وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود کلیپ؛ وقتی که نویر در میانه میدان توپ را با دست می گیرد!

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود 

 

منبع

نظرات 22 + ارسال نظر
تنفر از مسی و بارسا و آرژانتین یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 17:12

ینی این بشر عالیه

MERSAD33 یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 17:30

قبول دارین دیگه خیلی جلو میاد؟؟؟ این همه جلو اومدن یه بار دیدین به ضررش تموم شد
آخه دیگه تا وسط بازی؟؟؟

kahn یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:21

نمی شه توصیفش کردولی خدایی خیلی جلو میاد یه کاری میکنه مردم از ترس سکته میکنن همین بازی با الجزایر دقیقه 9 واسه اولین بار که بیرون اومد من هم چین داد زدم داری چه غلطی میکنی انگار قرار بشنوه

امیر یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:37

دوستان مثل اینکه اگه گواردیولا قراره بره شایعه نیست من تو سایت نود نگاه کردم نوشته
گواردیولا:در بازی با پادربورن موفق نشوم از الیانس ارنا خواهم رفت

ریبرو یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:39

یعنی جان من داره میره من باید برم تو سایت نود نگاه کنم

روبن یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:42

اره ریبرو جان برو نگاه کن اقای کچل داره میره بالاخره میتونیم یه نفس راحت بکشیم

ghania masout یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:44

اره منم رفتم دیدم به امید اومدن یوپ هاینکس از دستش خلاص شدیم

good bye pep یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:46

GOOD BYE PEP
HELLO YUP HAYNKS

مبارکه یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:48

دوستان این خبر شایعه نیست سایت نود اعلام کرد بالاخره از شرش خلاص شدیم از اون خریدای مضخرفش خلاص شدیم واقعا داشت گند میزد به بایرن

شاه روبن یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:50

اخه ما از کجا بدونیم شاید بایرن پادربورن رو ببره همچین بعیدم نیست چون تیمی نیست که ازش ببازیم فک کنم حالا حالاها با اقای کچل باشیم

یعنی ما باید ببازیم تا پپ بره که اینو نمیخوام چون میریم پایین جدول و از یه طرف باید ببریم تا با پپ باشیم کدومو انتخاب کنیم

شواینی یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:56

وای کاووس داره تموم میشه اره منم رفتم سایت نود دیدم

ریبرو یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 19:57

بچه ها من همین الان از سایت نود اومدم این گفته حقیقت داره

چالانهوغلو ستاره لورکوزن یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 20:00

چالانهوغلو ستاره بایرن لورکوزن باید خریداری شود من بازیاشو چند بار دیدم استاد ضربات ایستگاهی و ضربات کرنر و دریبل کردن بازیکنان بیست و چهار سالشه

kahn یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 20:29

دروغه من همین الان zdfاسپورت رو دیدم از اول تا اخر هیج خبری هم از رفتن پپ نبود

hamed یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 20:43

شر و ور محض!!!!!!!!!

چرا زر می زنین؟؟؟؟؟؟؟

من نسبت به چلسی و رئال هم این تنفری که بعضیا نسبت به پپ دارند رو ندارم!

دیگه گنده ی منتقدا اون دوستمون جاوید بود که بعد بازی با سیتی از تیم و مربی هم تعریف کرد.اون طرفداره بایرنه ولی مثل این که شما از اخراج پپ بیشتر از موفقیت تیم لذت می برین!

برید خوش باشید که بایرن مساوی کرد.اگه ببازه که این جا رو به قتلگاه تبدیل می کنید.

امیر مونیخی یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 22:24

کارش درسته

Fereshteh یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 22:46

نویر تکه

kjbayern یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 23:45

واقعا فکر می کنم که این بازیکن یه پدیده و از ستون های مهم بایرنه و همه بهش اعتماد دارن.

Ariya1900 دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 14:19

دوستان مطمئن باشید که پپ موندگار هستش...
و بایرن هم تیم پادربورن‬‎ رو با چند گل شکست خواهد داد..

بدرود

محمد دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 17:49

کسانی که از شنیدن این خبر تایید نشده اینقدر ذوق زده شدن باید به اطلاعشون برسونم که گزینه ی بعد از پپ برای مسئولان بایرن برای آوردنش ونگر بود پس الان هم اگه پپ بره قدرشو میدونیم اونوقت .آرسن ونگر میاد تیمو 10 سال در حسرت جام میزاره اونم با این بازیکنان بعد میره پی کارش. بعضی انسان ها از زمانی که گفته شد پپ سرمربی بایرن خواهد بود شمشیر رو از رو بستن برای چی؟ واقعا چرا؟ اصلا جوابی
دارین که بدین. الان واقعا معنای این حرف رو میفهمم و عصبی میشم.هواداران منچستر یونایتد بهترین هستند.جمله ای که دیوانم میکنه اما الان دارم میفهمم که خیلی هم بیخود نیست .تیمشون 2 سال هست که از همه باخته هیچ جامی نگرفته آبروی باشگاه دیگه از بین رفته اما هنوز هم پشت تیمشون هستن.بایرن بزرگتر از منچستر هست ام اینم وضع هواداریه ماست.به خاطر یک نفر حاظریم باشگاه نابود بشه .به جای این حرف ها فقط حمایت باید کرد

سیاوش دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 18:07

این خبر تایید نشده و شایعه است.پپ خودش گفته باید از این بحران به سلامت عبور کنیم تا پروژه مون بیوفته به کار.پپ موندنیه هر کس میخواهد بره خوش اومد میتونه بره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد