وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نبرد یووه و اتلتیکو بر سر جذب شقیری

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روزنامه تورینی توتواسپورت خبر داد که یوونتوس و اتلتیکو مادرید بر سر جذب ژردان شقیری از بایرن مونیخ رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ساکرنیوز، این ملی پوش سوییسی در جریان برد 1-7 برابر رم آخرین گل بایرن را به ثمر رساند تا نشان دهد توانایی بازی در بالاترین سطح را داراست و بر هیچ کس پوشیده نیست که او برنامه دارد تا برای بازی به عنوان یار ثابت، آلیانس آرنا را ترک کند.

یوونتوس این بازیکن 23 ساله را بهترین گزینه برای جانشینی ویدال در درازمدت می داند اما به خاطر اینکه در صورت آمدن در ژانویه، نمی تواند در لیگ قهرمانان این فصل برای بیانکونری بازی کند، سران این تیم تا تابستان صبر خواهند کرد.

تورینی ها همچنین این نکته را مد نظر دارند که قرارداد این بازیکن در ژوئن 2016 به پایان می رسد و در نتیجه تابستان آینده می توانند با مبلغی بسیار پایین تر او را به خدمت بگیرند.

اتلتیکو مادرید نیز به جذب این بازیکن علاقه مند است و در نتیجه می توانیم در پایان این فصل یک جنگ را بین این دو تیم برای جذب او شاهد باشیم.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Fereshteh جمعه 2 آبان 1393 ساعت 19:10

این که همش ساز مخالف میزنه تو بایرن و همیشه خدا ناراضیه بدینش بره

bahar جمعه 2 آبان 1393 ساعت 20:13

به نظر من باید بفروشنش تا قرار دادش تمام نشده اینجور ب نفع باشگاس. تا شکیری رو فروختن باید برن دنبال مارکو رویس.اگه قراره رویس بره از دورتموند هرجور شده باید بیارنش بایرن
رویس -گوتزه چه شود

Thomas Muller جمعه 2 آبان 1393 ساعت 20:27

کاملا با بهار موافقم. نباید بذاریم رعال رویس رو بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد