وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئیس لیگ فوتبال آلمان: در تماس با بلاتر از او خواستم استعفا بدهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس لیگ فوتبال آلمان، رینهارد راوبال می‌‌گوید که در تماس شخصی‌ با سپ باتر رئیس فیفا از وی خواسته است که از سمت خود استعفا بدهد.

به گزارش Dailymail, راوبال به Kicker آلمان می‌‌گوید:"در مقابل تمام کسانی‌ که در رسانه‌‌ها حرف خود را می‌‌زنند، من شخصا به آقای بلاتر زنگ زدم و از وی خواستم که از سمت خود استعفا بدهد."

راوبال اما در این مصاحبه نگفته است که پاسخ بلاتر چه بوده است اما می‌‌گوید علت این تماس، مشکلاتی است که در مورد اهدا جام جهانی‌ به قطر وجود دارد.

وی ادامه می‌‌دهد:"من از اولین کسانی‌ بودم که انتخاب قطر را به سختی مورد انتقاد قرار دادم. با این حال، تصمیم کمیته تصمیم گیری تنها به نظر بلاتر بستگی ندارد و ۲۲ عضو دیگر هم دارد."

راوبال می‌‌گوید که برای حل راه درست در این باره به یک تلاش "هرکول" مانند نیاز است زیرا ۲۰۹ عضو فیفا از نظر اقتصادی ملاحظات متفاوتی دارند. وی پیش از این تهدید کرده بود که اگر فیفا گزارش کامل آقای گارسیا در مورد تخلف در اهدا جام جهانی‌ به قطر را کامل منتشر نکند، احتمال دارد اعضای یوفا از حضور در جام جهانی‌ انصراف دهند.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 15:08

آلمانی ها اینجور جسارت و توانایی هایی رو دارن .آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد