وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

البر: لوا همان بازیکنیست که بایرن لازم داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم سابق بایرن موینخ معتقد است که لواندوفسکی دقیقا همان مهاجم مورد نیاز بایرن برای حضور قدرتمند در فصل پیش رو است.

رابرت لواندوفسکی مهاجم لسهتانی این فصل با قراردادی آزاد به بایرن مونیخ پیوست و با عملکردش در رقابت های پیش فصل ،جووانی البر مهاجم سابق تیم مونیخی را تحت تاثیر قرارداده است:"ماندزوکیچ مهاجم سابق بایرن گل های زیادی برای این تیم به ثمر رساند.اما شما باید قبول کنید که تک گل لوا در جام تلکام برابر وولفسبورگ به تنهایی گویای هنر وی می باشد.بایرن باید از اینکه لوا اکنون بازیکن آن هاست خوشحال باشد چون او همان چیزیست که آن ها نیاز داشتند."

البر در ادامه از اهمیت بالای داشتن یک مهاجم پا به توپ می گوید:"شما دیگر نمی توانید در کسب یک جام با داشتن یک محاجم ساکن در محوطه جریمه مدعی باشید.در جام جهانی همگان شاهد بودیم که وجود یک مهاجم با ویژگی های پا به توپ چقدر اهمیت دارد.آلمان به سبب وجود مولر آمار گلزنی بالایی داشت در حالیکه برزیل بخاطر اینکه به فرد اتکا کرده بود سرانجام خوبی نداشت.یک مهاجم نه تنها باید وظیفه اصلی اش که گلزنی است را خوب ایفا کند بلکه باید به سایر بازیکنان هم در راه رسیدن به گل کمک نماید.لوا بازیکنیست که دقیقا این ویژگی ها را دارد.من واقعا مشتاقم تا ببینم لوا در لیگ قهرمانان به همان اندازه که برای دورتموند مثمر ثمر بود برای بایرن هم موثر خواهد بود یا نه"

نظرات 2 + ارسال نظر
بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 22:28

زمانی که البر بازیکن بایرن عاشق سرعتش بودم یادش بخیر ذی روبرتو هم بود و مثل الان روبن و ریبری دو بال قوی داشتیم
کاملا درست گفته به نظر من لواندوفسکی بدون هیچ تعصبی بهترین نوک جهانه

seedosi چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 20:07

به نظر من بایرن باید مربی دورتموند رو هدف قرار میگرفت خیاله خودشه واسه همیشه راحت میکرد ما همیشه بهترین بازیکنارو تو تیممون داشتیم اما متاسفانه الان موندیم با کلی بازیکن خوب با یه مربی که ..... ایشالا که من اشتباه میکنم ارزوی بهترینارو واسه تیمم میکنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد