وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: به رئالی ها نشان خواهیم داد جو ورزشگاه آلیانس گوشه ای از جهنم برای آنهاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از شکست 1 - 0 بایرن در لیگ قهرمانان برابر رئال، کارل هاینس رومنیگه با چهره ای مصمم در جمع بازیکنان، مهمانان ویژه و حامیان مالی باشگاه به سخنرانی پرداخت.

امشب ما شاهد یک بازی بسیار جذاب و پر شور بودیم. مشخصا باخت 1 - 0 نتیجه ای نیست که ما می خواستیم. اما من اصلا نا امید نیستم. من فکر می کنم که شور و شوق هواداران در بازی برگشت، مونیخ را به اوج هیجان خواهد رساند. ما 70,000 هوادار را در کنار خود خواهیم داشت.

همه ی ما باید تیم را حمایت کنیم تا رئال بفهمد که بازی در مونیخ چقدر سخت است. همان طور که گفتم، این نتیجه ای نبود که ما به دنبال آن بودیم. اما من عقیده دارم که ما هنوز می توانیم بازی را به نفع خود برگردانیم و راهی لیسبون شویم. همه باید در پشت تیم باشیم.

جوانان، نکته ای هست که می خواهم به شما بگویم. بعد از بازی وقتی از جای خود در وی آی پی بلند شدم، دیدم که مدیران رئال خوشحال نیستند. آن ها می دانستند که چه چیزی در مونیخ در انتظار آن هاست. سفر آن ها به دورتموند حاوی نکات مهمی برای ماست. ما به آن ها نشان خواهیم داد که بایرن مونیخ در خانه بسیار با کیفیت است. جو ورزشگاه گوشه ای از جهنم را برای آن ها تداعی خواهد کرد.

همراهان، سر افکنده نباشید. شکست هیچ وقت خوب نیست و ما نباید برای باخت بازی کنیم. اما همیشه شکست از این جهت که شما را وادار به عکس العمل می کند، ارزشمند است. و ما عکس العمل صحیح را در بازی برگشت نشان خواهیم داد.

نظرات 47 + ارسال نظر
reza d پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:21

پرچم بالا مرسی -قدرت ازانه المانهاست

جلال پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:22

مرسی به این روحیه حتماجبران میکنیم به امید برد بایرن تو بازی برگشت...

بایرن مونیخ پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:25

الله اکبر ما پیروزیم

Mohammad_13 پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:30

بعضی ها که از مدیریت بایرن کنار رفتن یاد بگیرن... درود به این روحیه که باعث میشه بازیکنان با آرامش بیشتری به بازی برگشت فکر کنن و گواردیولا به تاکتیک های مورد نظرش تمرکز کنه.

aliver kahn پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:32

متاسفانه یه سریا هستند از دوستان که اصلا بایرنی نبودند ولی به خاطر پپ و همینطور ناکامی های بارسا حالا اومدند تو جبهه ی ما بایرنی ها باشه ما حرفی نداریم خوش اومدید ولی خواهشا نظرای اغراق آمیز ندید.مطمئن باشید ما از مربیمون همیشه حمایت کردیم و خواهیم نمود حتی اگه هفته ی دیگه حذف بشیم بازم ازش حمایت می کنیم و دوسش داریم چون مربیمونه حتی چند ساله دیگه هم که از تیممون بره بازم تو قلبمون میمونه چون مربیمون بوده ولی یکم عقلادون را به کار بندازید ما بعضی موقها چشمامون را روی واقعیت می بندیم باشه ما پپ را حمایت می کنیم ولی خب قبول کنید پپ تو بعضی تصمیماتش داره اشتباه می کنه و راه اشتباه را میره هر چند که می دونم مربی بزرگیه اما بابا وقتی یه هافبک دفاعی لارج و خوب مثل خاوی که وسط را کاملا پر می کنه رو داری چرا باید بذاریش رو نیمکت چرا باید مدافع راستی که نفوذاش فوق العادس و حتی مربی ایتالیا گفته کاشکی من یک مدافع راست مثل فیلیپ داشتم چرا تو به حداقل رسوندن توانایی هاش می ذاریش وسط خب باشه یه مقطعی هم شواینی وهم خاوی مصدوم بودند ناچاربودیم که حق والانصافی فیلیپ هم خیلی خوب بازی کرد ولی نه دیگه حالا.شرح گل رئال این بود که رئالی ها توپ را گرفتند خب این تا این جا بعدش کی رفت روی پای بنزما فیلیپ بود که نتونست درست به خاطر جثه ی کوچیکش درگیر بشه در ادامه تکلشم جواب نداد و بعدش پاس را دادند به گوش راست و ازهمون جا توپ را ارسال کردند حالا رافینیا کجاس؟تو باقالیا.

حالا تصور کنید اگه اینا سرجاشون بودند چی می شد؟مطمئن باشید اصلا این حملشون به جایی نمی رسید.
حالا به فرض ما هفته ی دیگه 6 تا بزنیم وصعود کین عقل سلیم می گه بابا بیا تو چیدن مهرهات دقت کن تا اینقدر لرزه به جون هوادارای خوب بایرن نندازی؟تا اینقدر کار را برای خود سخت نکنی و همن بازی رفت نصف راه صعود را بری؟تا آتو دست این رئالی های عقده ای ندی که بیان هرچی لیاقت خودشون و خانوادهاشونه اینجا به بچه ها بگن و تیکه بندازن.

بابا به خدا خستم خواهش می کنم پپ دیگه نکن این کارارا خواهههههههههش می کنم.

دیوونه بایرنم پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:38

دوستان یه خواهش تا الان هر چی انتقاد کردید و دلتون خالی کردید درست و حق شماست که انتقاد کنید و تمجید کنید ولی دیگه بس بیایید ما هم به نظر رومینگه احترام بزاریم و دلهامونو یکی کنیم چون ما قلبمون برای بایرن میتپه پس دل به دل راه داره به خدا درست ما توو ایرانیم ولی حس ما به بازیکن و مربی انتقال داده میشه جدی میگم بازی دیشب تموم شده شما ها هم نظراتتونو دادید ولی دیگه دلها یکی کنید که رئالو به اتیش بکشیم به امید پیروزی هوراااا ما میتونیم ما بایرن کبیریم به امید خدا با حمایت همه بایرنی ها ما رئالو داغون میکنیم به امید خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ribery پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:42

aliver kahn این دقیق ترین نظری بود که از دیشب خوندم منم از اول بازی دلم شور می زد با این ترکیب

بایرن کبیر پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:48

دیوونه بایرن نگران نباش ما همه یک دل رئالو اتیش میزنیم نظرت قابل احترامه افرین

mj1989 پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:50

ماشالا هزار ماشالا ...عجب مصاحبه ای کرده...درود بر رومنیگه

مسعود پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:51

حمله حمله حمله توی دروازه گل باز هم گل و باز هم گل گل

ارتش سرخ پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 16:58

اقا من منتقدم ولی دیگه انتقاد بسه من با حرف رومینگه که برای هر بایرنی قابل احترامه موافقم اقا همه یکدست یه صدا از تیممون حمایت میکنیم و رئالو میبریم بابا مگه 2تا یا 3تا خوردیم که ناامید باشیم الکی بگیم میتونیم ما همش 1دونه خوردیم اقا ما میبریم بگو ایشاالله بگوووووووووووووووووووووووووووو

kaveh.deutsch پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:03

دیگه داری حوصلمو سر میبری همون بعضی هارو تو المان میپرستن اگه نمیدونی تحقیق کن !همین تلنگر بعضی ها شاید باعث بشه پپ از خواب بهاری بیدار بشه و اشتباهاتشو تکرار نکنه!!اینقد نمیفهمی که تو یه سیستم اگه همه به به و چه چه راه بندازن تیم با مخ میخوره زمین..بفهم این چیزارو بفهم!!اون میخواد به تیم شوک بده که نیان تو الیانس هم 90 دقیقه پشت 18 رئال پاسکاری کنن اخر بازی ببینیم این رو هم باختیم!!!

مرصاد پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:18

پپ فوق العاده تیمش خاص و نترس بازی میکنه. واین که همه مقابل تیم ما دفاع میکنن حتی رئال با تموم ستاره هاش. بی شک پپ بهترینه.

افن برگ پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:45

وقتی شالکه گل پنجم رو از رئال خورد طرفدارهاش خطاب به رئالیها گفتن :اگه میتونید برید بایرن مونیخو ببرید...دورتمند سه هیچ باخته بود داشت رئالو حذف میکرد...ما که یک هیچ باختیم و در ضمن هم از دورتمند قویتریم و هم از رئال..به خدا رئال با این بازی دیشبش رید تو سابقه ی خودش..رونالدو شده بود دفاع چپ...تو بازی برگشت مهم زدن گل اوله...بخدا هیچ تیمی مثل بایرن طرفدارهای به این متعصبی نداره و این باعث افتخار ماست..به امید نابود کردن رئال...به امید پیروزی پپ و رومینینگه بر رئالی های ترسو و بز دل..به امید ریختن اشکهای رونالدو که توپ طلا رو به نا حق از ریبری گرفت

mojtaba پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:47

درود بر کارل هاینس
من دیشب قلبن به شخصه با وجود این باخت به تیمم افتخار کردم و میکنم
حقارت و عجز و کاملا تو بازی رئال میشد دید
به امید جشن پیروزی و صعود در ALLIANZ ARENA

babak-19 پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 18:01

این همه انتقادهایه بیخودی چیه میکنید اونم از سبک تیکی تاک..شاید تنها اشتباه پپ بازی دادن به رافینیا باسه اونم شاید. دیگه اینجور نظر ندید اینجا یک سایت عمومیه همه طرفداران میان زشته..بهتون قول میدم ما به فینال صعود میکنیم...درضمن جون خودتون دیگه به این پپ انتقاد نکنید...بهترینه

AMIR پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 18:01

اقا خواهشاً یکی یه دسته به این بیل بده .....

aliver kahn پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 18:08

آقای kaveh.deutsch معلومه تو چیزی حالید نیس خودت ببین ازدیشب تا حالا یه سری آدم بی سرپا ریختن تو وب و به بچه ها تیکه می ندازند یک سری کودن مثل بیل و..... حالا اگه الان ما بازیا با یه ترکیب خوب برده بودیم این آدما موش شده بودند رفته بودند تو سوراخ نه این که زبون دربیارند.
چرا باید خودمونا گول بزنیم و مدام بگیم نمی دونم این سیاستمون بود یا نمی دونم بگیم بازی برگشت اله و بله.خب بسه دیگه تو کل نیم فصل از این ترکیب استفاده کردیم دیدیم جواب نمیده خب عوض کن بازیکنا را بیار سرجای اصلیشون نه اینه که به یک کار غلط اصرارکن.
آقای kaveh.deutsch مطمئن باش نه ما خودمونا باختیم و نه هیچ چیز دیگه ولی میگم چرا وقتی می تونیم رئال را با یک ترکیب بهتر ودر نتیجه بازی بهتر ببریم و کار را تقریبا تو همون بازی رفت تموم کنیم چرا باید همه چیزا به بازی برگشت موکول کنیم؟چرا؟حالا مثلا 6 یا 7 تا هم تو بازی برگشت بزنیم.خب چه بهتر که بازی رفتا که می بریم برگشت را هم ببریم اینه که اقتدارمون را نشون میده و درضمن آدما ی آشغالی مثل بیل یا رونالدو یا tahacr7 به خودشون اجازه ی اظهار نظر را نمی دن.
بیاین یکم با هم بببینیم و بنگریم...............

soroush پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 18:21

mia san mia جون به این روحیه به این میگن یه آلمانی

علی بایرنی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 18:30

طرفدارای رئال تو وبلاک ما چیکار دارن گمشیتن برین بیرون تا فحش ناموسی حوالتون نکردم با اون تیم ضد فوتبالتون گمشین برین بیرون

morteza پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 18:31

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی روحیه


دوستان فقط صدا و سیما چی کار کنیم که مزخرف نگن؟؟
از اون فردوسی پور آشـــــــــــــــــــــغال و... تا اون کارشناس نحس که هر موقع امده بایرن باخته

علی بایرنی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 18:36

پپ عزیزم قربون شکل ماهت تو که بهترین هافبک دفاعی دنیا رو داری چرا خاوی گذاشتی کنار بخدا اینو با شواینی کنار هم قرار بده ببینم کسی جرات داره نزدیک گلر مابشه لامم ببر تو دفاع راست تا دیگه اون بواتنگ احمق اینقدر سوتی نده بجای اینکه توپ بازیکن حریفو تکل کنه داره باهاش راه میره خاک توسرش اینقدر من از طرز دفاع کردن این بواتنگ بدم میاد که نگو

neuer پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 19:15

ما عاااااااااشق بایرنیم...رئال و تو کوره ی آلیانز ذوب میکنیم بعدشم بازیافت.شاید ازین اتوبوس قراضه لا اقل یه اتوبوس خوش آب و رنگ تر درآد.....

امید پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 19:48

Welcome to hell

طرفدار بارسا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 20:00

سلام بچه ها خوبین؟تو رو خدا نا امید نباشید...به تیمتون ایمان داشته باشید.ایشالا میبرین و قهرمان میشین.چون واقعا حقتونه

only bayern پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 20:02

دوستان از دیشب احساس میکنم یه وزنه سنگینی رو قلبمه و حوصله هیچی ندارم چون واقعا انتظار همچین بازی نداشتم. منتظر روز سه شنبه هستم و میدونم که بازی سختی در پیش داریم نه بخاطر رئال بلکه به خاطر افتی که تیم خودمون پیدا کرده.

فرهاد پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 20:42

به نظر من اگه دورتموند تو بازی برگشت موفق بود چون یک فکر صحیح از جانب کلوپ و یک مدیر اجرایی قوی داخل زمین برای پیاده کردن اون فکر مثل مارکو رویس داشت و به نظر من اگه بایرن بخواد به هافبک خلاقی مثل گوتزه و مولر بازی نده خیلی کار مشکل میشه خودتون قضاوت کنید از وقتی که مولر و گوتزه اومدن تو بازی بایرن زیر و رو شد

Ariya1900 پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 20:43

بایرن بزرگ با ابهت قدرتمند.. هیچوقت تسلیم 1 گل که نمیشه به امید 3هیچ

جاوید پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 21:38 http://footballi-pictures.mihanblog.com

ایول اقتدار

babak-19 پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 21:55

از همتون ممنونم سه شنبه شب چشن صعودو میگیریم اونم تو الیانز ارنا... سوپ بایر .سوپ بایر ه ه

ali پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 22:01

به احترام رومنیگه باید ایستاد درود بر فوق ستاره قدیم و مرد شجاع کنونی بایرن

khashayar پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 22:03

غیرت آلمانی که میگن همینه
یه نطق در حد و اندازه ی تیم
آخرش ما همینی هستیم که بودیم

mery پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 22:10

ریبری تموم شده ب مولا...بی انگیزه و کند

khalilbabakr پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 22:17

atsh mizanim harchera ke realiha sakhtan motmaen bashid bayernihaye bozorg

babak-19 پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 23:25

موافقم ریبری افت شدید کرده اصلا به این سیستم گواردیولانمیخوره ولی گوتزه میتونه به جاش بازی کنه یعنی اون روز میرسه که گوتزه شماره 10بایرن بشه و بهترین بازیکن جهان بشه!!!!!؟؟؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟؟؟؟

بایرن 5 ستاره جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 00:01

آقا نتیجه اینجوریم که میگین نبوده هاااااااااااااااااا
همش ی گل خوردیم.حواستون هست تو آلیانس سه شنبه بعد قرار 3 بار اسم هر گل زن بایرن توی ورزشگاه از طرف تماشاگرا فریاد زده بشه؟
بابا ما بایرنیم بهترین تیییییییییییییییییییییییییییییییییییم جهان

babak-19 جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 00:22

منکه از اول امید داشتم چون mia san mia

4474ب جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 00:41

بابک گوتزه الان لیاقت شماه 10 نداره و شماره 10 مال شاه تیمه (روبن)
گوتزه بد تر و پایین تر از ریبریه.ریبری فقط یکم ناامید شده از توپ طلا یکم بگذره خوب میشه

babak-19 جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 00:43

به نظرم تاثیر این باخت خیلی بیشتر از برد ما بود چون 1.گواردیولا فهمیده که لام باید پست خودش باشه 2. همچنین فهمیده که وجود توماس مولر مانند مسی برای بارسا و رونالدو برایه ریاله. بازیه یرگشت ترکیب اینه
نویر.لام.مارتینز.بواتینگ.الابا.شواینی.ربن.کروس.مولر.گوتزه و مانژو
ترکیب 4.1.41

ج جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 00:48

دلیل این یک ماه نتییجه نگرفتن چیزی نیست جز افت ریبری و گوتزه که نمیتونن موقعیت گل بسازن

loverman8564 جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 00:54

به نظر من بهترین ترکیب ابنه
مانژوکیچ

روبن مولر کروس

مارتینز اشتایگر

لام بواتنگ دانته آلابا

نویر

ریبری و گوتزه باید رو نیمکت باشن هر 2 تاشون خیلی افت کردن

رضاباستیان جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 08:06

باسلام
ترکیب بایرن برای بازی سه شنبه
نویر
الابا. دانته. بواتنگ. لام
خاوی. شواینی
ریبری. کروس.روبن
مولر

amir MULLER جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 10:36

پپ به خدا ریدی که هنوزم ترکیب اصلی تیم رو پیدا نکردی ..

mahmood جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 11:23

ریال حواستو جمع کن سه شنبه غول سیاه می خوردت.

علی جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 13:13

بچه ها این طرفدارهای رئال چقدر پوروا ند تو سایتشون رفتم انقدر رو دارند فقط به بایرنی ها

توهین کردن چقدرم خوشحالن انگار که 4 -5 به بایرن زدن ....

اخ خدایا یک نتیجه 3-0 یا 4-1 یعنی میشه .... جون مادرت پپ یعنی میشه این ترکیبو بچینی

نویر - لام- بواتنگ-دانته-الابا-اشتایگر -مارتینز- ریبری- مولر-روبن - مانزو

سعید جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 16:19

نشان خواهیم داد که فوتبال آلمان چه قدرتی داره

Payam Bayern جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 18:08

ماری جان،نگو این حرفو..خدایی ریبری حیفه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد