وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سباستین یونگ: کناره گیری لام، درها را برای من باز می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از کناره گیری ناگهانی فیلیپ لام از تیم ملی آلمان، مدافعان زیادی از جمله سباستین یونگ تلاش می کنند که جایگزین او در پست دفاع راست شوند.

به نقل از وبسایت Bild، یونگ که در فصل نقل و انتقالات فرانکفورت را به مقصد وولفسبورگ ترک کرد، اکنون با خداحافظی لام از تیم ملی، فرصت مناسبی برای حضور در تیم ملی آلمان می بیند.

مدافع راست جدید گرگ ها در ابتدا به شوخی گفت: «اگر من سرمربی تیم ملی بودم به خودم (سباستین یونگ) اجازه بازی کردن می دادم».

مدافع 24 ساله و جاه طلب ژرمن ها، کناره گیری فیلیپ لام را فرصتی بزرگ برای خود می داند و در این باره این چنین می گوید: «خیلی حیف شد که فیلیپ لام از تیم ملی کناره گیری کرد اما این موضوع ممکن است که درهای ورودی تیم ملی را برای من باز کند و شانس من برای حضور در تیم ملی را بیشتر کند».

گفتنی است، سباستین یونگ تنها یک بار برای مانشافت به میدان رفته است و آن بازی دو ماه پیش مقابل تیم ملی لهستان بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 02:00

اصن تو کی هستی ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد