وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو : در زمین ثابت می کنم من بهترم یا کروس

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، معارفه رسمی ژابی آلونسو امروز در آلیانس آرنا برگزار شد.


به نقل از AS، هافبک 32 ساله سابق رئال مادرید امروز همراه ماتیاس زامر در مراسم معارفه شرکت کرد. آلونسو 2 روز قبل اولین بازی رسمی خود را برای بایرن مونیخ در بوندس لیگا انجام داده بود.

درباره انتقال انجام شده: "این انتقال بعد از اولین شنیده هایم از علاقه بایرن مونیخ خیلی زود انجام شد. این یک افتخار و امتیاز ویژه برای من است. زمانی که همه چیز به صورت کامل انجام شد من در تست های پزشکی شرکت کردم و بعد از آن پپ از من خواست که در بازی مقابل شالکه بازی کنم. من تعجب کردم اما می دانستم باید آماده باشم. حضور اول من می توانست بهتر باشد، اما من برای شناخت باشگاه، آموزش زبان و هماهنگی با هم تیمی هایم به زمان نیاز دارم. "

دوران جدید: "من همیشه بوندس لیگا را دنبال کرده ام، خصوصاً در سال های گذشته. به نظر می رسد سطح و جو مسابقات سال به سال در حال رشد است. من چیزهای زیادی از حضور در لیگ برتر و لالیگا یاد گرفته ام و در بوندس لیگا برای یادگیری تجربه های جدید جایی بهتر از بایرن مونیخ وجود ندارد. بایرن باشگاهی است که می خواهد همه عناوین را تصاحب کند، همیشه برای 3 امتیاز بازی می کند، و من می دانم با این فشارها چگونه کنار بیایم. "

لیگ قهرمانان: "عنوانی است که همه می خواهند برنده آن باشند. من خوش شانس بوده ام که با دو باشگاه آن را برده ام و کسب آن برای سومین بار شگفت انگیز خواهد بود. این راهی طولانی و سخت است اما بدون شک این هدف ما است. "

مونیخ: "من قبلاً اینجا بوده ام، مونیخ شهری شگفت انگیز با مردمانی خونگرم است. آب و هوا عالی نیست اما با آن کنار می آیم. اکنون من می دانم که با توجه به فرهنگ عمومی شهر خانواده ام حس می کنند که در خانه هستند. می خواهم هر چه زودتر تاحد ممکن زبان آلمانی یاد بگیرم. مطمئنم همانند پپ خیلی زود این کار را انجام خواهم داد، اما من می خواهم به زودی برای صحبت کردن با زبان آلمانی تلاش کنم. "

رئال مادرید-رئال سوسیه داد: "من از نتیجه شگفت زده شدم. بعد از شروع خوب مادریدی ها آن ها تحت فشار قرار دارند. حس بسیار عجیبی داشتم وقتی می دیدم همبازی های قدیمی ام بدون من بازی می کنند. نتیجه ای عجیب بود.

چالش جدید: "من می خواهم به خودم ثابت کنم که آماده این چالش هستم و بهترین نمایش هایم را در بایرن مونیخ داشته باشم. حضور در این تیم و بوندس لیگا به من انگیزه می دهد، همچنین کار کردن با پپ. من او را به خوبی از بازی های مقابل بارسلونا می شناسم. حضور در اینجا می تواند پایانی فوق العاده برای حرفه ام باشد. رفتن از سوسیه داد به لیورپول و اتمام کار بار رئال مادرید با دسیما گام های بزرگی برای من بودند. اکنون من عضو یکی دیگر از باشگاه های بزرگ اروپا هستم. "

 مقایسه بایرن مونیخ و رئال مادرید: "خیلی سخت است. آن ها هر دو ترکیبی از بازیکنان قوی با استایل های مختلف در اختیار دارند. من می توانم با هر دو مدل خودم را تطبیق دهم. حضور در رئال به رشد من و تبدیل شدن به بازیکنی بهتر کمک کرد، و من تلاش می کنم در اینجا هم این کار را انجام دهم. من هیچ شکی ندارم که تیم جدیدم می تواند تیم قدیمم را به چالش بکشد. "

رقبای قدیمی: "زمانی که شما برای رئال مادرید بازی می کنید می دانید که بارسلونا بزرگترین رقیب شما است. پپ در بارسلونا استثنایی کار کرد و من همیشه برای او به عنوان احترام زیادی قائل بودم، برای او به عنوان مربی باشگاهی مثل بارسلونا. اکنون ما با هم کار می کنیم، و این فوتبال است. "

آلونسو یا کروس: "من ترجیح می دهم حرف هایم را در زمین بازی بزنم."

زبان: "سعی می کنم حرف های توماس مولر را بفهمم اما او خیلی سریع حرف می زند و من زیاد متوجه نمی شوم."

شماره پیراهن: "من همیشه شماره 14 می پوشیدم ولی اینجا کلودیو پیزارو این شماره را می پوشد. شماره 3 هم خوب است و من روز به روز بیشتر دوستش می دارم." 

 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
mohammad سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 00:08 http://bayern.blogsky.com

اگر امسال کروس هم بود بهتر میشد اما بازم خوبه.

افن برگ سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 00:30

خصوصیات دفاعی ژابی آلونسو از کوروس بهتره...در زمینه ی بازی سازی جفتشون تقریبا تو یه سطحن..فقط مزیت بزرگ کوروس جوان بودنش بود که میتونست چندین سال بازی کنه...ولی اینو مطمئنم که رئال روزی تونی کوروس رو از باشگاه میندازه بیرون...همون طور که مسعوت اوزیل رو راحت فروختن رفت

googooli سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 00:38

بابا این تیتر سایت طرفداریه اخه کجای صحبتش گفته من از کروس بهترم ؟ کروس یکی از بهترینای جهان تو پست خودشه و مسلما الونسو نمیتونه تو پست تخصصی کروس باهاش رقابت کنه ولی الونسو یه هافبک دفاعی بی نظیره و اتفاقا بایرن اونو دقیقا واسه همین پست خریده نه مثل رئال که به اشتباه کروسو گذاشته هافبک دفاعی. دوستان برنده امسال نقل و انتقالات بایرن بود و اینو در طول فصل متوجه میشید

افن برگ سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 00:41

اومدن آلونسو به بایرن نه تنها هافبک مارو قویتر کرد بلکه رئال مادرید هم ضعیف میشه...انصافا آلونسو دفاع و هافبک رئال رو جمع و جور کرده بود و یکی از عوامل اصلی قهرمانی رئال تو ارو پا بود...اینو تو بازی با سوسیه داد که رئال چهار تا خورد میشد مشاهده کرد..راستی تونی کوروس جان نوش جونت چهارتایی که خوردید...رئال تو فروختن آلونسو همون اشتباهی رو کرد که تو فروختن ماکه له له چند سال پیش کرد

bastian31 سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 00:53

خودتو باکروس مقایسه نکن زردپوست

غریبه سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 01:19

اینایی که به الونسو توهین میکنند واقعا بویی از فوتبال نبردند

الونسو الان بازیکن تیم بایرن هست و کروس هم بازیکن تیم رئال

پس ما باید طرفدار بازیکن تیممون باشیم

هر چند مثل کروس بازیکنای زیادی هستند ولی مثل الونسو خیلی کم چون هافبک دفاعیه و دفاع رو جمع و جور میکنه و از همون عقب زمین بازی سازی و پاس های 50 متری میده

درسته سنش کمی زیاده ولی خب تا 2 سال میتونه توی اوج بازی کنه و تا 2 سال دیگه خدا کریمه و یه بازیکن خوب دیگه جاشو میگیره

ببینید مثلا نیمار وقتی رفت بارسلونا تا چند هفته هر بازی 10 دقیقه میزاشتند بره تو زمین تا عادت کنه اما الونسو توی بازی اول در ترکیب واقعا خوب بازی کرد و از خیلی از بازیکنا بهتر بود


اما یه چیزو بدونید که مدیران بایرن مونیخ خیلی خیلی اینده نگر و باهوش عمل میکنند و هر انتقال بازیکنی با نظر اونا انجام میشه

ممد فشفشه سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 01:40

خوب نمیشه کروس و آلنسو رو مقایسه کرد چون کروس پست اصلیش هافبک هجومی بود ولی ژابی هفبک دفاعی زمان هاینکس و تو تیم ملی آلمان کروس به عنوان هافبک حجومی بازی می کرد حالا تو 3-3-4 آنجلوتی به عنوان هافبک وسط بازی می کنه

جاوید چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 12:26 http://footballi-pictures.mihanblog.com

واقعا آلونسو قابل احترامه...یک کلمه راجعبه رئال بد نگفت هیچ ازشون حمایت هم کرد!حالا این کروس خود فروخته بی غیرت تا رفت اونجا با اولین مصاحبش بایرنو برد زیر سوال
به قول افنبرگ که کروس هم مثل اوزیل مثل یه آشغال از رئال پرتش میکنن بیرون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد