بلده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//

http://www.oliver-kahn.de

tarafdar چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 22:19


موسی جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 11:29 http://omid-mesile.blogfa.com/

بعد از الیور کبیر ما دیگر دروازبان قابل بایرن را پیدا نخواهیم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد