وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: چرا نباید مربی بایرن شوم؟

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ۷ سال گذشته بورسیادورتموند با صحبت به زبان اسپانیولی، شایعه حضورش را در رئال مادرید محتمل‌‌تر کرد و همچنین حضور در بایرن‌مونیخ را غیرممکن ندانست.


شنبه شب، ساعاتی غیرقابل فراموش برای «یورگن کلوپ»‌رقم خورد. وی بعد از آنکه تیمش در هفته سی‌وچهارم بوندس‌لیگا 3 بر 2 وردربرمن را شکست داد، در ورزشگاه زیگنال‌ایدوناپارک مورد تقدیر همه دورتموندی‌ها قرارگرفت.

در حاشیه این مسابقه، خبرنگاران پرکار، سعی کردند از وی در مورد آنچه به عنوان شایعه شنیده می‌شود، سئوال کرده و از زیر زبانش حرف بکشند.

کلوپ با تبحر خاص همیشگی‌اش سعی کرد هم به سئوالات پاسخ داده و هم موردی را به صورت قطعی بیان نکند.

وی ابتدا وقتی با پرسش‌های گزارشگر یک شبکه تلویزیونی مواجه شد، در پاسخ به این سئوال که چقدر احتمال حضورش در تیم رئال مادرید اسپانیا موجود است، پاسخ مثبت یا منفی نداد. اما با بیان چند جمله به زبان اسپانیولی، نشان داد که در حال فراگیری این زبان اروپایی است.

رسانه‌ها بعد از انتشار این صحبت‌ها، شانس بیشتری برای حضورش به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی در تیم رئال مادرید قائل شدند.

همچنین وی بعد از آنکه قصد ورود به رختکن را داشت،‌ در گفت‌وگو با یک گزارشگر آلمانی در مورد این که در آینده چقدر بخت حضورش در تیم بایرن مونیخ وجود دارد، نیز چند جمله گفت.

کلوپ اظهار داشت: این احتمال هست. به چه دلیل نباید موضوع رفتن به بایرن به ذهنم خطور نکند؟من یک مربی فوتبال هستم. می‌خواهم بی‌وقفه کار کنم هر چند که در مقطع کنونی چنین چیزی سخت به نظر می‌آید. 

 

منبع

نظرات 14 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 18:32

با سلام.بیاد ببینیم چی پیش میاد.ایا پپ سال دیگه موفق میشه.اگه شد قرارداش تمدید میشه.اگه موفق شد و تمدید شد که هیچ اما اگه موفق نشد یا قراردادش تمدید نشد کلوپ بهترین گزینه هست.قشنگ میتونه امپراطوری بایرنا درست کنه تو اروپا.در توانایی های کلوپ همین بس که تو سال رئال نابود کرد.و یه نکته ی خوب که داره اینه که اگه بیاد امکان اینکه سال های زیاد بمونه زیاد هست که برا برنامه ریزی و باشگاه بایرن خیلی خوبه.ضمن اینکه یک مربی المانی جنتلمن و خوبه.با تشکر.

م مثل مولر یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 18:33

براى من پیروزى و سربلندى بایرن مونیخ مهمه.
هر کسى - حتى کارلو آنجلوتى یا خوزه موینیو - مربى بایرن بشه من دوستش خواهم داشت و آرزوى پیروزى براش مى کنم. کلوپ که جاى خود دارد.

mojtaba یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 18:39

بیا که عجیب تیم به یه مربی کلاس بالا نیاز داره مخصوصا اگه اون مربی المانی باشه...

rezaoli یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 18:53

کلوپ=یوپ هاینکس

narcis13 یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 19:09

کاشکی بیاد خداااااا ^____^

شهروز یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 19:34

برای من یکی که باورکردنی نیست روزی این مربی باهوش رو تو بایرن ببینم..
ولی حضورش یکی از آرزوهامه...

mia san mia یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 19:44

چون بایرنیا نمیخوان

mojtaba یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 20:01

اقایون زیاد از مربیای المانی تعریف نکنید این طرفدارای اسپانیا که مثل موریانه تو سایت زیاد شدن ناراحت میشن...

ارین یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 20:29

اگه کلوپ بیاد 100 درصد سه گانه می گیریم که هیچ حتی گوتزه و لواندوسکی هم به دوران اوجش برمی گردند حالا ببینید

سجاد یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 22:29

با سلام.واقا این سایت جالب شده.نمیدونم بایرنی هستن یا بارسایی یا... .الان تو همه سایتا دارن از پپ انتقاد مکنن اما این سایت عجیب از پپ حمایت میکنن.دوستان واقا از شرایط تیم راضی هستن.یعنی روند پپ را قبول دارن؟نبیاد تغییر کنه و فقط مصدومیت بهش اجازه نداد مگر نه هر سال سه گانه میبرد؟از بردن لام و الابا به هافبک راضی هستن؟از فروختن جونا راضی هستن؟از خرید های اسپانیایی تیم راضی هستن؟نمیدونم والا ولی خیلی عجیبه.منم میگم پپ ساله دیگه بمونه ببینیم چه میکنه اما بعضی دوستان عجیب میگن ساله دیگه که هیچ قرادادشم تمدید بشه.دوستان چرا دقت نمیکنن که تیم قبل این 2 سال از 4 سال تیم 3 بار فینالیست اروپا بوده اونم با نصف بازیکنای الان.با ماگات که تو سال 4 هم میگرفت دو گانه میبردیم.بعد با پپ که بقول شما بهترین مربی جهان هست و سالی 17 تا میگیره هم دو گانه ببریم تازه مربی هایی مثل فنخال و هانکس خوبیش این بود که تیم میساختن و به جونا میدان میدادن. اما پپ حالا کاملا بر عکس عمل میکنه و به جونا میدان که نمیده هیچ همه را هم بیرون میکنه.جالبه بجز لام با همه ی المانی های تیم هم مشکل داره.نمیدونم چی بگم ولی واقا عجیبه.با تشکر.

ارشیا آلمانی و بایرنی یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 23:25

ببخشید اگه امکان داره منو هم بیارید گروه بایرن تو هر جای دنیای مجازیرهستش

بایرن یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 23:30

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا خود کلوپ در پاسخ به سوال خبرنگار "اسکای" مبنی بر اینکه این احتمال وجود دارد که در آینده سکان هدایت بایرن مونیخ را در دست بگیرد، گفته بود بعید نیست. همین جمله کوتاه موجی از شایعات را در پی داشت. امروز هافبک ملی‌پوش باواریایی‌ها خواستار بی‌اعتنایی به شایعات و توجه و احترام بیشتر به پپ گواردیولا شد.
توماس مولر در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند کلوپ را در بایرن تصور کند، عصبانی شد و گفت:" او خودش که گفته است می‌توان چنین چیزی را تصور کند. ولی ما در حال حاضر خودمان مربی داریم و بهتر است که با احترام با این موضوع برخورد کنیم."
با این وجود فرانس بکن‌بائر گفت:" من فکر می‌کنم که ما یورگن کلوپ را یک زمانی در بایرن خواهیم دید. اما آن زمان کی فرا می‌رسد؟ فعلا باید یک مدت بگذرد و او هم با هیچ باشگاه جدیدی قرارداد نداشته باشد و آمادگی آن را در خود ببیند که چنین سمت پر چالشی را در مونیخ بپذیرد. من فکر کنم او فعلا بخواهد یک سال استراحت کند."

احمد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:46

مهمترین پاشنه ی اشیل تیم در این فصل اتکای تیم به باریکنای سن بالا بود که عملا اخر قصل که تیم در سه جبهه باید بجتگه کم اوردن به عبارتی یا مصدوم شدن و یا یا از نظر بدنی کم اوردن شاید بدترین اشتباه پپ توحه تکردن به این تکته بود. تگاه به بازی تیم قبل از بهار و بازی روان وزیبای تیم در ان موقع و برعکس مصدومای زیاد پس از ان دال بر همینه . در ضمن من فکر می کنم خود پپ سال بعد موتیخ نمی مونه و کلوب میاد بایرن

F-BAVARIA سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 18:54

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد