وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

صحبتهای باواریاییها پیش از دیدار با پورتو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ فردا شب در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو خواهد رفت. مونیخی ها برای صعود به مرحله نیمه نهایی نیاز به پیروزی 2 بر 0 دارند. پپ گواردیولا مربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از بازی با پورتو گفت که شواین اشتایگر در بازی فردا شب لیگ قهرمانان دراختیار تیم است ولی ریبری به این مسابقه نمی رسد.

 

پپ گواردیولا : 

باید هرطور شده از این مرحله عبور کنیم. باید روز سه شنبه فقط به صعود فکر کنیم. بجنگیم و پیشرفت کنیم.  در نود دقیقه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما از پورتو عقب تر هستیم ولی فردا باید در زمین نمایش خوبی داشته باشیم. چند ماه گذشته پرچالش ترین ماههای دوران مربیگری من بوده اند. من چیزهای زیادی درمورد شور و هیجان فوتبال یاد گرفته ام. ماههای مارس و آوریل ماههای تعیین کننده فصل هستند و این درمورد همه تیمها، پورتو، یووه و هر تیم دیگری صدق می کند. بعد از چند ماه کار، می توانم به شما قول دهم که فردا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. در بوندسلیگا یکی دو بازی دیگر برای قهرمانی درپیش داریم و فردا هم گام مهمی برای رسیدن به  نیمه نهایی برمی داریم. من مطمئن هستم که بازیکنانم فردا از موقعیت هایی که دارند نهایت استفاده را می کنند. برای من به عنوان مربی چنین چیزی کافی است. بازیکنان من قهرمان هستند و همیشه در قلب من جا خواهند داشت.  

 

فیلیپ لام : 

حال من خوب است و در این دیدار بازی خواهم کرد. این بازی دیدار مهمی است و من برای حضور در میدان آمادگی دارم. این دیدار برای ما آسان نخواهد بود ، اما با این حال هوادارانمان در کنار ما هستند و تا آخر خواهیم جنگید. ما همه تلاش خود را می کنیم که صعود کنیم اما یک گل زودهنگام می تواند شرایط را خیلی خوب کند. ما قصد داریم بازی را کنترل کنیم. این شیوه کار ماست. ما باید در همه تیم تعادل ایجاد کنیم و نه فقط در خط دفاعی. ما تیم بسیار خوبی هستیم و در چند سال گذشته بارها توانایی های خود را به اثبات رسانده ایم. اینکه بتوانیم آرامش خود را حفظ کنیم بسیار مهم است. ما نود دقیقه فرصت داریم که گل بزنیم. من کاملا اطمینان دارم که به نیمه نهایی راه پیدا خواهیم کرد. ما پیش از دیدار رفت، پورتو را دست کم نگرفته بودیم اما با این حال آنها خیلی زود دو بر صفر از ما پیش افتادند. 

 

 توماس مولر : 

ما باید بازی هوشمندانه ای به نمایش بگذاریم و اشتباهاتمان را کاهش دهیم. اگر نیمه نخست حتی با تساوی بدون گل هم به پایان برسد نتیجه ی خوبی است هرچند ما تحت فشار هستیم اما این چالش برای ما بسیار خوب است. اینکه تمرکزمان را از دست ندهیم و دو گل به ثمر برسانیم بسیار مهم است و من در این مورد مثبت فکر می کنم تیم ما در این فصل نشان داده است که تا آخرین لحظه برای نتیجه می جنگد من نمی گویم که به مرحله ی بعد صعود می کنیم اما پیروزی 2 بر 0 در آلیانس مقابل پورتو نیازی به رخ دادن معجزه ندارد. مقابله با فشارهای منفی آسان نیست اما من این شرایط را دوست دارم در پایان این هم یکی از بازی های ما در این فصل است تاکتیک های این بازی توسط مربی به ما توضیح داده شد و کارهایی که در پورتو انجام ندادیم را برایمان شرح داد. پس از هر عملی ما در مونیخ واکنش بزرگی خواهیم داشت و من این را دوست دارم لحظات بسیار خوبی را در طول هفته ی گذشته داشتیم و روحیه تیم بسیار خوب است اما نمی دام آیا این برای بازی فردا تاثیر خواهد گذاشت یا نه خیلی چیزها هست که در شرایط بازی تاثیر می گذارد که آن ها را نمی توان برنامه ریزی کرد. 

نظرات 4 + ارسال نظر
روبن دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 20:04

بایرن 5.......نارنگی اب کش شده2

saeeed دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 21:27

بازیکن طراح بدرد بخور واسه بازی فردا نداریم.مطمنا ی اتوبوس جلومون پارک مبکنن....باااااااااااااااااااااااااااید تو ضربات ایسگاهی عالی باشیم باید ازش استفاده کنیم
هرچند لاااقل الابا رو نداریم ی ایسگاهی گل کنه.کلا تو هافبکا ی نیمچه امیدی ب تیاگو دارم.البت باستین هست.لااقل ی رهبر وسط زمین داریم. فقط خداکنه تو ربع اول بازی ی گل بزنیم. اینجاس ک باس گفت mia san miaaaaaaaaaaaaaaaa

rezalow سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 00:44

اگه دوندگی تیم بیشتر بشه این پورتو رو راحت میبریم

artin سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 10:28

بایرین4 پورتو1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد