وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: خداحافظی ام از تیم ملی برنامه ریزی شده بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان عنوان کرد که خداحافظی اش از تیم ملی برنامه ریزی شده بوده است.

لام پس از قهرمانی در جام جهانی اعلام کرد که از فوتبال ملی در 30 سالگی خداحافظی می‌کند و در یورو 2016 حاضر نخواهد بود و حالا عنوان کرد که این موضوع از پیش برنامه ریزی شده بوده است.

او در مصاحبه با سایت فیفا گفت: "آرام آرام متوجه شدم که در پایان فصل چنین تصمیمی بگیرم. می‌دانستم که پس از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کنم. بسیار خوشحالم که پایان دوران ملی من با قهرمانی در جام جهانی همراه بود. شخصا احساس می‌کنم زمان مناسبی باری خداحافظی بود.تیم ملی هماهنگی بسیار خوبی دارد و بازیکنان جدید و با استعدادی در راه هستند.

به عنوان مدافع چپ برای دفاع کردن مقابل سانترها با پای چپ مشکل داشتم بنابراین دیگر دفاع چپ بازی نمی‌کنم. با وجود تمام ضعف‌های من در دفاع راست و هافبک میانی، مطمئنا هیچ کدام را شخصا انتخاب نمی‌کنم. بستگی به موقعیت و شراط بازی پست من مشخص خواهد شد."

نظرات 2 + ارسال نظر
آلمان-بایرن شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 17:55

لام یه بازیکن باهوش، فروتن، باشخصیت، جنگنده است.
حیف شد از تیم ملی خداحافظی کرد.

mahmood دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 08:54

خیلی حیف شدولی بایدیه روزی میرفت0خیلی باهاش خاطره دارم اززمانی که تواشتوتگارت بازی میرد.استعدادبکری داشت .هم خوش اخلاق بود وهم فنی.خدایارویاورش باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد