وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود کلیپ؛ روبن و ریبری = روبری

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
باستین دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 08:00

زیبا بود ممنون

محمدرضا. آلمان کبیر.بایرن سلطان دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 12:44

نمیتونم بایرن را بدون این دوتا تصور کنم ....باور کنید سالهای قبل بایرن را بدون اون برگ یا ال بر نمیدونستم تصور کنم ولی این دوتا زوج محشری هستن خدا کنه حداقل تا دو سال دیگه تو باشگاه بمونن

mia san mia دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 12:46

واقعا بازیکنای بزرگی هستند

mia san mia دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 12:53

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هم اکنون با 48 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به بارسا و اتلتیکو، همچنان صدرنشین لالیگاست اما این تیم به وضوح از ریتم همیشگی خود فاصله گرفته و این مساله، در بازی روز گذشته این تیم در زمین کوردوبا، کاملا قابل لمس بود.

"روبن خیمنز"، در یادداشت امروز خود برای نشریه "مارکا"، نگاهی داشته به وضعیت کنونی رئال مادرید:

زنگ خطر برای رئال مادرید به صدا در آمده است؛هرچند که نمی توان وضعیت این تیم را خیلی بحرانی دانست. رئال به پشتوانه پیروزی ها و نتایج مثبتی که حتی در روزهای بدش نیز به دست می آورد، وضعیتی سفید دارد اما این تیم، دیگر آن رئالی نیست که در ماه های پایانی سال 2014، با فوتبال زیبایش، هواداران را به وجد می آورد.رئال مادرید 2015، تیمی نگران کننده نشان داده، تیمی که همانند بازی روز گذشته خود در زمین کوردوبا، نتوانست هواداران پرتعدادش را متقاعد کند.تیمی که تنها بردهایش، حکم به زنده ماندنش داده اند.
اولین نشانه های نگرانی، در دیدار مقابل والنسیا در مستایا به چشم خوردند(2-1 والنسیا). در ادامه، این روند منفی در مقابل اتلتیکو نیز ادامه یافت(شکست 2-0 در دربی). یک بازی خوب در مقابل اسپانیول(برد 3-0)، با یک بازی بد مقابل اتلتیکو (دیدار برگشت کوپا 2-2 ) همراه شد و حتی پیروزی 3-0 در زمین ختافه نیز چندان متقاعد کننده به نظر نمی رسید. رئال در آن دیدار، یکی از بدترین نیمه های اول چند ماه اخیر خود را به نمایش گذاشت و برای اولین بار در لیگ، موفق به زدن گل در این نیمه نشد.تا اینکه بازی روز گذشته در زمین کوردوبا، آشکارا نشان داد که رئال، دیگر آن تیم ماه های گذشته نیست.
تیم آنچلوتی، تیمی فاقد ریتم و به شدت خسته از لحاظ ذهنی به نظر می رسید که تنها با گل نجات بخش گرت بیل در دقیقه پایانی، موفق شد در مقابل کوردوبا پیروزی از زمین خارج شود. تیمی که بازیکنان ثابتش دور از انتظار بودند و بازیکنان ذخیره اش نیز نتوانستند خودشان را اثبات کنند.
پس از شکست مقابل میلان در بازی دوستانه و در ادامه، والنسیا که ناکامی رئال در کسب رکورد گینس (رسیدن به رکورد 24 برد متوالی کوریتیبا) را به همراه داشت، شرایط ذهنی رئال مادرید، تیره و تار شده است.در لالیگا، نتایح مثبت به هر صورت برای این تیم به دست می آید، هرچند که خوشحالی هواداران این تیم، بیشتر بخاطر کسب سه امتیازهاست نه شکل بازی تیم محبوشان.
رئال به فاصله یک هفته پس از برتری نه چندان متقاعد کننده (به لحاظ ریتم بازی) 3-0 مقابل ختافه، یک بازی بد دیگر را مقابل کوردوبا به نمایش گذاشت.رئال مادرید را حالا باید تیمی متکی به خلاقیت های فردی ستارگانش بدانیم. ستارگانی که همچون ماه های گذشته، پرتعداد نیستند و بسیاری از آنها دچار افت شده اند اما همین تعداد اندک نیز موثر و مثمر ثمر هستند. رئال با این پیروزی های زشت،همچنان به پیش می رود و با وجود یک بازی کمتر، صدرنشین است.
خستگی مشهود در بازیکنان رئال، بیش از اینکه فیزیکی باشد، ذهنی و روحی است.اشتباهات فردی مدافعان در بازی های اخیر، پاس های اشتباه هافبک ها، بی دقتی مهاجمان در زدن ضربات آخر(بخصوص در دربی مادرید) و عصبانیت فوق ستاره ای چون رونالدو که به اخراجش در بازی روز گذشته منجر شد، همه و همه موید این ادعا هستند و وقتی آنچلوتی به نیمکت خود نگاه می کند، مهره ای نمی یابد که بتواند راه حل مشکلات تیمش باشد که این بیش از پیش او را عصبانی می کند.
ایارامندی روز گذشته جایگزین خدیرایی شد که یک پای او بیرون از رئال مادرید است. خدیرایی که جسم او درون زمین اما ذهن او جای دیگری است. ایارا نیز در مدت زمانی که درون زمین حضور داشت، نتوانست ریتم بازی رئال را تغییر دهد. "خسه" هنوز آن بازیکن سال گذشته نشده و به نظر می رسد که بازگشت او به میادین پس از 8 ماه مصدومیت، زود صورت گرفته باشد و چیچاریتو نیز همچنان مهره ثابت نیمکت است.
کاسیاس به عنوان کاپیتان رئال، روز گذشته و در پایان بازی، جمله ای گفت که بیانگر شرایط کنونی رختکن این تیم است؛ پیروزی به هر قیمتی :" در رختکن در این مورد باهم صحبت کردیم که فتح لالیگا، از دل همین بازی ها بیرون می آید.در بازی هایی که شایسته برد نیستید اما به هر قیمتی پیروز می شوید. لالیگا را اینگونه تصاحب می کنند.در حال حاضر، نتایج همچنان یاریگر ما هستند و فکر می کنم همین هم کافی باشد. کسب پیروزی مهم تر از هر چیز دیگری است. در این هفته، یک بار دیگر بازی با کوردوبا را مرور خواهیم کرد چرا که به وضوح، از شکل حقیقی خودمان فاصله گرفته ایم و بهترین نمایشمان را ارائه نمی دهیم.زمین مسابقه هم بیش ازحد خشک بود و در بازی بد ما بی تاثیر نبود.خیلی زود به کوردوبا پنالتی دادیم و جو ورزشگاه هم کاملا به نفع آنها بود.با این حال، خوشحالم که در همان نیمه اول گل مساوی را زدیم. در انتها سه امتیاز را گرفتیم و اینکه همچنان صدرنشین هستیم راضی کننده است."
کاسیاس در این مصاحبه، هرگز نتوانست توجیه مناسبی برای نمایش های متوسط رئال بیاورد تیمی که حتی پس از یک هفته استراحت، همچنان خسته نشان می داد.کهکشانی ها، حالا یک هفته دیگر برای رویارویی با حریف بعدی خود سوسیداد، تیمی که در نیم فصل اول، شکست 4-2 را به آنها تحمیل کرده بود، زمان دارند؛در حالیکه چیزی به بازگشت به همان ریتم هر سه روز یک بازی نمانده است.(کمتر از دو هفته دیگر). آیا باتری های رئال در این مدت بار دیگر شارژ خواهند شد؟ باید کمی صبر کنیم.
////////////////////رئال هرچی داره از ستاره هاش داره ///////////////////////رئال تیمیست بدون تاکتیک

فرانک دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 14:32

روبن: زیاد راجع به رئال صحبت نکنید

ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ درمورد فکر کردن به رویارویی با رئال مادرید در مراحل بالاتر چمپیونزلیگ هشدار داد.رین روبن به خبرنگاران گفت:" نباید در این برهه از زمان به آینده دور فکر کنیم."
این هافبک 31 ساله که در فینال چمپیونزلیگ سال 2013 در مقابل بروسیا دورتموند موفق به گلزنی شد، معتقد است نباید بازی مقابل شاختار دونتسک اوکراین را آسان بپندارند. خیلی‌ها پیشاپیش بایرن را در بازی مرحله یک‌هشتم پایانی فصل جاری چمپیونزلیگ مقابل شاختار برنده می‌دانند و از احتمال مصاف این تیم آلمانی با کهکشانی‌های اسپانیا صحبت می‌کنند.
روبن افزود:" خیلی زیاد می‌شنوم که از رئال مادرید صحبت می‌کنند و می‌پرسند بازی‌تان با رئال چه زمانی برگزار می‌شود؟ برای مصاف با رئال چه برنامه‌ای دارید؟ اما من می‌گویم فعلا جز بازی مقابل شاختار نباید به چیز دیگری فکر کنیم. بازی سختی داریم. راستی، اگر قهرمانی ما در بوندسلیگا از چند هفته مانده به پایان فصل مسجل شد، به هیچ وجه نباید هیجان رقابت‌ها فروکش کند. باید حس فوتبال را همیشه زنده نگه داریم."

افسانه ای به نام گردمولر دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 14:34

یک آمارجالب
فیلیپ لام با اینکه پستش مدافع هست و همش در حال تکل و درگیری فیزیکی با مهاجمین رقیب هست در 500 بازی که انجام داده هیچوقت کارت قرمز نگرفته!!!....ولی رونالدو با اینکه در پست مهاجم بازی میکنه در 500 بازی که انجام داده 9 بار کارت قرمز گرفته !!! فاجعه است این آمارش.
ببین به چه افرادی توپ طلا میدن.عمر عبدالرحمن از این لیاقتش برای دریافت توپ طلا بیشتره.خخخخ

فاطمه دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 19:47

ویواااااااااااااا افسانه ای به نام گرد مولر خیلی جالب بود!!!!!!!!!!!!!
ولی قبلا شنیده بودم یعنی توی عکس دیده بودم!
فیلیپ لام گفته بود:حدود 548 بازی به صورت حرفه ای بدون حتی یک کارت قرمز
پشت سرش په په گفته بود:شوخی میکنی!
بعدشم راموس:داری دروغ میگی مگه میشه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد