وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: مشکل زانویم جدی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر، ستاره خط میانی بایرن مونیخ، شایعات اخیر در مورد دوری طولانی مدتش از میادین به دلیل مصدومیت زانو را رد کرد.

این ملی پوش آلمانی در حال حاضر به دلیل آسیب دیدگی دور از میادین است و به همین دلیل، اولین دیدار بایرن در فصل جدید بوندس لیگا مقابل وولفسبورگ را از دست خواهد داد. با این وجود، او تاکید کرد که روند بهبودی اش به خوبی در حال سپری شدن است و انتظار دارد همان طور که این باشگاه اعلام کرده بود، بعد از 6-5 هفته به میادین برگردد.

او به نشریه بیلد گفت:" هواداران نباید نگران من باشند. من از ژانویه با زانوی چپم مشکل دارم. اما می دانم که چطور با آن سر کنم. با دکتر هانس ویلم مولر وولفارت ارتباط خوبی دارم.  در حال حاضر، در حال برطرف کردن علت این مشکل هستیم و بعد از آن، باید بتوانم بدون درد بازی کنم.

می دانم که همه چیز بار دیگر خوب خواهد شد اما زمان دقیقی برای بازگشت من وجود ندارد. باید ببینم زانویم چه واکنشی نشان می دهد. آنچه مهم است، این است که به طور کامل بهبود پیدا کنم. من در حال حاضر به تنهایی در سالن تمین می کنم؛ بدون اینکه فشار زیادی روی زانویم وارد کنم."

نظرات 6 + ارسال نظر
آریا پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 18:04

شواینی دو قهرمانی چمپیونز لیگ و یه قهرمانی جام ملتهای اروپا از ت می خوایم.بوندسلیگا رو هم نگرفتیم اشکالی نداره.

بایرن 5 ستاره پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 18:54

شواینی عاشقتم.بدون اشتباه محکم با تدبیر و خیلی خیلی با فکر بازی میکنی.همیشه تو قلبمی.زود برگرد شواینیییی

Fereshteh جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 00:17

خدارو شکر به حرف دکترت گوش کن زوتر خوب میشی

Ariya1900 جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 00:22

باستین یادت باشه بهترین بازیکن و متعصب ترین بازیکن جهان خودتی





tarafdar جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 00:33

زانوت باید واکنش خوبی نشون بده.دست خودشه مگه؟

mohammad جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 11:15 http://bayern.blogsky.com

دمت گرم شواینی.زودتر به ترکیب تیمت برگرد و ما را خوشحال کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد