وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یازده مدافع + مالکیت + نویر !

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بهترین تیم های دفاعی اروپا در فصل جاری چند گل دریافت کرده اند؟ انگیس 13 گل (چلسی و ساوتهمپتون) اسپانیا؟ هفت گل (بارسلونا) ایتالیا؟ شش گل (یوونتوس) آلمان؟ سه. فقط سه گل! اف سی بایرن در حال حاضر بهترین دفاع در بین چهار لیگ برتر اروپا را دارد. برتری 2 - 0 در برابر فرایبورگ، رکورد جدیدی به نام بایرن به ثبت رساند. رکوردی که پیش از این با 4 گل خورده در 16 مسابقه در فصل 2003/04 در اختیار اشتوتگارت بود.

کارل هاینز رومنیگه پس از دیدار هفته قبل در برابر فرایبورگ که حتی یک بار نویر مجبور به واکنش نشد، سیزده کلین شیت در شانزده مسابقه را بی نظیر دانست. جروم بواتنگ مدافع مرکزی بایرن این آمار را مربوط به تمام تیم دانست: "حتی بازیکنان جلو نیز در این موفقیت نقش دارند. تمام تیم در کار حمله و دفاع شرکت می کنند."

پپ گواردیولا نیز اتحاد و کار گروهی بازیکنان را مهم ترین عامل در ثبت این رکورد دانست: "هر یازده بازیکن به عقب بر می گردند. حتی اگر ما پنج مهاجم در زمین داشته باشیم، در هنگام از دست رفتن توپ یازده بازیکن دفاعی داریم."

گواردیولا همچنین یک عامل دیگر برای دفاع قدرتمند بر شمرد: "وقتی که ما مالکیت را در اختیار داشته باشیم، گلزنی برای رقبا سخت تر می شود. بایرن در بازی قبل 82 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت." رافینیا نیز در این مورد عنوان کرد: "حتی اگر حریف توپ را به دست بیاورد، باز هم با یک مانع مستحکم روبرو می شود. ما در مواقع اورژانسی همواره مانوئل نویر را داریم!"

بهترین دروازه بان جهان در فصل جاری 91.2 درصد از ضربات در چهار چوب را دفع کرده که این نیز رکوردی جدید در تاریخ بوندسلیگا است. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاتح یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 11:57

بایرن وآلمان این دو سال با قهرمانیهاشون حسابی حال ما را خوب کردن به امید یک سه گانه دیگه انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد