وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: لواندوفسکی بازیکن فوق العاده ای است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، با ستایش از روبرت لواندوفسکی، هم تیمی جدیدش، او را بازیکنی استثنایی توصیف کرد.

این ستاره لهستانی که در این تابستانی با انتقالی آزاد از دورتموند به بایرن پیوست، شروع فوق العاده ای در بایرن داشت و در دیدار امشب مقابل وولفسبورگ در فینال تلکام کاپ، دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند.

ریبری به سایت رسمی بوندس لیگا گفت:" روبرت بازیکنی استثنایی است. ارتباط او با تیم هر روز بهتر می شود. او بازیکن خوبی برای ماست. او خیلی زود در تیم جا افتاد و ما روزهای خوبی را با هم سپری می کنیم."

ریبری که به دلیل مصدومیت، رقابت های جام جهانی را از دست داد، می خواهد تا در فصل پیش با نمایش های خوبش، آن اتفاق را به فراموشی بسپارد.

"  آن اتفاق یک ناامیدی بزرگ برای من بود. مصدومیت هر موقع ممکن است رخ بدهد اما قبل از جام جهانی خیلی تلخ است. به ویژه اینکه من در فرم فوق العاده ای قرار داشتن. من واقعا منتظر جام جهانی برزیل بودم. اما الان هم شرایط خوب است. من نمی خواهم در مورد جام جهانی فکر کنم؛ بلکه به آینده فکر می کنم. بی صبرانه منتظر فصل جدید هستم."

نظرات 9 + ارسال نظر
Arash دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 01:37

چهار بازى براى بایرن چهار گل آمارش عالیه نمیدون چرا لوا رو میبینم یاد اون ٤ تا گلى که به رئال زد میوفتم شما هم اینجورى هستید؟؟؟!!!

Hamed_Hamdast دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 05:11

البته ٣ تا بازی ٤ گل زده
یک بازی رو بازی نکرد

mohammad دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 08:48 http://bayern.blogsky.com

لوا عالیه.واقعا از مانزوکیچ بهتره.امسال میتونه به بایرن خیلی کمک کنه و جلو تیم های بزرگ گلزنی کنه

مسعود شواینی دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 09:22

یک گلزن تمام عیار
مانند میرو کلوزه

آلمان پادشاه فوتبال دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 11:24

بچها این روده بازیکن قبل فرانکفورت چند سالشه؟

محمد دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 12:25

فکر کنم حدود 20 یا 22 سالشه

Hamed_Hamdast دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 14:02

24 سالشه

MERSAD33 دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 15:21

لواندوفسکی مهم ترین شاخصش اینه که تکنیکیه
باهوش هستش
اون بازی با گلاد باخ رو دیدن که تو پ رو به چه شکل از بالای سر دروازه بان رد کرد

Arash دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 17:02

روده ٢٢ سالشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد