وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 3 - 0 وولفسبورگ؛ بایرن مونیخ قهرمان تلکام کاپ شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ با پیروزی 3-0 مقابل وولفسبورگ، قهرمان رقابت های تلکام کاپ شد.

روبرت لواندوفسکی که شروع فوق العاده ای در تیم بایرن داشت، مانند دو دیدار گذشته گلزنی کرد. او این بار دو بار دروازه حریف را باز کرد تا به همراه تک گل سباستین روده، دیگر بازیکن جدید بایرن، این تیم به یک پیروزی آسان مقابل وولفسبورگ دست پیدا کند.

در این دیدار که مانند دیگر دیدارهای این رقابت ها در 60 دقیقه برگزار شد، لواندوفسکی ابتدا روی ارسال ریبری، دروازه حریف را باز کرد.

سپس روی پاس کلودیو پیزارو، روده با ضربه ای دیدنی، برتری بایرن را دو برابر کرد و در نهایت در فاصله 20 دقیقه تا پایان بازی، لواندوفسکی گل دوم خود و گل سوم بایرن را به ثمر رساند. 

 

ترکیب دو تیم

 

بایرن مونیخ: اشتارکه - هویبرگ، بادشتوبر (رافینیا)، مارتینز، آلابا - روده (توبیاس شواین اشتایگر)، گائودینیو - ریبری (اوکونومو)، پیزارو، برنات (کونتنتو) - لواندوفسکی (لوکاس شول)

 

وولفسبورگ: گرون - یونگ، نالدو (کلوزه)، نوخه، رودریگز - کلیچ، مدویویچ (مالاندا) - ویرینیا، آرنولد (هانت)، پرشیچ، شینداور

نظرات 8 + ارسال نظر
ALI 22 دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 04:34

توبیاس شواین اشتایگر پسر شواینیه ؟؟؟

علی دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 06:26

اصلا به نظرت یه همچین چیزی ممکنه؟!شواینی 29 سالشه یعنی حتی اگه 20 سالگی هم بچه دار شده باشه الان بچش باید 9 سالش باشه!برادرشه باو !

MIROSLAV دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 08:58

خدمت شما عرض می کنم که باستین شواین اشتایگر 29 ساله است و توبیاس شواین اشتایگر برادر 32 ساله اوست! یعنی توبیاس از باستین بزرگتر است!

مسعود شواینی دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 09:20

تیم تیم شیرانه
عالیه

فرشته دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 11:04

میشه جواب منو بدین تو این عکس روده هست؟کجاست میخوام ببینمش

MIROSLAV دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 14:20

نخستین گام برای انتقام از رئال مادرید رو با فتح جام حذفی برداشتیم. دومین گام رو هم با قهرمانی جام جهانی و حالا با کسب تلکام کاپ. ما تا رویارویی دوباره با رئال مادرید سوپر کاپ آلمان رو هم می گیریم ، بوندسلیگا رو ازآن خود خواهیم کرد و جام حذفی را هم تسخیر خواهیم کرد و پس از آن در نیمه نهایی چمپیونز لیگ در سانتیاگو برنابئو با رئال روبرو خواهیم شد و 5-0 این تیم را در خانه خودش خاکسپاری خواهیم کرد و بازی دوم در آلیانز آرنا نیز 5-0 پیروز خواهیم شد تا آلیانز آرنا انتقام شکست فصل قبل را از یاد ببرد.پیش به سوی سه گانه

(لازم به ذکر است که این اتفاق تنها هنگامی به وقوع می پیوندد که پپ عزیز تیم را دفاعی تر و منسجم تر کند و در عوض روی ضد حملات و ضربات شروع مجدد سرمایه گذاری بیشتری کند درست مثل یوپ هاینکس کبیر که 12-2011 در دفاع مشکل داشت و تو فینال جام حذفی 5-2 به دورتموند باخت اما 13-2012 تاکتیکش را به دفاع-ضدحمله تغییر داد و ما 3گانه رو گرفتیم با کسب عنوان خط حمله آتشین و همچنین مستحکم ترین دفاع اروپا با وجود اینکه مدافعامون همین دانته و بواتنگ بودند)

جاوید دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 14:40

بازی بسیار خوبی دیدم و به جوونا شدیدا امیدوار شدم!
اگه بازی روده رو دیده باشین میفهمین که با رفتن کروس ما هیچ چیز رو از دست ندادیم بلکه جایگزینای بسیار خوبی هم واسش داریم!
لواندوسکی که فوق العادست ولی وقتی لیگ شروع بشه و لام یا هویبرگ دفاع راست نباشن و این رافینیای احمق اونجا بازی کنه دیگه کاملا به عقل پپ شک میکنم!آخه یه جوون به سن هویبرگ چقدر میتونه خوب باشه؟؟؟واقعا در دفاع راست با این سنش بی نظیره

farshad دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 15:40

روده پشت رافینیا و لواندوفسکی هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد