وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: یکی از هواداران شکل بازی لورکوزن هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حساس ترین بازی هفته چهاردهم بوندس لیگا روز شنبه بایرن مونیخ در آلیانز آره نا به مصاف بایر لورکوزن می رود.

به نقل از ساکروی، پپ گواردیولا معتقد است که قدرت هجومی بایرلورکوزن می تواند چالشی مناسب برای تیم او باشد. بایرن مونیخ پس از گذشت 13 هفته از بوندس لیگا با 7 امتیاز اختلاف نسبت به وولفسبورگ در صدر جدول قرار گرفته است.

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: "من یکی از بزرگترین هوادران لورکوزن، شکل بازی آن ها و مربی این تیم هستم. من مطمئن هستم که آن ها در اینجا از توانایی پرسینگ خود استفاده خواهند کرد. زمان کمی برای فکر کردن درباره این بازی داریم. این بازی برای ما و قبل از تعطیلات بوندس لیگا بسیار مهم است.

"بازیکن مصدوم جدیدی نداریم و همه آماده هستند، دیروز تمرینی عالی داشتیم. اگر هر دو تیم تهاجمی بازی کنند شاهد یک بازی عالی خواهیم بود و ما خواهان این هستیم.

"تا تعطیلات زمستانی 5 بازی فاصله داریم و در این مدت باید دو بازی هم در وسط هفته انجام دهیم. "

گواردیولا به بازیکنانش توصیه می کند توپ را دور از دروازه خود نگه دارند و فرصت به هاکان چالهان اعلو برای استفاده از ضربات ایستگاهی ندهند.

"هاکان یکی از بهترین ایستگاهی زن های بوندس لیگا است. بنابراین ما باید بازی را دور از دروازه خودی نگه داریم. ما نیاز داریم بهترین نمایش خود را داشته باشیم. "
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد