وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: در اخراج کلینزمن ما هم مقصر بودیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه مدیرباشگاه بایرن مونیخ گفته که یک اشتباه کوچک از سوی کلینزمن موجب شد که ستاره سابق این تیم تنها بعد از 29 بازی روی نیمکت این تیم شغلش را از دست بدهد.

رومنیگه در این باره به سایت گل گفت:" اینکه او در آمریکا مربی موفقی است مایه شگفتی نیست. برای اینکه وقتی در بایرن حضور داشت، هم کلینزمن وهم ما مرتکب یک اشتباه کوچک شدیم. شاید چیز خیلی کوچک و بی اهمیتی بود ولی اشتباه بزرگی بود. مارتین واسکس دستیار او پسر خوب و مربی خوبی بود ولی هیچ چیزی در مورد بوندسلیگا و فوتبال آلمان نمی دانست و معتقدم که آن اشتباه کلینزمن و ما بود. شاید ما باید یک مربی آلمانی انتخاب می کردیم که بوندسلیگا را بشناسد وبتواند به او کمک کند. مثل یواخیم لو که در جام جهانی 2006 به او کمک کرد. باید از او عذرخواهی کنم برای اینکه او خیلی از این موضوع رنج کشید و درنهایت اخراج شد. اما فقط اشتباه او نبود. ما هم مرتکب اشتباه شده بودیم." 

 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
باستین جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 08:22

اشتباه اصلى تون برکنارى هاینکس کبیر واوردن این یارو به جاش بود اخه من نمیدونم تا حالا کسى این کارى که شما کردید کرده

سوپرمانو جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 12:18

مدیرای محترم خواهشا به جای پوستر مانشافت یه پوستر از مانوئل بزارید
امروز تولدشه ها

فرانک جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 15:00

رئال مادرید به دنبال به خدمت گرفتن داوید آلابا

بار دیگر شایعاتی در مورد ترانسفر احتمالی بازیکنان در فصل تابستان به گوش می‌رسد که تازه‌ترین آن علاقه رئال مادرید به جذب مدافع اتریشی بایرن مونیخ است.روزنامه اسپانیایی "مارکا" امروز نوشت:" هیئتی از مسئولان رئال چند روز پیش به اتریش سفر کرده و با جورج آلابا ،پدر و مدیر برنامه‌های داوید آلابا، ملاقات کردند. به نظر می‌رسد که این مذاکرات نتیجه‌بخش بوده، چرا که این بازیکن هم نسبت به پیوستن به یک تیم بزرگ دیگر اروپایی بی‌میل نیست و چنانچه جدایی‌اش از باواریایی‌ها جدی شود، نخستین انتخابش کهکشانی‌های اسپانیا خواهد بود."
تنها مشکلی که بر سر راه این ترانسفر وجود دارد این است که این بازیکن تا سال 2018 با بایرن قرارداد دارد و اگر پیش از این تاریخ بخواهد به تیم دیگری بپیوندد، تیم جدید باید 40 میلیون یورو به باواریایی‌ها پرداخت کند. آلابا از محبوبیت بسیار زیادی هم در نزد هواداران بایرن برخوردار است و در مرکز خط میانی –که پست مورد علاقه خودش است- مهره ثابت ترکیب پپ گواردیولا محسوب می‌شود.
اما به نظر می‌رسد اخبار حول تذانسفر این بازیکن در روزهای آینده باز هم شنیده خواهد شد.

فرانک جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 15:01

مصدومیت باداشتوبر جدی نیست

مدافع ارزشمند بایرن مونیخ که بعد از 888 روز مصدومیت بار دیگر در ترکیب تیم ملی آلمان قرار گرفت، باز هم مصدوم شد.حضور هولگر باداشتوبر که آخرین بار اکتبر 2012 پیراهن تیم ملی را بر تن کرده بود، در دیدار دوستانه شب گذشته آلمان برابر استرالیا که در شهر کایزرسلاترن آلمان برگزار شد، تنها 45 دقیقه دوام داشت.
او با سپری کردن دوران طولانی مصدومیتش آنقدر در بازی‌های اخیر بایرن درخشید که لوو نتوانست از حضورش در دور مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2016 چشم‌پوشی کند و بار دیگر وی را به تیم ملی فرا خواند. اما این بازیکن شب گذشته بعد از پایان 45 دقیقه اول دیدار برابر استرالیا، دیگر قادر به ادامه بازی نبود و لوو او را به ناچار تعویض کرد.
اما امروز فدراسیون فوتبال آلمان به نقل از کادر پزشکی تیم ملی اعلام کرد که آسیب‌دیدگی باداشتوبر چندان جدی نیست و حتی حضور وی در دیدار یکشنبه آلمان برابر گرجستان هم دور از ذهن نیست.

فرانک جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 15:02

بازگشت مانوئل نویر به تمرینات تیم ملی آلمان

بعد از آنکه مانوئل نویر به علت التهاب بورسیت زانو نتوانست در دیدار مقابل استرالیا درون دروازه بایستد، امروز تمریناتش را از سر گرفت. تیم ملی آلمان در دیداری مهم در چارچوب رقابت‌های دور مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2016 روز یکشنبه می‌بایست در تفلیس به مصاف تیم ملی گرجستان برود.
یواخیم لوو امیدوار است که سنگربان کلیدی و مرد شماره یک تیمش را در این بازی بتواند درون دروازه قرار دهد. مانوئل نویر در بازی دوستانه شب گذشته آلمان مقابل استرالیا که به تساوی 2-2 منتهی شد، بزرگترین غایب میدان بود؛ اما لوو امروز تاکید کرد وی در پی استراحت و مراقبت کافی برای بازی یکشنبه حاضر است.

Ali-Ballack جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 18:26

لعنت به پپ و مافیا کثیف اسپانیایی که تیم محبوبمون رو میخواد نابود کنه. تیم هانکس کبیر انقدر قدرتمند بود که میتونست سالیان دراز مثل تیم دهه ٧٠ تو اروپا آقایی کنه. ایشالله شر این پپ از سر تیم هرچی زودتر کم بشه تا بتونیم بازم فوتبال آلمانی از بایرن ببینیم و هم از شر طرفدار های بارسا که حالا اومدن بایرنی شدن خلاص باشیم.

robbery جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 19:32

اتفاقا بهترین تصمیم ممکن رو گرفتین کلینزمن هیچی از مربیگری نمیدونست

saam ROBBEN=saam BaYeR جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 19:52

سلام دوستان شماره 652646398 رو به201421 بفرستید شارژ رایگانه....هم برا خظ های همراه اول هم برا ایرانسل
اینم عیدی من به شما :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد