وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برنده‌ها و بازنده‌های هفته دوم بوندسلیگا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بوندس لیگا با آمدن ژابی آلونسو، بیش از پیش جذاب شد. صدر جدول فعلاً نامأنوس به نظر می‌رسد. لورکوزن اول است و پدربورن تازه صعود کرده، در رده دوم قرار دارد. حال به بررسی برنده‌ها و بازنده‌های هفته دوم می‌پردازیم.


با در نظر گرفتن این نکته که ژابی آلونسو جمعه به بایرن پیوست، باید گفت وی در برابر شالکه نمایشی بسیار خوب داشت. آلونسو در همان اولین بازی‌اش با راحتی تمام بازی کرد و تا زمانی که در زمین حاضر بود، بیش از همه توپ را دریافت کرد. علاوه بر این، زدن ضربات آزاد به او سپرده شد که خود نشان‌دهنده جایگاه او در تیم جدیدش است.

وی در حالی که تنها 20 دقیقه به پایان بازی مانده بود تعویض شد و نمی‌توان به خاطر گل تساوی شالکه او را مقصر دانست. این ملی‌پوش سابق تیم ملی اسپانیا "ستون پپ" خواهد شد؛ مخصوصاً در حالی که یک اسپانیایی دیگر؛ یعنی تیاگو، مصدوم است.

 

برنده: رالف فارمن

اگر رالف فارمن را از آن بازی بگیریم و دروازه‌بانی با عملکردی سطح پایین‌تر در دروازه شالکه بگذاریم، در همان ربع ساعت اول بازی را بایرنی‌ها تمام می‌کردند. این دروازه‌بان 25 ساله در اوایل بازی با واکنش‌هایی خیره‌کننده، جلوی گل‌زنی توماس مولر و روبرت لواندوفسکی را گرفت.

مسلماً فارمن در مسیر دروازه‌بان بااستعداد سابق این تیم، مانوئل نویر، قرار دارد. تنها اندکی زمان کافی است تا وی به تیم ملی دعوت شود.

 

بازنده: نلسون والدز

خرید جدید اینتراخت فرانکفورت، در جریان تساوی 2-2 تیمش با ولفسبورگ دچار پارگی رباط صلیبی شد. این ملی‌پوش 30 ساله اهل پاراگوئه در دقیقه 56 تعویض شد و احتمالاً حداقل شش ماه دور از میادین خواهد بود. این خبر خوشی برای توماس شاف، مربی جدید فرانکفورت، نیست؛ کسی که از دوران قبلی و موفقی که با والدز در برمن داشت، این بازیکن را به خوبی می‌شناسد.

 

برنده: مارکو رویس

مارکو رویس با یک گل و یک پاس گل در پیروزی 2-3 برابر آگزبورگ، نشان داد که به آمادگی کامل نزدیک شده و ناکامی از دست دادن جام جهانی را پشت سر گذاشته است. نمایش‌هایی این چنین فقط باعث خواهد شد تا صحبت‌ها مبنی بر آینده رویس، که تا 2015 قرارداد دارد، بیش‌تر و بیش‌تر شود.

 

برنده: روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی پس از تنها 10 دقیقه، دروازه شالکه را باز و تماشاگران این تیم را به سکوت دعوت کرد. گل شماره یک به ثمر رسید – انتظار داریم 24 گل دیگر یا بیش‌تر از بهترین مهاجم بوندس لیگا ببینیم.

 

برنده: بندیکت هوودس

کاپیتان شالکه گل تساوی‌بخش این تیم برابر بایرن را به ثمر رساند، گلی که می‌تواند فصل آبی‌های سلطنتی را تغییر دهد. شاید در حقیقت توپ با برخورد به آرنج او وارد دروازه شد اما شالکه اهمیت نخواهد داد. این گل یک امتیاز حیاتی برابر قهرمانان آلمان برای این تیم ثبت کرد.

 

برنده: راجر اشمیت و بایرلورکوزن

لورکوزن با هدایت سرمربی جدید خود راجر اشمیت، یکه‌تاز لیگ شده و تنها تیمی است که دو پیروزی از دو بازی داشته است. پیروزی 2-4 شنبه برابر هرتابرلین، آن هم در حالی که از رقیب عقب افتاده بودند، پنجمین برد پیاپی این تیم در تمامی رقابت‌هاست.

امیدها امسال روز افزون شده‌اند که شاید یاران اشمیت بتوانند با جدیت برای فتح عناوین در این فصل تلاش کنند و بالأخره از لقب "نِوِرکوزن" رهایی یابند.

 

برنده: ینس کلر

بیایید با روند رایج مخالفت کنیم و از سرمربی تحت فشار شالکه تقدیر کنیم. حذف شدن از کاپ توسط تیم دسته سومی درسدن و سپس باخت در اولین بازی لیگ برابر هانوفر، فشار را بر روی کلر زیاد کرد، علی رغم اینکه وی فصل پیش با این تیم به رتبه سوم بوندس لیگا دست یافته بود.

وقتی که لواندوفسکی با گلی که زد بایرن را پیش انداخت، فروپاشی شالکه به نظر ساده می‌رسید، چرا که اخیراً به کرات این اتفاق برای‌شان جلوی بایرن رخ داده است. غول‌های باواریایی در هفت بازی قبلی بین دو تیم 23 گل زده‌اند و شالکه تنها 2 گل زده است.

کلر به خوبی یارانش را تهییج کرد و با حمایت همه جانبه لشکری از هواداران آبی‌پوش در گلزنکرشن، شالکه با استحقاق تمام یک امتیاز کسب کرد.

 

بازنده: قهرمانان اسبق

قهرمانان اسبق بوندس لیگا، وردربرمن، اشتوتگارت، هامبورگ، بروسیا مونشن‌گلادباخ و ولفسبورگ هنوز بردی در این فصل از لیگ به دست نیاورده‌اند. مخصوصاً هامبورگ با نتیجه 0-3 به شکلی فاجعه‌وار برابر پدربورن تازه‌وارد شکست خورد.

 

بازنده: آگسبورگ

جوان‌ترین سرمربی بوندس لیگا، مارکوس وینزیرل، شروعی ناامیدکننده داشته است. این مرد 39 ساله فصل پیش با عملکردی بی‌نظیر توانست رتبه هشتم را با آگسبورگ کسب کند. این فصل به نظر کسب موفقیت دشوارتر شده است و باخت 2-3 جمعه برابر دورتموند، یاران وینزیرل را به قعر جدول چسباند. آگزبورگ همچنین در دور اول جام حذفی توسط تیم دسته چهارمی ماگدبورگ حذف شد.

 

برنده: پدربورن و کلن تازه صعود کرده

این دو تیم هر دو مانند بایرن مونیخ دارای چهار امتیاز از دو بازی و به صدر جدول بسیار نزدیک هستند. کلن با گل یویا اوساکو به راحتی از سد اشتوتگارت گذشت و در این میان، پدربورن توانست با حساب 0-3 و به لطف هنرنمایی موریتز شوپلکمپ، هامبورگ را در خانه‌اش شکست دهد.

پدربورن اگر در دقایق آخر بازی با ماینتس یک پنالتی بیهوده نمی‌داد، که باعث شد پیروزی را از دست بدهد، اکنون می‌توانست صدرنشین لیگ باشد. سرمربی پدربورن، آندره بریتن‌ریتر (عکس بالا از دوران بازی‌گری اوست) به وضوح دارد کارش را درست انجام می‌دهد.

 

برنده: جولیان شیبر

شیبر اکنون با زدن سه گل در دو بازی، برترین گل‌زن بوندسلیگاست. این مهاجم 25 ساله و روی فرم، پس از آنکه در اولین هفته برابر برمن دبل کرد، در هفته دوم یک گل به لورکوزن زد. وی پس از قحطی گلی که در دورتموند داشت، بازی برای هراتا را با توپ پر آغاز کرده است.

 

بازنده: ماریو گوتزه

یک عملکرد بسیار ضعیف از قهرمان ژرمن‌ها در جام جهانی. گوتزه پس از نمایشی بسیار سست برابر شالکه، قبل از آنکه حتی بازی به دقیقه 60 برسد، تعویض شد.

مطمئناً هواداران آلمان و بایرن او را خواهند بخشید، اینطور نیست؟ 

 

به قلم مارک لاول، ستون‌نویس ویژه خبرگزاری بلیچر ریپورت 

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 12:16

گوتزه تو این پست کاملا ازکار افتاده وینگر برا گوتزه خوب نیست میتونه پشت مهاجم تاثیره بهتری تا ویگنر داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد