وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از شکست برابر منچسترسیتی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مغلوب تیم فوتبال منچسترسیتی شد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

بسیار زیاد به تیمم افتخار می‌کنم. مقابل منچسترسیتی که فصل قبل قهرمان انگلیس شده، برای مدتی طولانی در بازی 10 نفره بازی کردیم. با یک بازیکن کمتر بسیار با شخصیت عمل کردیم. تسلط زیادی بر توپ داشتیم. چیزی را به امور خود رها نکردیم و بازی را کاملا تحت کنترل گرفتیم. به هرحال این جام، لیگ قهرمانان اروپا است. شاید خوب شد که این اتفاق برای ما امشب افتاد. چون احتمالا درس خوبی برای ما شد. چون اگر این اتفاق برای ما در یک هشتم نهایی یا یک چهارم نهایی می‌افتاد، از جام بیرون می‌شدیم و همه زحمت‌ها هدر می‌رفت. 

 

آرین روبن : 

دو بار توپ را از دست دادیم که به سخت‌ترین شکل ممکن جریمه شدیم. از این بابت بسیار متاسفیم چون واقعا در بازی خیلی خوب کار کردیم. خیلی بیشتر از این نتیجه لیاقت داشتیم. به عنوان یک عضو باید به هم‌تیمی‌هایم خیلی تبریک بگویم. واقعا می‌توانیم خوشحال باشیم و به وجود این تیم افتخار کنیم.‌ در این مصاف خودمان را پنهان نکردیم و با توپ بسیار قوی بودیم. هرچند یک بازیکن از ما اخراج شده بود.
 

روبرت لواندوفسکی : 

در دو، سه دقیقه پایانی، 3 اشتباه کردیم که منچسترسیتی 2 گل زد. غیر از این بسیار خوب بازی کردیم.  هر چند که همان ابتدای بازی بن‌عطیه را با اخراج از دست دادیم و 10 نفره شدیم. با این حال تا چند دقیقه پایانی تمرکز بالای خود را حفظ کردیم و حتی توانستیم 2 گل به آنها بزنیم. 

 

ژابی آلونسو : 

ابتدای بازی خوب کار کردیم اما در چند دقیقه پایانی مرتکب اشتباه شدیم. حریف هم با زیرکی تمام از این اشتباهات نهایت استفاده را برد. نباید می‌باختیم هر چند یک بازیکن کمتر داشتیم. ناراحت کننده است که این نتیجه را کسب کردیم.  

 

رافینیا :

مسابقه ای بود که 75 دقیقه کنترلش کردیم، ولی در نهایت روی اشتباهات فردی، تمام زحماتمان به باد رفت. در دقایق پایانی، از آن همه دویدن خسته شده بودیم. از اینکه بازی خوبی ارائه کردیم، راضی هستیم، ولی از شکست خشنود نیستیم. فقط دو اشتباه داشتیم. هیچ توصیف دیگری غیر از ناامیدی نمی توان یافت، چون تمام مسابقه را با حتی یک نفر کمتر، تحت اختیار داشتیم. می دانیم اشتباهات فردی باعث این باخت شدند، ولی همیشه به عنوان یک تیم برنده و بازنده می شویم. با اینکه صعودمان مسجل شده بود، خیلی با کیفیت بازی کردیم.
  

دانته : 

ما به سیتی احترام می گذاریم. آن ها یک تیم بزرگ هستند و حتی با وجود اینکه ما به عنوان تیم اول گروه صعودمان را به مرحله بعدی قطعی کردیم، برای انجام یک بازی خوب و احترام به هواداران به اینجا آمدیم. حتی با وجود 10 نفره شدن، بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. این یک عملکرد خوب بود. آگوئرو یک بازیکن بزرگ است، اما من تصور می کنم تنها به خاطر آگوئرو این نتیجه به دست نیامد، تنها دو اشتباه از ما باعث این نتیجه شد. این چیزهایی است که در فوتبال اتفاق می افتد. آگوئرو یک بازیکن با کیفیت بالا است و زمانی که او در یک موقعیت معمولی گلزنی قرار می گیرد، توپ ها را تبدیل به گل می کند.
 

مانوئل پیگرینی (سرمربی منچسترسیتی) : 

همیشه گفته‌ام و بازهم تکرار می کنم آگوئرو یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او امشب واقعا خوب بازی کرد. کل تیم نیمه دوم عملکرد خوبی داشت. غیرقابل تصور بود که 2 گل در آن چند دقیقه پایانی بازی بزنیم. البته باید اعتراف کرد بایرن مقابل ما خیلی خوب بازی کرد و با یک بازیکن کمتر مالکیت توپ زیادی داشت. 

 

سرخیو آگوئرو (بازیکن منچسترسیتی) : 

بردن این بازی برای ما بسیار مهم بود. در نیمه اول برنامه ما این بود که منتظر حملات بایرن مونیخ بمانیم و در ضد حملات این تیم را غافلگیر کنیم. شروع مان خوب بود اما حریف توانست از یک ضربه ایستگاهی گل بزند و پس از آن هم از روی یک سانتر گل دوم را زد. دو گل بایرن مونیخ کمی ما را به هم ریخت. همه ما فکر می کردیم که چیزی برای از دست دادن نداشتیم و به همین دلیل فشار را از یک سوم دفاعی حریف آغاز کردیم و خوشبختانه توانستیم در دقایق پایانی به هدف مان برسیم. پیروزی امشب منچسترسیتی حاصل یک تلاش تیمی بزرگ بود. به نظر من ما این فصل بازی هی بسیار خوبی داشته ایم و این هم یکی دیگر از آنها بود. مثل همیشه می گویم که مهمترین چیز برای من این است که با گل های خود به پیروزی منچسترسیتی کمک کنم. خوشحالم که امشب این اتفاق و سه گل من به تیم برای کسب سه امتیاز کمک کرد. ما راهی جز بردن بازی نداشتیم و پیروزی در این دیدار حیاتی بود، چون به نظر من تساوی هم کمک زیادی به ما نمی کرد. مهمترین چیز این است که بردیم و حالا باید روی بازی بعدی برابر رم تمرکز کنیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
آلمان پادشاه فوتبال چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 15:29

بن عطیه با اون تکل بی مورد باعث باختمون شد باید درس بگیریم مرحله حذفی جای این اشتباهات نیست

محمد چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 15:39

حیف .بازم بعضی ها میان و بدون اینکه به بازی توجه داشته باشن میگن اه پپ اینجور اونجور....باید به اینها گفت که باید به این تیم و این مربی بالید.مرسی پپ بزرگ/در خط میانی اصلی ترین بازیکنانمون مصدوم شدن اما بایرن همچنان بدون هیچ افتی داره همه رو میبره.تا حالا تیمی رو ندیده بودم که بعد از 10 نفره شدن اون هم در دقایق ابتدایی بازی اون هم مقابل تیمی که لقب قهرمان انگلیس رو یدک میکشه به بازیش ادامه بده بدون هیچ افتی .واقعا مرسی.این بایرن است.تیمی که 10 نفره قوی ترین تیم انگلیس را آن هم در اتحاد در زمین خود به زانو در می آورد.فقط نباید به نتیجه نگاه کرد.بعد از اخراج شدن 6 7 دقیقه بایرن خودشو نتونسته بود پیدا کنه اما معلوم نیست بعد از اون پپ چیکار کرد که این یایرن بود در زمین آقایی میکرد.این همان سیتی است.تیمی که چلسی در مقابلش اتوبوس پارک کرده بود اما ما با یک یار کمتر نیز آنها حبس کرده بودیم.این تفاوت بایرن و پپ با دیگران است.تیمی و مربی که چیزی بنام اتوبوس نمیشناسند.اما حیف که دقایق اخر بازیکنان نبوغ تاکتیکی پپ رو به باد دادن.اما ما باختیم ای کاش همه اینگونه ببازند .بازنده ای همه او را قبل از برنده نام میبرند.مرسی پپ .مرسی همگی

هاینریش هیملر(اریایی) چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 16:29

با یک گل بهار نمیشه.ما هم با این شکست مسخره نمی تونیم بگیم به خودمون بازنده.به امید قهرمانی بایرن کبیر.mia san mia

علیرصا حیدریان چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 16:33

شکستی تلخ ولی شیرین به شرط گرفتن درس لازم از غرور بیجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد