وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: ما هم می توانیم به سرنوشت دورتموند دچار شویم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جوزپه گواردیولا گفته امشب نمی توانند مقابل ماینتس از ژابی آلونسو و روبرت لواندوفسکی بهره بگیرند.

باوارایی ها هنوز در این فصل بوندس لیگا شکست نخورده اند و امشب باید در کوفیس آره نا رودرروی تیم ماینتس قرار گیرند. با این حال، آنها نخواهند توانست از حضور ژابی آلونسو و روبرت لواندوفسکی، که در برد بایرن مقابل فرایبورگ دچار مصدومیت خفیف شده اند، بهره برند. به نقل از گل بین الملل، سرمربی خوش فکر قهرمان آلمان در این باره گفته است:"بن عطیه، لواندوفسکی و آلونسو نمی توانند بازی کنند. روده هم مریض است."

مونیخی ها تا به اینجای فصل، اختلافی 11 امتیازی با تیم دوم جدول دارند، ولی پپ هیچ تیمی را دست کم نمی گیرد و اوضاع اسفناک دورتموند رده شانزدهمی را نمونه ای برای نوع نگرشش می شمارد:

"این که در نیمه اول فصل قدرتمند بوده ایم، دلیل نمی شود در نیم فصل دوم هم همین گونه باشیم. ممکن است یک یا چند بازی را واگذار کنیم. می توانید دورتموند را ببینید. آنها تیمی فوق العاده با مربی بزرگی هستند، ولی اگر برای آنها رخ داده باشد، برای ما هم ممکن است پیش بیاید."

گفتنی است بایرن مونیخ امشب از ساعت 23:00 به وقت ایران، هفته 17 بوندس لیگا را کلید خواهد زد تا آخرین بازی اش قبل از تعطیلات طولانی زمستانی لیگ آلمان را هم انجام داده باشد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد