وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری به دنبال رسیدن به فرم ایده آل

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری بیشتر از یک ماه به علت مصدومیت از ناحیه زانو خارج از میادین حضور داشت. اما او روز شنبه و در جریان دیدار تیم بایرن مونیخ در برابر وردربرمن که به پیروزی 0-6 باواریایی ها انجامید در نیمه دوم به میدان آمد.

ریبری گفت:" احساس خوبی داشتم. حالا نیاز دارم که در بازی های پشت سر هم حضور پیدا کنم تا به ریتم خوبی رسیده و هر چه سریع تر در بالاترین سطح ممکن خود قرار بگیرم. اینکه ما هر سه روز یک بار یک بازی داریم برای من خیلی خوب است. زانوی من خوب شده است و حالا نیاز دارم که پشت سر هم بازی کنم."

تیم پپ گواردیولا با 4 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفته و هنوز در این فصل شکست نخورده است. 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
ایوان دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 10:52

خوش میاد این مدل ریش بهت میاد

امیر مونیخی دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 12:45

خیلیم خوب
تو همه جوره خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد