وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: ریبری می تواند مقابل اشتوتگارت بازی کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد که فرانک ریبری می تواند در دیدار فردا شب مقابل اشتوتگارت برای تیمش به میدان برود.

ریبری آخرین بار در فینال جام حذفی مقابل دورتموند برای بایرن به میدان رفت و پس از آن به دلیل مصدومیت، نتوانست در جام جهانی و دیدارهای دو هفته ابتدایی فصل جدید بایرن نتوانست بازی کند. اما گواردیولا اعلام کرد که این ستاره فرانسوی می تواند در دیدار فرداشب در آلیانس آره نا، باواریایی ها را همراهی کند.

او به خبرنگاران گفت:" اگر او مشکلی با تاندون زانویش نداشته باشد، می تواند بازی کند. او در 10 روز گذشته تمرینات خوبی داشت و تقریبا بدون درد تمرین کرد. بیایید فراموش نکنیم که او در سه- چهار ماه اخیر، حتی یک 90 دقیقه هم بازی نکرده است پس نباید انتظار زیادی از او داشت."

گواردیولا همچنین اعلام کرد که مهدی بن عطیه، خرید جدید بایرن، هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده است:" بن عطیه نیاز به بازی دارد اما می تواند دیر یا زود به ما کمک کند. ما  یک بازیکن بزرگ به خدمت گرفتیم."

سرمربی اسپانیایی در مورد دیدار مقابل اشتوتگارت هم گفت:" اشتوتگارت حریف آسانی نیست.این ماه، ماه مهمی برای ماست. بازیمنان به خوبی تمرین کردند و آماده بازی هستند." 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
melo شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 11:31

خدارو شکر

stefan effenberg شنبه 22 شهریور 1393 ساعت 18:35

مسیر turksatشبکهtrtsporداره بازی بایرن رو نشون میده فرکانس: Hor/11096/30000

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد