وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکات جالب بایرن - پورتو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بر اساس گفته ی سنگربان بایرن مونیخ، این تیم در بزرگترین و حساس ترین بازی فصلش به مصاف پورتو می رود تا بتواند شکست 3-1 خود در دیدار رفت را جبران نماید.

تیم نصفه نیمه ی گواردیولا در دیدار رفت و در پرتغال،خیلی زود قافله را باخت و در همان 10 دقیقه ی اول به سبب اشتباه های بازیکنانش 2-0 عقب افتاد و در نهایت هم 3-1 بازنده شد.

از همین رو تیم نخست بوندسلیگا برای پنجمین صعود متوالی خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا،باید امشب حداقل 2 گل وارد دروازه ی تیم پرتغالی نماید و گلی هم دریافت نکند.

مانوئل نویر گلر تیم مونیخی از بازی فردا به عنوان مهمترین بازی فصل بایرن نام برد و افزود:"ما از اهمیت این بازی آگاه هستیم. هرکدام از اعضای تیم،باید آن چه در توان دارند را به کار گیرند تا نمایشی در خور داشته باشیم."

با وجود مصدومان فراوان،بایرن مونیخ توانست در دیدار اول هفته ی خود برابر هافن هایم به پیروزی برسد تا ضمن نزدیکتر شدن به قهرمانی در لیگ آلمان،با روحیه ای مضاعف به دیدار اروپایی خود برود.

دلخوشی دیگر بایرنی ها و هوادارانشان،عملکرد خیره کننده ی این تیم در بازی های خانگی این فصل است:تیم پپ گواردیولا توانسته هر 4 دیدار داخلی اش را در این فصل با پیروزی پشت سر بگذارد و 13 گل هم به ثمر برساند.

با وجود بازگشت شواینی،در لیست مصدومان بایرن مونیخ هنوز هم نام های زیاد و البته بزرگی دیده می شود که بی شک دست مربی تیم را خواهد بست: آرین روبن، فرانک ریبری، تام اشتارک، مهدی بن عطیه، خاوی مارتینز و دیوید آلابا مصدومان بایرن می باشند؛ضمن اینکه در صورتی که بواتنگ،لام،نویر و برنات در بازی فردا کارت زرد دریافت کنند،بازی بعدی بایرن را از دست خواهند داد.

در آن سو پورتو هم باید بدون دنیلو و الکس ساندرو برای صعود به نیمه نهایی اروپا تلاش کند. همچنین کریستین تیو دیگر بازیکن این تیم هم در جریان بازی پورتو در لیگ پرتغال در روز شنبه غایب بود.

بایرن مونیخ و پورتو در جالی در چارچوب دور برگشت مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند که:

1-در 6 دیدار اخیر اروپایی این دو تیم،هر تیم توانسته دو پیروزی کسب کند و 8 گل به ثمر برساند.

2-شکست دور رفت برابر پورتو،به رکورد 15 دیدار بدون باخت بایرن در خاک پرتغال پایان داد.

3-پورتو تنها یک دیدار از 7 دیدار اخیرش برابر تیم های آلمانی را واگذار کرده است.

4-بایرن هر 4 دیدار اخیر داخل خانه ی خود در این فصل را برده است،بدون ان که گلی دریافت کند.

5-پورتو تنها تیم این مرحله از رقابت هاست که هنوز شکست نخورده است.

6-بایرن مونیخ و پورتو بیشترین گل زده را در این فصل در اختیار دارند(24گل)

7-پورتو 7 گل از خارج محوطه ی جریمه دریافت کرده است که بیتشرین در بین تیمهای این مرحله است.

8-بایرن مونیخ 21گل از 23 گل خود را از داخل محوطه ی جریمه به ثمر رسانده است. 

 

منبع

نظرات 36 + ارسال نظر
Beckenbauer سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 16:03

آقا نفهمیدیم کجا بازى رو پخش میکنه سایت شبکه 3 نوشته بازى بارسا از شبکه 3
پخش مىشه ورزش3 نوشته بازی باىرن

ریبرو سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 16:20

اخی خیالم راحت شد دانته تو بازی نیست

بایرن کبیر و دیگر هیچ سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 16:45

زنده باد پپ حتما می بریم درود بر رافینیا و دانته و بهترین هافبک دفاعی جهان ژابی آلنسو

farid 10 سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 17:06

کارمون امشب خیلی سخته.فک کنم روبن به بازی امشب بتونه برسه
درود بر همه بایرنی ها و پپ و بازیکنای تیممون مخصوصا اصیل آلمانی

سوپرمانو سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 18:18

Beckenbauerجان طبق معمول بازی بایرنو شبکه ورزش پخش میکنه
ریبرو جان ازکجا فهمیدی دانته بازی نمیکنه؟؟؟

اگه مدافعا چششونو باز کنن و مانوئل جورشونو تاحدودی بکشه
والبته مهاجما هم الکی فرصتا رو از دست ندن میبریم به امید خدا.....

bayerni سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 19:27

دوستان متاسفانه ریبری و روبن تو لیست نیستن .

سوپر مانو سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 20:11

بایرن کبیر و دیگر هیچ اینقدر مضخرف نگو عوضی خفه شو برو گمشو اسمه خودتو گذاشتی بایرنی نفهم

babak سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 20:27

بازی بایرن رو شبکه سه پخش میکنه
بایرن3-0میبره گل ها مولر روده مولر

German سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 20:43

دوستان خوبم بازی رو شبکه سه نشون میده
خودم امروز از تلوزیون دیدم که تبلیغ بازی رو کرد

فرانک سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 20:58

بچه ها لطفا خوب بازی کنین ببریم صعود کنیم ما میتونیم، ما آلمانیم، مونیخیم ،شرایط بدتر از این رو داشتیم و تجربه کردیم، برلین مال ماست . پورتو هیچ شانسی نداری امشب شب بایرنه نه تو ، یک آلیانس آره نا یی داریم که قوی ترین تیم ها توی اون سوختند جه برسه به تو هیچی ازت نمیمونه، تور دروازت سوراخ میشه،قبول کن بایرن قهرمانه همه تو مخشون فرو کنند بایرن قهرمان جهانه بهترین تیمه جهانه بهترین بازیکنان رو داره از مانوئل نویر درواز بان تا لواندوفسکی مهاجم ،فرانک و آرین غیر قابل توصیف،شواینی و لام رهبران تیم،آلابا و بوآتنگ بهترین مدافعان،گوتزه و مولر دو آلمانی اصیل.شانسی نداری برگرد شهرت اینجا مونیخ است.!!!!مونیخ??????????????? understand

Gerdmuller سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 21:12

سوپر مانو جان مطمئن باش اینا رو خودش نگفته یکی با اسم این بنده خدا اومده تو سایت دیروزم با چن نفر بحثش شد واقعا کارکثیفیه

بایرن کبیر ودیگرهیچ سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 21:22

آهای بی شعور چرا به جای من نظرمیدی.دوستان پرچم کنار اسم من درتمام پست ها ایرانه ولی این آدم رذل داره ازقول من حرف میزنه.اگه پست های قبل رو نگاه کنین متوجه میشین.من عاشق گوتزه وفیلیپ لام وتوماس عزیزم.زنده باد بایرن

Ali-Ballack سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 21:25

سلام
واسه من این بازی اصلاً مهم نیست فقط قهرمانی اروپا مهمه. اگه قراره با این کچل تو مرحله بعد مثل پارسال تحقیر بشیم بهتره همینجا حذف بشیم.
اگر قهرمان نشیم پپ و همه اون اسپانیایی هایه آشغال که باهاش اومدن ( برنانت، آلونسو، تیاگوه ) و همچنین طرفدارایه بارسا باید گورشون رو از تیم محبوب همه آلمانی هایه اصیل گم کنن.

anti spain سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 21:36

دارم از استرس میمیرم ...حذف نشیم خداااا...داستان پارسال تکرار نشه....3 ساعت دیگه مشخص میشه

bayerni سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 22:19

ترکیب خمون ترکیب بازی رفته ، فقط بجای دانته باداشتوبر گذاشته
روبن کلا نیست ولی شواینی رو نیمکته

ئهمشی سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 22:23

اشالا میبریم همه به برد فکر کنیبد تاثیر داره من مطمئنم . اشتباهات فردی نکنیم پورتو 5تا موقعیت نمیتونه خلق کنه.

بایرن سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 22:46

بایرن مونیخ : نویر، رافینیا، بواتنگ، بداشتوبر، برنات، لام، ژابی، تیاگو، مولر، گوتزه، لواندوفسکی

پورتو : فابیانو، ریس، مراکانو، ایندی، مایکون، هررا، کاسمیرو، تورس، کوارشما، براهیمی، جکسون مارتینز

علی سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 23:06

به عنوان یه ریالی امیدوارم تیم پر افتخار و دوست داشتنی بایرن به نیمه نهایی برسه تا جذاب بشه مسابقات

بایرن سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 23:57

منتقدین پپ لطفا سکوت سکوت

متقدین برنات و النسو سکوتتتتتت

اصلا منتقدین سکوتتتتتت

ممد بایرنی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:05

باریک !
باریک به آقا مولر !
آقا لواندوقسکی !
بواتنگ و برنات و آلونسو و تیاگو هم عالی بودن !
کاملا بازی ضعیف رفت رو جبران کردن !
ایول به پپ !

بایرن چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:09

من موندم الان هایزنبرگ ، عیسی،علی بالاک، جرمنی وووووووووو

میان چی میگن و به چی گیر میدن

به اینکه برنات چرا کج راه میرفت یا ایتکه رافینیا چرا وقتی پاس میداد اخم میکرد یا النسو چرا ریشش بلند بود

دیگه تا اخر فصل سکوت کنین

با ۶ تا بازیکن مصدوم اصلی تیم

دم همی بازیکنا گرم حتی دانته

دم پپ گرم

دم رومینگه گرم که ازش حمایت کرد

دم شماهایی که تو این سایت حمایت کردین گرم

چه شبیه خدا نیمه اول ۵ بر صفر

bavaria چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:10

بلای رم و شاختار اقا عالیه بهتر از این نمیشه.باید نیمه دوم هم محکم و کوبنده باشیم

لام چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:13

علی بالاک هییییییسسسسسسسسسسس فقط.هههیییییسسسسسسسسس.تو همونی که از هاینکسم ایراد میگرفتی...فینال چلسی بایرنو یادته که....هاینکسو گرفته بودی رگبار..داداش میبینی بیشتر از فوتبال میفهمی. همین الان برای مربیگری بایرن اقدام کن خیلی بهت احتیاج دارن.

Aylar چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:13

پنج تا گل توی نیمه ی اول !!!
بهتر از این نمیشه ...

روبن چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:14

یک پیش بینی خودم تا اینجا درست در اومده نگفتم بهتون اگه نبرد بیاید هر چی دوست داشتید بهم بگید

عباس چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:14

اقایون بایرنی منتقد لطفا هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

من بارسایی گفتم به پپ اعتماد کنین پس سکوت منتقدا !!!!!!!!

علی بیرهوف چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:15

بچه ها متشکریم.عالی بود.5 تا تو یه نیمه عالیه.

لام چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:18

چه میکنه سلطان فیلیپ لام.....یدونس....مولر بمب کبالته یهو منفجر میکنه تیم حریفو..تیاگو عجب تکنیکی..بداشتوبر مدافع طلایی/لوا بمب بنزینی/الونسو قاطی و کاملا محتات.همه خووووب.

pfcbh چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:38

vàaaaaaaaaaaaaaaayche kardan aqa tabrik be hame az oje khosh hali nemidonam che konam.kheili khosh halaàaaaaaaaaam. khoda shokret. dar akhar tashakor az realiha ke dar jashne ma sherkat nakardan. pare mikonam onae ke to in 6 roz ....... . ..... . bache ha mochakerim. tabrik tabrik tabrik

حافظ چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:40

مثه اینکه یادتون رفته فصل پیش چطوری یه تیم بدون مهاجم و مدافع منچستر یونایتد رو بردین به خودتون افتخارم میکنید !
یادم نمیره رونی دو قدمیه دروازتون بود انقدر پاش داغون بود که نرسید یه شوت بزنه !
شما مقابل تیم دیوید مویس هم از استرس باخت داشتین میمردین
حالا اومدین جشن میگیرن که پورتو دست چندمی اروپا رو 5 تا زدن !!!!!!!!!!!!
بنده خداها
خیلی خوشحالین که یه اسپانیایی " گاو باز " مثلا بیاد یه تیم المانی اصیل رو قهرمان کنه ؟
چی از اون قهرمانی به شماها میرسه ؟
همه افتخارش ماله اون گاو بازه عوضیه !!!!!!!!!!!!!!!!!

issa چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:48

تبریک عرض میکنم!من منتقد پپ هستم وبه هیچ وجه توهین نمیکنم،در کامنت های من اثری از توهین به الونسو،پپ،یا کسه دیگه ای نیست! اتتقادات هم طبیعیه ،و هنوزم معتقدم فقط وفقط چمپیونز لیگ مهمه،و درصورتی که قهرمان نشیم،چه پپ مربی باشه یا کسه دیگه باید بره!طبیعی هستش،شما هم باید صبر کنید و منتظر بازی های بعد باشید،من طرفدار بایرن هستم نه پپ یا کسه دیگه!وهنوزم معتقدم دکتر مولر نباید میرفت و مقصرشکست با پورتو او نبود!شما کامنتهای قبلی من رو ببینید ،من مقصر باخت از پورتو را گواردیولا نمیدونستم،بنده حقیر فقط از سبک بازی فعلی بایرن یعنی تیکی تاکا ناراضی بودم،لطفا منطقی باشین وتحت تاثیر برد امشب در مقابل کامنت من جبهه نگیرید،واقع گرا باشید!زنده باد بایرن مونیخ و المان.

GERMANY چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:53

جقد من خریت کردم که بازی رو ندیدم راستی کل ها رو کیا زدن اشالله میریم برای باره کردن رعال و بارسا خدایا ازت ممنونم این دفعه دیکه خریت نمیکنم بازی ها رو میبینم ینی ما در واقع شیش تا کل به بورتو زدیم خب دیکه امیدوارم کون رعالی ها و بارسایی ها سوخته باشه دوستان لطفا برای من ذکر کنید طکیا کل زدن....

German چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:54

منچستری ها و رئالی ها و بارسایی ها تا اطلاع ثانوی فعلا خفه شید
من کشته و مرده ی سوال پیامکی شبکه ی سه هستم
گفته چه کسی بهترین مدافع چمپیونز لیگ است ؟
بعد از بایرن دانته رو انتخاب کرده !!!!!
خب حداقل بواتنگ و بادشتوبر و انتخاب میکردید
شما ها که نمی خواهید یک بایرنی اول بشه چرا تو گزینه هاتون بایرنی ها رو میگذارید
لعنت بر شما که اینقدر حسودید

بایرن چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:16

عیسی جان بیخیال خودتم میدونی دست تو من نیست رفتن پپ اولا

دوما هر وقت تیم کامل بود و تموم بازیکنای تیم اماده بودن شما میتونی بگی چرا قهرمان نشد

بعدشم یه طرفتار واقعی پشت تمام تیمه

و در نهایت تو کی راضی هستی فک کنم سه گانه هم بزنه بگی نه باید اصلا نمیباخت تو تمام بازیها

من تو زمان حال شخصا زندگی میکنم نه تو اینده پس امشب رو عشق است

issa چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 01:24

اقای بایرن انتقاد کردن جرم نیست!من تو بازیهای بعدی هم همین موضعم رو میگیرم،ربطی به علاقه یا دوست داشتن بایرن هم نداره،من طرفدار بایرن هستم و انتقاد میکنم نه توهین!

fc b چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 12:36

کس کشی که اسمتو گذاشتی حافظ و اسم خواجه حافظ رو ننگین کردی خیلی الان سوختی و گر گرفتی که به این شکل عقده گشایی میکنی...اولا این پورتو تیمه دسته چندم نیست و مثل منچستر سوراخ شما 2بار قهرمان اروپا شده و 11 تا بازی بود که نباخته بود عوضی وایسادی اینجا داری خاطره تعریف میکنی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد