وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: هنوز کمی احساس درد می کنم

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ریبری امیدوار است که از هفته آینده تمرینات را از سر بگیرد. تلویزیون باشگاه مصاحبه کوتاهی با فوق ستاره بایرن انجام داده که در ادامه شاهد آن هستید.
مصدومیت اخیر:

"هنوز کمی احساس درد می کنم. قبل از مصدومیت در وضعیتی خوبی به سر می بردم. اکنون هر روز در حال مداوا هستم، با دوچرخه و تردمیل. امید من این است که هنگامی که تمام بازیکنان از دیدارهای ملی باز گشتند، من نیز بتوانم به تمرینات تیمی اضافه شوم. البته هنوز نمی توانم به طور دقیق از حضور در دیدار هفته آینده برابر دورتموند بگویم."

شکست 2 - 0 برابر گلادباخ:

"شکست همواره برای ما ناراحت کننده است، به خصوص در خانه. هواداران می خواهند یک فوتبال خاص با گل های زیاد از طرف ما ببینند. اما این اتفاق ها می افتد. شکست در یک بازی بهتر از این است که در سه یا چهار مسابقه بد بازی کنیم. ما احتیاج به یک واکنش سریع داریم و باید به خوبی خود را برای دیدار با دورتموند آماده کنیم وگرنه آن جا نیز به مشکل خواهیم خورد."

دیدار با زین الدین زیدان:

"او بازیکن بی نظیری بود. هنگامی که در سال 2006 و پیش از جام جهانی به تیم ملی اضافه شدم، او بلافاصله با من صحبت کرد و اعتماد به نفس فراوانی به من داد. هنوز هم با او در تماسم و از ملاقات با او در مونیخ خوشحال شدم. امیدوارم در مونیخ به او خوش بگذرد."

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
فرانک شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 22:03

زودتر برگرد فرانک جون

فرانک شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 22:07

پیشنهاد لمان به لوو؛ با سه مهاجم بازی کن

ینس لمان، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان، معتقد است یواخیم لوو در دیدار فرداشب مقابل گرجستان باید از 3 مهاجم استفاده کند. لوو در چارچوب برنامه‌ریزی‌ها برای موفقیت در جام جهانی که به قهرمانی آلمان منجر شد، در ترکیب تیمش از دو مهاجم استفاده می‌کرد.
ینس لمان ،سنگربان سابق تیم ملی آلمان و کارشناس فعلی فوتبال در تلویزیون این کشور، در میزگردی که پیش از بازی آلمان – گرجستان در چارچوب دور مقدماتی جام ملت‌های اروپا که فردا برگزار خواهد شد، تشکیل شد گفت:" اگر من جای لوو بودم با سه مهاجم کار می‌کردم."
با توجه به اینکه آلمان در چهار بازی اخیر خود تنها دو برد به دست آورده است، لمان از نمایش شاگردان لوو انتقاد کرد:" بازیکنان تیم ملی نه به لحاظ احساسی و نه فنی آنچه حقیقتا در توان داشتند، رو نکردند. خیلی دلم می‌خواست قدری بیشتر حرارت و اشتیاق در زمین مسابقه مشاهده کنم. بچه‌ها خیلی خوب می‌دانند جام ملت‌های اروپا چه تورنمنت مهمی است و اگر ما انتظاراتمان را بیان نکنیم و از آنها نخواهیم، فاجعه به بار خواهند آورد."

فاتح شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 22:20

به امید خدا جشن قهرمانی جام ملتها را توی پاریس سال بعد برگزار میکنیم فردا قلک میخرم برای خرید بلیط سفر به فرانسه!

باستین شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 23:39

ریبرى بازیش هنوزم عالیه ولى بدنش همراهیش نمیکنه کم کم سنش داره بالا میره باید دبروین رو بخریم تا بجاش بازى کنه فرانک عزیز براى تمام زحماتى که برا ما بایرن کشیدى ممنون فرانک در تاریخ باشکاه جاودانه شد

سوپرمانو یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 00:59

واسه سلامتی حاجیمون صلوات.......

sadaf یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 01:42

درود بر تمام دوستان گل آلمانی
می خواستم ببینم فردا بازی آلمان ، گرجستان از شبکه zdfهم پخش میشه یانه ؟؟؟؟
لطفا جواب بدید.

googooli یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 07:02

شبکه ورزش پخش میکنه که. فکر میکنم بازیای رسمی رو دیگه شبکه zdf یاard پخش نمیکنن چون RTL بازیا رو خریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد