وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: از کسب یک سه گانه دیگر استقبال می کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ پیش از آغاز مجدد بوندس لیگا با رسانه های آلمان به مصاحبه پرداخته است.

زیر نظر یوپ هاینکس، بایرن با مغلوب کردن بروسیا دورتموند، بوندس لیگا و لیگ قهرمانان را و با شکست دادن اشتوتگارت در فینال جام حذفی، دی اف بی پوکال را به دست آورد تا یک سه گانه تاریخی را به ثبت برساند.

پپ گواردیولا با ادامه روند در فصل پیش، بوندس لیگا، جام حذفی، سوپر کاپ اروپا و جام باشگاه های جهان را با این تیم کسب کرد. با این وجود، مولر نمی خواهد به این زودی ها شاهد پایان این موفقیت ها باشد.

این مهاجم 25 ساله به «تی زد» گفت: "من در کنار بازیکنان بزرگی بازی می کنم. به لطف کار زیاد باکیفیت، امتیازات زیادی به دست آورده ایم. وقتی در بالاترین سطح به رقابت کردن می پردازید، صرف نظر از تورنمنت، به چیزهایی مانند سه گانه لینک می شوید و این اجتناب ناپذیر است. اگر امسال فرصت بردن سه گانه بار دیگر از راه برسد و شانس به دست آوردن اش را داشته باشیم، از کسب آن خیلی خوشحال خواهیم شد.

"مسلماً اهداف ما بردن بازی ها هستند. به همین خاطر است که همین حالا هم بر مسیر درست برای قهرمانی [بوندس لیگا] در پایان سال قرار داریم و فاصله ما با تیم های دیگر، در صورتی که اتفاقی پیش بینی نشده رخ دهد، برای ما حاشیه امنیت محسوب می شود. اختلاف 11 امتیازی بسیار آرام بخش است اما باید مراقب حفظ کردن آن باشیم. ما فقط نیازمند بردن هستیم، چیزی که همیشه از بایرن انتظار می رود."

صدرنشینان کنونی می توانند جمعه شب با شکست دادن ولفسبورگ دوم جدولی، اختلاف خود را به 14 امتیاز برسانند و آغازگر «روکرونده» بوندسلیگا باشند.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 14:31

کروس: تفاوت زیادی بین رئال و بایرن نیست

تونی کروس، هافبک رئال مادرید معتقد است که تفاوت چندانی در کیفیت دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ وجود ندارد.کروس در حالی در تابستان از بایرن به رئال منتقل شد که فصل گذشته به همراه باواریایی ها، تجربه ی شکست 5-0 مقابل رئال را داشت. کروس در رئال تا به حال، قهرمان سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان شده و به همراه کارلو آنچلوتی، اهداف بزرگتری را نشانه رفته است ولی معتقد است که دو باشگاه از لحاظ کیفی تفاوت چندانی ندارند.

او گفت:" بازی کردن با ستاره ای مثل کریستیانو رونالدو فوق‌العاده است. ولی در بایرن هم بازیکنان بزرگی حضور داشتند. از لحاظ ورزشی، دو تیم تفاوت چندانی ندارند. هر دو از بهترین ها هستند. تا به حال، روزهای خیلی خوبی سپری کردم. نیم فصل اول عالی بود ولی امیدوارم نیم فصل دوم خوبی پیش رو داشته باشم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. باید به بعضی چیزها عادت کنم. از لحاظ روحی روانی، زندگی من اینجا با آلمان خیلی فرق می‌کند ولی اوضاع خیلی خوب پیش رفته و من خیلی خوشحالم."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد