وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و جالوروسی ها پیش از دیدار امشب

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شاگردان پپ گواردیولا، امشب در پایتخت ایتالیا به مصاف حریف خود، آ اس رم می روند. در ادامه نظر مربیان و بازیکنان دو تیم را پیش از این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

از زمانی که متئو رنتزی نخست وزیر شده، ایتالیا تبدیل به کشوری فوق العاده شده است. من زیاد به ایتالیا سفر می کنم و فرهنگ اینجا خیلی شبیه فرهنگ کاتالونیا است. من خاطراتی بسیار خوب از تیم رم و این شهر دارم، جایی که من و خانواده ام زندگی می کردیم. در تابستان ها اگر فرصت داشته باشم حتما به اینجا سفر می کنم. همچنین حضور در برشیا نیز برای من بسیار مهم بود و چیزهای زیادی از کارلتو مازونه یاد گرفتم. می دانم که فوتبال در رم چگونه در جریان است و با چه شور و شوقی دنبال می شود، به همین دلیل از بازگشت به اینجا خوشحال هستم. رم چالشی بسیار دشوار برای ما محسوب می شود. هیچ تیمی نمی تواند خود را برنده بداند،  امتیازات می تواند به شکل های مختلف تقسیم شود. من همیشه گفته ام که این گروه دشوار است و می تواند روز آخر تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شود. این بازی فرصتی خوب برای ما محسوب می شود تا فرم خود را سبک سنگین کنیم. شیوه ای که با آن در دو بازی قبلی پیروز شدیم به ما نشان داد که هنوز باید زیاد پیشرفت کنیم، اما باید در نظر داشت که ما تازه در اکتبر هستیم. می دانیم اگر در بازی مقابل رم نمایشی فوق العاده نداشته باشیم، نمی توانیم برد کسب کنیم. رم بازیکنانی بزرگ دارد و تمامی شرایط برای برد را دارا است. من با بازیکنان حرف زده ام و به آن ها هشدار داده ام. من از همه شما دعوت می کنم تا یک بازی عالی را ببینید. رودی گارسیا؟ برای یک غریبه ورود به کشوری دیگر و تحمیل فلسفه خود زیاد آسان نیست ولی او این را انجام داد.  معتقدم که آنتونیو کونته به خوبی رویکرد شروع بازی از عقب زمین را اجرا کرد. رم هم همین کار را انجام داد و برای همین این دو تیم در بالای جدول قرار دارند. به عنوان یک تماشاگر دیدن بازی های رم مفرح است. ما فقط بازی های آن ها در لیگ قهرمانان را نگاه نکرده ایم بلکه بازی رو شنبه برابر کیه وو را هم دیده ایم. من امیدوارم به دردسر نیفتیم. 

فرانچسکو توتی همبازی سابق گواردیولا در دور قبلی رقابت ها با گلزنی مقابل منچسترسیتی تبدیل به مسن ترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شد.

"اگر در سن 38 سالگی شما بدین شکل بازی کنید، شور و شوق شما غیرقابل انکار است. سبک بازی او برای شیوه بازی تیم گارسیا عالی است. در این سن با وجود اینکه او از نظر مالی کاملا تامین است و به عنوان پادشاه رم انتخاب شده است، با جدیت و شور و شوق فراوان به بازی ادامه می دهد. این بدان معنی است که او [توتی] هنوز عاشق فوتبال است و من از دیدن مجدد او خوشحال هستم. امیدوارم این شرایط کماکان ادامه داشته باشد، من روی نیمکت باشم و او درون زمین.  

 

مهدی بن عطیه : 

بازگشت، من را خوشحال می کند؛ زیرا این فرصتی برای دیدن دوباره تمامی دوستانم [در رم] خواهد بود. هنوز با بسیاری از آن ها دوست هستم؛ مانند میرالم پیانیچ، دنیله ده روسی، فرانچسکو توتی و خیلی های دیگر. به احتمال زیاد هواداران رم با سوت از من استقبال خواهند کرد. من با خوشحالی و شعفی وصف نشدنی به المپیکو بازخواهم گشت؛ زیرا در این جا هواداران همیشه به شدت حامی شما هستند و احساس می کنید به آن ها وابسته اید.
 

مانوئل نویر :  

می دانیم که رم فصل را به خوبی شروع کرده و بازی مشکلی مقابل آنها خواهیم داشت. از این که به رم سفر می کنم، خوشحالم، چون هیچگاه در ورزشگاه المپیک شهر رم بازی نکرده ام. انتظار دارم رم حملات خطرناک و ضربات قابل توجهی به سمت دروازه داشته باشد. این مسابقه مسلما با بازی های قبلی مان، متفاوت بوده و وظیفه سختی خواهیم داشت، ولی در کل برای پیروزی به آنجا می رویم.

 

توماس مولر : 

توتی یک افسانه است، نه تنها در رم بلکه در سراسر جهان. من در مسیر صحیحی حرکت می کنم اما برای اینکه شبیه او شوم باید اسمم را عوض کنم! همه جا او را می شناسند، اما با وجود شهرتش می خواهیم او را شکست دهیم. در بازی اخیر در لیگ قهرمانان گل های کمی به ثمر رسانده ایم و این بار با تیمی متفاوت بازی می کنیم. خوشحالیم که مقابل تیمی بازی می کنیم که فقط به فکر دفاع کردن نیست و فوتبالی باز بازی می کند. این فوتبال واقعی است. با توجه به جلسات ویدویی که درباره این بازی داشتیم مشکل است که اسراری از تیم رم پنهان مانده باشد و اگر نکته مهمی وجود داشته باشد مهدی (بن عطیه) به ما کمک خواهد کرد. دیدار با پاپ در روز چهارشنبه هیجان انگیز است، اما ما فقط روی بازی تمرکز کرده ایم.  

 

آرین روبن : 

رم بهترین فوتبال را در ایتالیا به نمایش می گذارد، بنابراین این دیدار یک آزمایش بسیار عالی است. فوتبال آن ها بسیار زیباست، من به رم تبریک می گویم. این واقعیت که شما فکر می کنید که منچستر سیتی و ما از این گروه صعود می کنیم، به این دلیل است که رم چندین فصل در این رقابت ها غایب بوده است. اما ما باید مواظب باشیم، زیرا آن ها تیم خطرناکی هستند. ما نمی دانیم که رم در دیدار فرداشب چگونه بازی می کند، آیا آنها بازی خود را با سبک بازی ما تنظیم می کنند و یا با فلسفه خود وارد زمین می شوند، اما شاید آن ها بازی خود را با بازی ما منطبق کنند، زیرا آن ها بازیکنان با کیفیتی در خط حمله و دفاع دارند. قضاوت در مورد بازیکنان از راه دور آسان نیست، اما من مطمئنم که او ( مهدی بن عطیه) به ما کمک خواهد کرد. ما به یک مدافع بسیار قوی و سریع نیاز داشتیم. من تصور نمی کنم که فوتبال ایتالیا روند نزولی در پیش گرفته است. من از بازی رم بسیار شگفت زده شدم، زیرا آن ها بسیار فنی بازی می کنند، در حالی که از عقب بازیسازی می کنند. یوونتوس؟ آن ها سبک دیگری از فوتبال را ارائه می دهند، اگر چه آن ها نیز قوی هستند و در لیگ قهرمانان خطرناک خواهند بود. آن ها حریف سرسختی هستند که قطعا از گروهشان صعود خواهند کرد.

 

ژابی آلونسو : 

شما فصل گذشته دیدید که رم یک گام به جلو برداشته است. آن‌ها عالی بازی می‌کنند. من با رئال مادرید یک بازی دوستانه را در پیش‌فصل برابر آن‌ها انجام دادم، در نتیجه می‌دانم آن‌ها چه‌طور بازی می‌کنند. آن‌ها بدون شک برای فتح اسکودتو می‌جنگند، و می‌خواهند در لیگ قهرمانان به مرحله‌ی بعد صعود کنند. در نتیجه برای ما، بازی اول‌مان با رم در زمین آن‌ها، یک بازی حیاتی است. ما شش امتیاز از دو بازی اول‌مان به‌دست آورده‌ایم و در شرایط خوبی هستیم. شانس‌های قهرمانی؟ رئال مادرید، بارسلونا، چلسی، خود ما ... بازی کردن در برابر دورتموند هم همیشه سخت است. باشگاه‌های زیادی هستند که من برایشان احترام قایل ام. همچنین پاری‌سن‌ژرمن. هنوز چیزی مشخص نیست. 

 

کارل هاینس رومینگه :

رم در حال حاضر بهترین تیم ایتالیاست. مطمئناً جدال مشکلی پیش رو خواهد بود. 

 

رودی گارسیا (سرمربی آ اس رم) : 

او (پپ گواردیولا) یکی از بهترین ها است. او در بارسلونا کارهای بزرگی انجام داد و تصمیم پیوستنش به بایرن مونیخ بسیار شجاعانه بود. او فصل گذشته نشان داد که بارسلونا فقط بخاطر داشتن بازیکن های بزرگ و خوب همیشه پیروز نبوده است و مربیگری او هم تاثیر داشته است. ما بازی های زیادی از بایرن در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان نگاه کرده ایم از جمله بازی با رئال مادرید در فصل گذشته. نکاتی ریز این تفاوت را رقم زد، و این برتری شما را بر حریفان رقم می زند. بازیکنان من بسیار باهوش هستند، اما باید همیشه برای زمان هایی از بازی که بازی طبق انتظار شما پیش نمی رود پلن B داشته باشید. همیشه  خواسته ایم  بازی هایی زیبا و جذاب ارائه دهیم و فردا این مسئله تغییری نخواهد کرد. ما باید در زمین بازی هوشمند باشیم و ببینیم بازی چگونه پیش می رود، نگرش ما به بازی باید اینگونه باشد. ما در مسابقات بیگانه محسوب می شویم و می دانیم که در آغاز راه قرار داریم. تاکنون دو بازی خوب انجام داده ایم و باید به بازی های خوب  خود ادامه دهیم. فردا بازی مهمی خواهیم داشت، و من انتظار دارم که استادیوم المپیکو مملو از تماشاگر باشد. ما در بازی شانس هایی خواهیم داشت و باید از آن ها استفاده کنیم. آیا ما می توانیم بایرن را شکست دهیم؟ هر چیزی در فوتبال می تواند رخ دهد. شکست آن ها دشوار است، زیر آن ها یکی از قوی ترین تیم های جهان هستند، هم در زمینه اقتصادی و هم در زمین بازی. اما ما می خواهیم که کار را برای آن ها دشوار کنیم و سعی کنیم از بازی امتیاز بگیریم. ما به همه احترام می گذاریم اما از هیچ کس نمی ترسیم. فردا با تیمی بزرگ دیدار خواهیم کرد، اما ما بازیکنان بزرگی در اختیار داریم و می خواهیم مقابل 70 هزار تماشاگر بازی خوبی انجام دهیم. نکته مهم این است که در بازی فقط تماشاگر نباشیم. امیدواریم که از بازی یک نتیجه مثبت بگیریم. 

 

دنیله ده روسی (بازیکن آ اس رم) : 

حضور در این تونمنت، خاص است. مطمئن ام می توانیم به جمع 16 تیم نهایی راه پیدا کنیم. این مساله را در چشمان بازیکنان و در نوع بازی مان می بینم. هر بار برای گرفتن 3 امتیاز وارد زمین می شویم و رویارویی با بایرن هم همین شرایط را خواهد داشت. وقتی می خواستم به رم بیایم، چندین گزینه دیگر هم داشتم، ولی عاشق این باشگاه هستم و می دانم می توانم با آن هم به جام برسم؛ این باشگاه من است. 

 

ماتیا دسترو (بازیکن آ اس رم) : 

باید در مقابل آنها مالکیت توپ را بدست آوریم و سپس در آن زمان می توانیم بازی خود را به آنان تحمیل نماییم. در مقابل بایرن باید یک تیم بزرگ باشیم همچنین در مقابل هزاران طرفدارانمان. در این بازی چه چیزی اتفاق می افتد!؟ به هرحال یک چیز تماشایی خواهد بود. 

 

والتر ساباتینی (مدیر ورزشی و اجرایی آ اس رم) :  

مونیخی ها باید یک بازی سخت و مشکل را برابر ما تجربه کنند. بازی در مقابل هزاران طرفدار متعصب رمی برای هر تیمی حتی بایرن سخت و مشکل است ما می توانیم آنان را به کمک تماشگرانمان غافلگیر نماییم. یک جهنم سرخ انتظار بایرن مونیخ را می کشد.  

 

کارلو ماتزونه (سرمربی سابق آ اس رم) : 

بازی تهاجمی می شود، چون گارسیا هم از آن دسته مربیانی است که عاشق فوتبال باکیفیت است. اینکه چه کسی برنده خواهد شد را لحظه ای جادویی تعیین می کند که توسط یکی از قهرمانان پرتعدادی که در زمین هستند خلق می شود. به عنوان مربی، کنجکاوم که ببینم چه کسی بازی را کنترل می کند، چه کسی کاملا مسلط خواهد بود. روی یک چیز هم شرط می بندم. مسابقه ای تماشایی می شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 08:12

کاش ریس هم بود دیگه از خط هافبک توپی رد نمیشد کنترل بازی هم راحت تر بود..
ایشالا کلین شیت ادامه داشته باشه

mohammad سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 14:53 http://bayern.blogsky.com

انشاالله که بایرن میبره

Fereshteh سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 15:04

نویر تمام امید من به تو ست دروازه تو بسته نگه دار
روبن جون دو تا گل رو بزن داش مولر تو هم همینطور
مهدی عالی باش خوب دفاع کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد