وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آ اس رم - بایرن مونیخ؛ باواریاییها به دنبال تثبیت صدرنشینی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آخرین روز از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در گروه چهارم این رقابت ها دو تیم رم ایتالیا و بایرن مونیخ آلمان به قضاوت آقای یوناس اریکسون سوئدی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رم:

شاگردان رودی گارسیا که از دو بازی قبلی خود ک برد و یک تساوی کسب کرده اند، به دنبال این هستند که با شکست دادن رقیب مدعی خود صدرنشین دور رفت شوند.

ژروینیو که در پیروزی 3-0 رم مقابل کیه وو غایب بود، مجدداً در این دیدار در ترکیب اصلی تیم خود قرار خواهد گرفت.

خوان ایتوربه دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است، ولی بعید به نظر می رسد که در این بازی در ترکیب قرار بگیرد و به احتمال فراوان نیمکت نشین خواهد بود.

در خط میانی مثلث ده روسی، پیانیچ و ناینگولان یکی از نقاط قوت رمی ها است که دوئل های زیادی را در برابر بازیکنان باتجربه مونیخی خواهند داشت.

استروتمن، بورییلو، کیتا و کاستان چهار بازیکن مصدوم گرگ ها هستند که نمی توانند در این بازی به میدان بروند.

 

بایرن مونیخ:

پپ گواردیولا و شاگردانش هر دو بازی قبلی را خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و قطعاً در این دیدار نیز به دنبال شکست دادن حریف با انگیزه خود خواهند بود.

مهدی بن عطیه مدافع بایرن که فصل قبل در تیم رم یکی از بازیکنان کلیدی بود، در این دیدار می تواند در مقابل هم تیمی های سابق خود بازی کند و این بازی برای او خاص خواهد بود.

در خط میانی ژابی آلونسو و فیلیپ لام در مرکز زمین کار سختی را مقابل رمی ها خواهند داشت، ضمن اینکه در سمت چپ نیز احتمالاً آلابا به میدان خواهد رفت و ریبری نیمکت نشین خواهد بود.

مثلث روبرت لواندوفسکی، توماس مولر و ماریو گوتسه بدون شک نقطه قوت تیم بایرن مونیخ خواهد بود که می تواند زحمات زیادی را برای خط دفاع رم بوجود بیاورد.

باستین شواین اشتایگر، تیاگو آلکانتارا، خاوی مارتینز، هولگر باداشتوبر و خوزه رینا بازیکنانی هستند که به علت مصدومیت نمی تواندد بایرن را در این بازی همراهی کنند. 

 

رویارویی های پیشین:

- نخستین رویارویی دو تیم به یک چهارم نهایی رقابت های جام قهرمانان اروپا در فصل 1984-85 بر می‌گردد که بایرن در مجموع دو دیدار رفت وبرگشت به پیروزی 4-1 دست پیدا کرد.

- دو تیم در مرحله گروهی فصل 2010-2011 نیز به مصاف هم رفتند، که دیدار رفت را بایرن مونیخ در آلیانز آره نا 2-0 به سود خود به پایان رساند، امّا در المپیکو شهر رم 3-2 در شب گلزنی فرانچسکو توتی مقابل رم مغلوب شد.

 

نکات جالب توجه:

رم بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پرگل و 5-1 مقابل زسکا مسکو آغاز کرد که بهترین پیروزی آن‌ها در هشت سال اخیر مسابقات لیگ قهرمانان به حساب می‌آید.

رکورد آاس رم در خانه مقابل تیم های آلمانی، 7 برد، 1 تساوی و 3 شکست است.

فرانچسکو توتی در چهار بازی اخیر تیم رم مقابل تیم های آلمانی حضور داشته است.

بایرن پس از دو پیروزی 1-0 مقابل منچسترسیتی و زسکا مسکو، به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی خود در گروه E رقابت هاست.

بایرن مونیخ در 11 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا تنها 1 شکست را در کارنامه خود ثبت شده می‌بیند.

در آخرین حضور آن ها در کشور ایتالیا، آن‌ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2012-2013 یوونتوس قهرمان ایتالیا را 2-0 شکست دادند. آمار آن‌ها مقابل تیم های ایتالیایی در خاک کشور ایتالیا، 6 برد، 3 تساوی و 9 شکست است.

 

نکات جالب توجه پیرامون بازیکنان و مربیان:

سرمربی فعلی جالیوروسی، رودی گارسیا فصل 2012-2013 با تیم لیل فرانسه در دو دیدار مرحله گروهی به مصاف تیم بایرن مونیخ رفته که دو شکست 1-0 و 6-1 حاصل کار این تیم را رقم زده است.

سرمربی فعلی تیم بایرن مونیخ، پپ گواردیولا در فصل 2002-2003 در کنار توتی و دروسی در تیم آاس رم در رقابت های لیگ قهرمانان بازی کرده است.

نخستین تجربه گواردیولا مقابل تیم های ایتالیایی با فینال 1992 لیگ قهرمانان مقابل سمپدوریا و پیروزی 1-0 بارسلونا برمی گردد. وی همچنین در شکست 4-0 مقابل میلان نیز در تیم بارسلونا حضور داشته است.

مهدی بن عطیه مدافع تیم بایرن مونیخ، فصل گذشته در تیم رم حضور داشت و 33 بازی و 5 گل زده در کارنامه وی به ثبت رسیده است.

سیدو کیتا از رم، در فصل 2008 تا 2012 زیر نظر گواردیولا در بارسلونا توپ زده است و با وی فاتح دو دوره لیگ قهرمانان شده است.

مورگان دی سانتیس سنگربان تیم رم در فصل 2011-2012 در مرحله گروهی با تیم ناپولی رو در روی تیم بایرن مونیخ قرار گرفته است.

مایکون که در تیم رم حضور دارد،  در فصل 2010 در فینال رقابت ها با اینتر موفق شدند بایرن مونیخ را 2-0 شکست دهند و قهرمان اروپا شوند.

اشلی کول بازیکن جدید آاس رم، در فصل 2012 آخرین ضربه پنالتی را برای چلسی به گل تبدیل کرد، تا آن ها در آلیانز آره نا جام قهرمانی را تصاحب کنند.

تیاگو آلکانتارا متولد کشور ایتالیاست و پدرش مازینیو سابقه بازی برای تیم الچه را نیز دارد. او نخستین بازی ملی اش را برای اسپانیا در شکست 2-1 مقابل اسپانیا در آگوست 2011 به انجام رساند.

 

حقایق بازی:

مایکون در صورت دریافت کارت زرد دو اخطاره می شود و جدال برگشت در آلیانز آره نا را از دست خواهد داد.

نوار پیروزی های پیاپی تیم آاس رم در عدد پنج متوقف شد و  آن‌ها 5 اکتبر در تورین 3-2 مغلوب یوونتوس شدند. توتی با زدن گل از روی نقطه پنالتی، در 21 بازی اخیر موفق به گلزنی شده است.

توتی با زدن گل به تیم منچسترسیتی در هفته دوم رقابت ها با 38 سال و سه روز سن مسن ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت.

جالوروسی هر پنج بازی خانگی خود در فصل جاری را در تمام مسابقات با پیروزی پشت سرگذاشته است.

بایرن پس از شکست 2-0 مقابل بروسیا دورتموند در 13 آگوست، 11 مسابقه اخیر خود را بدون شکست پشت سرگذاشته است.

بایرن ابتدای هفته با زدن شش گل به وردبرمن رکورد تازه ای به ثبت رساند، آن ها پیش از این نیز به وردربرمن 7 گل زده بودند که این پرگل ترین و بهترین پیروزی تاریخ این باشگه لقب دارد.

بایرن مونیخ 748 دقیقه گذشته دروازه خود را بسته نگه داشته است، آخرین باری که دروازه آن ها باز شده به دیدار با شالکه که در 30 آگوست به تساوی 1-1 انجامید، برمی گردد. 

 

منبع1 

 

منبع2

نظرات 11 + ارسال نظر
جواد .رشت.دنیای کودک سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 08:45

به امید یک پیروزی دلچسب.

G.Elber سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 08:53

FCBayern.ir- با همکاری کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و کافه چمپیونز تهران، امکان تماشای دیدار حساس تیم های رم و بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در کافه چمپیونز فراهم گردید.

کافه چمپیونز از مدتها پیش اقدام به پخش گروهی مسابقات حساس فوتبال در محیطی بسیار دلچسب و با نشاط نموده است و کانون هواداران بایرن مونیخ نیز فرصت را غنیمت شمرد تا به در خواست های مکرر هواداران بایرن مبنی بر فراهم نمودن محیطی جهت تماشای گروهی مسابقات حساس تیم محبوب خود جامه عمل بپوشاند و با توجه به پخش زنده این مسابقه توسط رسانه ملی، کانون از طریق همکاری با کافه چمپیونز امکان تماشای این مسابقه را برای شما عزیزان فراهم نموده است.

بر این اساس مسابقه تیم های آس رم و بایرن مونیخ به صورت زنده از کافه چمپیونز تهران پخش خواهد شد..

آس رم ؛ بایرن مونیخ

زمان: سه شنبه 29 مهر ساعت 22:15

آدرس کافه چمپیونز: تهران ، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش روبروی شیرینی لادن ، کوچه سعدی، پلاک 9

ARAA سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 11:56

بایرن این 3 امتیاز رو طوری میگیره که هیچ کس تعجب نمیکنه
چون اصلا تعجبی نداره که بایرن ببره
داره؟
نداره

امیر مونیخی سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 12:40

ب امید از رو بردن ایتالیایی های پر رو

شوانی31 سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 17:50

سلام بچه های بایرنی من تازه اومدم امشب بازی سختی داریم ایتالیای ها همواره جلوی المانیها بازی بسته وتخریبی انجام میدن ولی سبک بازی رم فکرکنم کمی فرق داشته باشه ب امید پیروزی باشگاه عشق بایرن مونیخ

علیرصا حیدریان سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 17:52

بایرن امشب باید با امتیاز برگردد لرد چه بهتر ولی باخت نه. ایتالیایی ها دنبال خطا هستند همیشه

شوانی31 سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 17:59

مامیبریم چون بایرنیم.دلم افتاده پرگل میبریم

کاوه سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 18:26

سلام دوستان من موندم چرا شبکه 3 بازی غول المان ویکی از غولهای ایتالیا رو پخش نمیکنه و در عوض بازی بارسا با ازاکسو میزاره که همین بارسا نصف بایرن افتخار نداره؟؟؟!!!واقعا این دهه 70 و 80 ها شورشو در اوردن طرفدارایه تازه به دوران رسیده بارسا و اسپانیا!!!!من نمیدونم این مسی کوتوله وقتی رفت میخان طرفدار چه تیمی بشن؟؟؟راستی شنیدم اقای پپ ویکتور والدس رو میخواد بیاره !!اخه دوستای اصیل بایرنی المان بهترین گلر هارو داره تو دنیا یه دروازبانه 33 ساله اسپانیائی به چه دردی میخوره؟؟البته اقای پپ حتما میخواد والدس رو هم با نویر چرخشی بازی بده تا نویر خسته نشه؟؟؟یا نویر رو بده به رعال مادرید؟؟!×!!واقعا که

milad سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 22:04

دوتسان ه جز ورزش 3 جای دیگه ای نشون نمیده ؟؟؟

چلسی سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 23:19

چقدر این گارسیا خره!!؟؟
میاد مقابل بایرن تهاجمی بازی میکنه.
متاسفم براش.

ابراهیم چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 00:46

من بعنوان یک بایرنی با این بنر مشکل دارم، البته ژابی رو دوس دارم ولی جای عکس اون باید شواینی یا لام میبود. اونا الآن نماد بایرنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد