وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا در مقابله با جهان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گواردیولا، در پایان اولین فصل حضورش در بایرن قرار دارد. امشب گواردیولا نه تنها مقابل جو ترسناک برنابئو قرار خواهد گرفت بلکه باشگاه و هیئت مدیره ی بایرن نیز، عملکرد او را زیر نظر خواهند داشت.

شاید در بارسلونا، هیچکس نبود که از سبک بازی پپ و بازیکنانش، انتقاد کند و یا این سبک را دوست نداشته باشد ولی در بایرن، اوضاع فرق می‌کند و باواریایی ها با این موضوع، کنار نیامده‌اند. پپ هم این را قبول کرده. او این موضوع را بخشی از هماهنگ کردن خود با باشگاه می‌داند و به خوبی متوجه شده که هیچ مربی از باشگاه بزرگتر نیست.

سوال این بود که گواردیولا، چگونه می‌خواهد کاری در مقابل نظرات اشخاصی مانند فرانتس بکن باوئر، اسطوره ی باشگاه و ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن که از سبک او انتقاد کرده بودند، انجام دهد.

سامر، به شدت پپ را زیر تیغ انتقاداتش گرفته ولی پپ این موضوع را قبول کرده است: "من انتقادات را قبول دارم، حتی اگر از سوی باشگاه باشد. ماتیاس بازیکنان را بهتر از من می‌شناسد."  

این جملات پپ، پس از یکی از بازیهای اخیر بایرن در بوندسلیگا بود.

سامر، انتقادات تندی از سبک بازی پپ کرده بود. او گفته بود: "ما زیادی ملایم، نرم و مثبت هستیم."
بکن باوئر نیز 6 هفته پیش پس از شکست دادن آرسنال و حذف توپچی ها توسط بایرن، در کمال تعجب، با انتقاد از پپ گفت: "مانند بارسلونا خواهیم شد، کسی دیگر دوست ندارد بازی‌های مارا ببیند. این بازیکنان حتی می‌خواهند روی خط دروازه هم با هم پاسکاری کنند."

نظرات 7 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 20:26

تیم بارسلونا به خاطر این سبک فوتبال محبوبترین تیم جهان شد.اونایی که نقد میکنن افکار سنتی دارن

khashayar چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 21:30

افکار سنتی؟؟!! بکن بائر دو برابر پپ فوتبال بازی کرده و جونش برای بایرن در میره و هر چی انتقاد میکنه برای پیشرفت بایرنه بایرن هم نیازی به محبوب شدن نداره... ما دوس داریم بایرن همون بایرن همیشگی باشه

mahya چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 21:35

هرچی باشه مسلما کسی که طرفدار بایرنه آسمون به زمین برسه بازهم طرفدارشونه ... مطمعنا گواردیولا فراتر از اون چیزی که هست فکر میکنه ..... مگر نه گواردیولا نبود !!!! پس باید ایمان داشت که بایرن فراتر از اون چیزی است که به نظر میرسه ...... چه ببره چه ببازه...... ولی ما همیشه برنده ایم

حامد چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 22:06

به خاطر این میگم بکن باور افکارش نتیه چون هوینس و رومنیگه دارن به سختی از پپ حمایت میکنن.حتی رومنیگه گفته که پپ بزرگترین مربی ایه که تا کنون دیدم.این افکار نو باعث شده بایرن در چهار سال اخیر ان همه قوی بشه.درست از الی که هوینس جانین بن اور شد.

2 team like پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 03:09

man yek realiam vali bayerno vaghean dus daram vali pep ba inke morabie khubie vali bazie tiki taka bedard nemikhore.aslan va abada chon dg in bazi nemishe yani football nis.nemidoonam esmesho chi mishe gozasht.

بق جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 10:30

http://www.goaldaily.ir/CrThumb.aspx?Pic=goaldaily\Images\152\226864954022564.jpg&X=464&Y=399

333 جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 10:31

سلام داداش کد بسیار باحال بازیهای بعدی و قبلی تیمهای ورزشی مورد علاقیتان را در وبت دوست داری بزاری
اگر خواستی به این ادرس بیا
http://varzesh-tools.rozblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد