وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاسمیرو: با شیوه رئال میتوانیم در مونیخ پیروز شویم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک برزیلی وقرضی باشگاه پورتو پرتغال معتقد است تیم پرتغالی می تواند با استفاده از شیوه سال گذشته رئال مادرید بر غول مونیخی در خانه اش غلبه نماید.

کاسمیرو دراین زمینه به خبرنگار شبکه اسپورت پرتغال می گوید :"من تجربه یک پیروزی شیرین را در الیانز ارنا را در فصل کذشته را دارم.باشگاه پورتو میتواند از تجربه رئال مادرید در این زمینه استفاده نماید.ما بایستی توپ و فضا رابه مونیخیها بدهیم و اجازه بدهیم انها به دروازه ما اندکی نزدیک شوند و سپس با پرس شدید روی بازیکنانشان و توپ گیری از انها با ضد حمله های وحشناک وبرق اسا خود را به زمین انها برسانیم شاید هم با جلو امدن مدافعین انهابا ارسال توپای بلند پشت آنان ازفضای و خلا به وجود امده نهایت استفاده را نماییم."

بازیکن قرضی رئال مادرید می افزاید :"البته نظر من با سرمربی ما ممکن است فرق بنماید به هرحال لوپتکی تمامی جوانب کار را در نظر می گیرد و شیوه مناسب را اتخاذ خواهد نمود.ما همگی به وی اعتماد داریماو مربی زیرک وباهوشی می باشد."

بایرن در فصل گذشته ودر مرحله نیمه پایانی لیگ قهرمانان اروپا با شکست سنگین وتا اندازه ای تحقیر کننده در الیانز ارنا شهر مونیخ با لیگ قهرمانان اروپا وداعی تلخ را نموده است.  

 

منبع

نظرات 13 + ارسال نظر
rezalow سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:36

ای روزگار اگه بازیکنای بایرن مصدوم نبودن الان باید تو فکر این بودی که 7 تایی نشی ولی با این حال بد حذفتون میکنیم که تا ابد یادت بمونه

بایرن مونیخ سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 15:30

منو دوستان ببخشن ولی....کس نگوو زن اگه شیوه ریال این فصل جواب میداد ک 4 ۴تا نمیخورد

Yasin. bayern سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 15:33

ببین کار ما ب کجا رسیده ک این گوزو هم میاد درباره ما اینطوری حرف میزنه
خب اگه تیم کامل بود ک این اقا اینطوری حرف نمیزد

بنیامین سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 15:45

بوزینه رئال بیل رونالدو مودریچ و بنزما رو داشت.زاغارت مربی رم هم میخواست با شیوه رئال بایرن رو بزنه که هفتا خورد.قرمساق امشب پاره میشید.بایرن 4 پورتو 0.این شامپانزه هم واسه ما شاخ شده.

بنیامین سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 15:47

تو رو خدا قیافشو نگاه کن فوتبال نبود این آقا کارتون خواب بود.شغال کفتار.گوه سگ ان کلفت.سگ بشاش تو هیکلت حیوون.بایرن 4 پورتو 0

alireza_asol سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 18:37

یکی نیست بگه باهوش رئال همه گلاش روی ضربه شروع مجدد زده شد

بایرن کبیر و دیگر هیچ سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 20:08

هافبک خوبیه کاش می شد بیاد بایرن چون شواینی و لام و گوتزه اصلا کارایی ندارن و خیلی افت کردن به نطظر من بوسکتس یا ایسکو برای بایرن خوب هستن و بواتنگ رو هم باید کنار بزاریم و مولر هم دیگه گل نمی زنه و مضخرف بازی می کنه زنده باد پپ زنده باد بایرن

سوپر مانو سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 20:13

بایرن کبیر و دیگر هیچ حرف مفت نزن ابله کونی

بایرن کبیر ودیگرهیچ سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 21:18

آهای بی شعور چرا به جای من نظرمیدی.دوستان پرچم کنار اسم من درتمام پست ها ایرانه ولی این آدم رذل داره ازقول من حرف میزنه.اگه پست های قبل رو نگاه کنین متوجه میشین.من عاشق گوتزه وفیلیپ لام وتوماس عزیزم.زنده باد بایرن

hitler سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 21:21

((بایرن کبیر و دیگر هیچ))چرت نگو جیگر

Gerdmuller سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 21:22

کسی که با اسم بایرن کبیر ودیگر هیچ اومدی تو سایت و داری کسشرمیگی ابن حرومزاده بازیا رو در نیار اگه طرفداری بیا مث آدم حرف بزن اگرم نه سیکتیر

milad سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 22:37

"بایرن کبیر ودیگر هیچ" قلابی خیلی کارت غیر اخلاقیه . دوستان حواستون باشه این کار ممکنه در مورد همه ما انجام بشه. ایشالا امشب میبریم تمام اجدادشو از آغازیان تا شامپانزه میاریم جلو چشمش.

سوپرمانو جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 11:51

یا ابلفضل
این یارو کیه با اسم من کامنت گذاشته....
بچه ها من رسما اعلام میکنم اون کامنته مال من نیست
من از کلمات مورد دار استفاده نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد