وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فروش 3 میلیون دست از پیراهن جدید تیم ملی فوتبال آلمان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر شرکت آدیداس اعلام کرد هواداران فوتبال آلمان بیش از 3 میلیون دست پیراهن تیم ملی این کشور را خریداری کرده اند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، هربرت هاینر به مجله فوکوس آلمان گفت: «هواداران فوتبال آلمان در پی قهرمانی این تیم در جام جهانی 2014 بیش از 3 میلیون دست از پیراهن جدید آن را که در نوامبر 2013 رونمایی شد خریداری کرده اند.»
این رقم دو برابر فروش پیراهن تیم ملی آلمان در مقایسه با جام جهانی 2006 است. در پیراهن جدید با توجه به قهرمانی چهارم آلمان در تاریخ جام جهانی یک ستاره به بالای آرم این تیم اضافه شده است. 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر مونیخی سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 14:07

فروشش تو ایران هم حساب شده ؟

اکبرماتئوس سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 14:12 http://ABUALISINA

باعث افتخار و مباهاته. امیدوارم جام ملتها رو هم فتح کنیم تا تعداد جام ها در هر دو تورنمنت جهانی و قاره ای با هم برابر بشه.

vahid-real سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 15:49

فعلن تواروپاهیچکس جلوداره المان نیست.نه اسپانیانه ایتالیا.نه هلند.البته توجهان هم همینطوره.لذت ببرین که تیمه کشوریه محبوبتون تواوجه وحریفی نداره

هاینریش هیملر(اریایی) سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 16:04

اینا باعث افتخار.درود بر طرفدارای واقعی مانشافت کبیر

هاینریش هیملر(اریایی) سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 16:21

مهم 5 ستاره شدن و فتح روسیه هستش.امیدوارم رییس بزرگ جام جهانی بعدی کاپ باز ببر بالای سرش +اقای گلی جام و شکست رکورد کلوزه توسط مولر عزیز.دوست دارم فرانسه رو هم 2016 فتح کنیم ولی نه به اندازه ی 2018.مانشافت اگه تو خط دفاع مشکلاتش حل کنه بی شک با داشتن همچین ستاره هایی پیروزی از ان ماست.نویر هوملس بواتینگ هوودس شواینی کروس مولر شورله پولدی خدیرا و .... عالی هستن.مخصوصا شورله که به ایندش امیدوارم بهترین تعویض مانشافت می تونه باشه.ولی همانطور که هافبک های عالی داریم باید مدافع خوبم داشته باشیم چون مدافعان خوبمون کمن.کریم بالعربی هم خوبه ولی باید خیلی خیلی کار کنه تا به سطح تیم برسه.گوتزه 4 سال دیگه فوق العاده میشه.این همه خدایی بازیکن داریم اگه نتونیم 5 ستاره بشیم نامردی.حیف مرته و لام و کلوزه که از تیم رفتن.یوگی عزیز باید جایگزین خوبی برا این ها داشته باشه.تیم ملی المان فوق العاده هستش روز به روز پیشرفت.فقط نباید با این تاکتیک ها بریم روسیه.همیشه ما باید پیروز باشیم.درود بر طرفدارای گل مانشافت و بایرن.

reza سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 18:02 http://varzeshonline.blogsky.com/

به امتحان زیاد قهرمان این دوره آلمان خواهد بود
کاش ایران هم این شرایط رو داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد