وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه سایت بوندسلیگا با هیتسفلد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سابق باوارایی ها به صحبت درباره فصل پیش رو بوندسلیگا و مسائل مختلف پرداخته است.

اوتمار هیتسفلد، سرمربی موفق سال های پیشین بایرن مونیخ معتقد است در فصل جدید بوندسلیگا، بایرنی ها کار به مراتب سخت تری نسبت به سال های گذشته دارند؛ هیتسفیلد در مصاحبه با سایت رسمی بوندسلیگا درباره مسائل مختلف بایرن و فوتبال آلمان صحبت کرد.

 

bundesliga.com:"نظر شما درباره بازی سوپرکاپ؟"

هیتسفلد:"بازی سوپرکاپ بسیار زود فرا رسید و مانع از ایجاد یک تیم 11 نفره قوی شد و کار آنالیز را سخت کرد. در کل، دورتموند بسیار بهتر بود، با این وجود که بایرن با بازیکنان جوان و کم تجربه زیادی به این بازی آمده بود."

 

bundesliga.com:"آیا این بازی می تواند دلیلی بر این باشد که دورتموند دوباره قهرمانی خود در بوندسلیگا را تکرار کند؟"

هیتسفلد:"شما می توانید ببینید که آن ها قطعا بهتر شده اند. با وجود خروج رابرت لواندووسکی اما کلوپ با خرید های خود سیستم بازی متنوعی نیز دارد و می تواند با یک، دو و یا سه مهاجم بازی کند؛ آن ها در خط حمله آدریان راموس، چیرو ایموبیه و دونگ وون جین را خریدند. قطعا شروع خوب فصل بهتر است اما اگر بایرن اوج بگیرد مانند فصل گذشته مهار نمی شود."

 

bundesliga.com:"بایرن هنوز به دنبال پیدا کردن ریتم اصلی بازی خود است..."

هیتسفلد:"این کاملا مشخص است و من می توانم متوجه شوم که بایرن برای هماهنگ شدن و به آمادگی رسیدن بازیکنان حاضر در جام جهانی مشکلاتی خواهد داشت. بعد از چنین رقابت سنگینی قطعا برای آمادگی کامل زمان مناسبی لازم است."

 

bundesliga.com:"با مصدومیت خاوی مارتینز چینش بازیکنان در زمین و به خصوص سه بازیکن خط دفاعی چگونه خواهد بود؟"

هیتسفلد:"بایرن ترکیب و نفرات بسیار فوق العاده ای دارد که دست مربی را باز می گذارد، گواردیولا می تواند هر کاری بکند و حتی بازگشت هولگر بادشتوبر مانند یک خرید جدید است. بازیکنانی مانند تیاگو و شواین اشتایگر توانایی بازی در همه پست های میانه زمین را دارند. تیم های زیادی در اروپا نیستند که تیمی به کاملی تیم بایرن را دارند، به همین دلیل نبود مارتینز می تواند جبران شود."

 

bundesliga.com:"آیا گواردیولا عملکرد بهتری نسبت به فصل اول حضور خود در بایرن خواهد داشت؟"

هیتسفلد:"این یک مزیت است که او حالا بوندسلیگا، حریفان و چگونگی کار را بسیار بیشتر و بهتر از قبل می داند. پپ همیشه سعی می کند که بهترین تیم را داشته باشد و به خاطر همین است که سیستم های مختلف را امتحان می کند و می خواهد آن ها را ثابت کند. در حال حاضر او می خواهد با دفاع سه نفره تیم خوبی درست کند."

 

bundesliga.com:"پس از بایرن و دورتموند کدام تیم می تواند مدعی باشد؟"

هیتسفلد:"شالکه، لورکوزن، ولفسبورگ و شاید هم گلادباخ. این چهار تیم سعی می کنند همواره در بالای جدول باشند و کار را برای دو تیم اصلی سخت کنند. شالکه در نیم فصل دوم فصل گذشته عالی بود و قدم به قدم بهتر شد. همچنین لورکوزن نیز قدرت تهاجمی زیادی دارد که نباید نا دیده گرفته شود."

 

bundesliga.com:"و شما فکر می کنید چه تیم هایی پیشرفت خواهند کرد؟"

هیتسفلد:"حضور تیم هایی مانند پادربورن در بوندسلیگا جالب است، این تیم ها جای پیشرفت دارند. آن ها سعی می کنند با توانایی بسیار کمتر نسبت به دیگر تیم ها، وارد رقابت شوند و این بسیار ستودنی است. این تیم ها هیچ همیشه هیچ چیز برای از دست دادن ندارند و برای گرفتن نتیجه هر کاری می کنند. من بسیار از بازگشت کلن به لیگ خوشحال هستم. کلن یک باشگاه بسیار قدیمی است که مربی فوق العاده ای دارد. قطعا هدف اصلی آن ها ماندن در لیگ است اما هواداران و اشتیاق بازیکنان بسیار عالی خواهد بود."

 

bundesliga.com:"قهرمانی در جام جهانی تا چه حد به بوندسلیگا کمک می کند؟"

هیتسفلد:"فوتبال آلمان دائما در حال توسعه است. تاثیرات قهرمانی اسپانیا در جام جهانی بر روی لیگ این کشور تا کنون قطعا به پایان رسیده است. اما بوندسلیگا دائما در حال بزرگ شدن و پیشرفت است."

 

bundesliga.com:"در این فصل بیشتر منتظر دیدن چه چیزی هستید؟"

هیتسفلد:"بیشتر می خواهم پیشرفت تیم ها را ببینم. در جام جهانی دیدیم که بسیاری از تیم های کم نام و نشان با تاکتیک های تقریبا یکسان مانند پرس شدید و ضد حمله موفقیت های فوق العاده ای را کسب کردند، مطمئنم که در فصل پیش رو زیاد شاهد این گونه بازی ها خواهیم بود. مهم تر از همه، با توجه به قهرمانی که تیم ملی زیر 21 ساله ها کسب کرد، منتظر درخشش بازیکنان جوان و با استعداد آلمانی هستم."

نظرات 2 + ارسال نظر
بایرن 5 ستاره چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 19:45

این مربی بوی بایرن میده اصلا به نظرم شکل بایرنه
واقعا عاشقشم خیلی سبکشو خودشو دوست دارم

seedosi چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 19:47

درود بر مغز متفکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد