وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

استرلینگ جانشین ریبرى در بایرن مونیخ؟

 

انتقادها به بایرن مونیخ بعد از عدم موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به اوج رسیده است. به نظر مى رسد سران مونیخى حال به فکر یافتن راه حلى براى کم کردن فشارهاى موجود و برطرف کردن پیامدهاى منفى ناشى از مصدومیت ستاره هاى خود هستند.

رحیم استرلینگ آینده بایرن مونیخ در کناره هاى زمین خواهد بود؟ احتمال به واقعیت پیوستن چنین ادعایى وجود دارد، چون از روز دوشنبه این ستاره لیورپولى تیترهاى اصلى بیشتر روزنامه هاى انگلیسى را از آن خود نموده است، روزنامه Mirror در همین زمینه گزارشى با تیتر "استرلینگ: من از اینجا مى روم." منتشر نموده و مدعى شده استرلینگ پیش از بازى با چلسى در دهم ماه مى به برندان راجرز اطلاع داده که خواهان ترک آنفیلد است.

هنوز رحیم استرلینگ در خصوص تیم آینده خود اظهار نظر ننموده اما بى تردید وى در این زمینه نگرانى خاصى ندارد، چون باشگاه هاى مطرحى در سطح اروپا خواهان جذب این ملى پوش با استعداد انگلیسى شده اند. در مطبوعات در کنار آرسنال، چلسى و منچسترسیتى رقباى داخلى لیورپول، از رئال مادرید و بایرن مونیخ نیز به عنوان مقصدهاى احتمالى استرلینگ یاد شده است.

بایرن مونیخ هم از لحاظ کمى و هم چشم انداز آینده به چنین بازیکن با کیفیتى نیاز دارد. براى مونیخى ها در فصل اخیر به طور دردناکى به اثبات رسیده که بدون حضور ستارگانى نظیر فرانک ریبرى و آرین روبن در کناره هاى میدان، نمى توانند مدعى کسب عنوانى در اروپا شوند، از طرفى نیز در زمینه آینده ریبرى در مونیخ پرسش هاى فراوانى قابل طرح است. فرانک ریبرى درباره آسیب دیدگى خود به روزنامه آلمانى Bild گفته است:"مصدومیت من بسیار طولانى مدت شده و به موضوعى عصبى و نگران کننده تبدیل شده است."،‌هنوز مشخص نیست که ریبرى 32 ساله چه زمانى مى توان بار دیگر حتى در تمرینات تیمى شرکت نماید . بعد از پیروزى 7:0 بایرن مونیخ  مقابل شاختار دونتسک از رقابت هاى لیگ قهرمانان اروپا در یازدهم ماه مارس، این بازیکن هنوز از شرایط حضور در میدان برخوردار نشده است.

شرایط آرین روبن در بال راست بایرن مونیخ نیز چندان بهتر از فرانک ریبرى نبوده است. این ستاره هلندى نیز در حساس ترین فاز فصل از شرایط ایده آل خود به دور بوده و به جزء حضور ناموفق هفده دقیقه اى در بازى مقابل دورتموند، بازى هاى حساس بایرن مونیخ مقابل بارسلونا از مرحله نیمه نهایى لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داده است. هنوز مشخص نیست که این دو ستاره چه زمانى مى توانند براى بایرن مونیخ به میدان بروند و آیا مى توانند به شرایط خوب و مورد انتظار بازگردند.

با این تفاسیر حال از علاقه بایرن مونیخ به جذب رحیم استرلینگ صحبت مى شود، این ستاره انگلیسى از توانایى بازى در دو سمت زمین برخوردار است و مى تواند جانشینى مناسب براى روبن و ریبرى باشد. استرلینگ تا سال 2017 با لیورول قرارداد دارد اما وى در گفتگویى احساسى با BBC در ماه آپریل تمایل خود را به ترک لیورپول اعلام نموده بود. وى همچنین پیشنهاد تمدید قرارداد لیورپول با دستمزد هفتگى یکصد هزار پوند را رد نموده، البته نه به این دلیل که او مایل است در باشگاهى دیگر درآمد بیشترى داشته باشد:"براى من تنها پول مهم نیست، من مى خواهم پیروزى هاى بیشتر و عناوین بزرگى کسب نمایم."، استرلینگ بیست ساله در این فصل براى لیورپول موفق به ثمر رساندن هفت گل و ارسال هفت پاس گل شده است.

در لیورپول تجربه کردن چنین رویاهایى توسط استرلینگ بسیار سخت به نظر مى رسد، چون "قرمزها" در این فصل از راهیابى به رقابت هاى لیگ قهرمانان اروپا باز مانده و فاصله این تیم با رقبایى نظیر چلسى، منچستریونایتد، آرسنال و منچسترسیتى زیاد به نظر مى رسد. جدایى استرلینگ از آنفیلد قطعى به نظر مى رسد، با اینکه برندان راجرز سرمربى تیم مخالف چنین مسئله اى است:"رحیم در تابستان پیش رو به هیچ کجا نخواهد رفت، حتى اگر باشگاه براى تمدید قرارداد با او به توافقى نرسد. لیورپول در حال حاضر بهترین تیم قابل تصور براى او است. وى مى تواند در این تیم بازى کند، نبرد نماید و خود را به اثبات رساند." استیون جرارد اسطوره لیورپول نیز معتقد است:"هیچ سرمربى بهترى به جزء برندان راجرز براى استرلینگ قابل تصور نیست."

با همه این صحبت ها استرلینگ خواهان ترک آنفیلد است و در بایرن مونیخ نیز وى مى تواند از جایگاه مناسبى برخوردار شود، دیتمار هامان ستاره سابق بایرن مونیخ و لیورپول نیز معتقد است استرلینگ مى تواند در مونیخ موفق باشد:"حضور استرلینگ در سمت راست بایرن مونیخ کاملا قابل تصور است."، ارزش این ستاره لیورپولى در بازار نقل و انتقالات حدود سى میلیون یورو برآورد مى گردد و به نظر نمى رسد مونیخى ها مشکلى با پرداخت چنین مبلغى داشته باشند.  

 

به قلم اسون بوش از وب سایت Eurosport

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
دانیال دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 00:54

ضد بایرن باهوش?
خخخخخخ
مهد کودک هم باز کردیم اینجا

manu دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 01:05

خیلىىىى خوب گفتى

علیرضا حیدریان دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 02:10

استرلینگ بازیکنی است خوب ولی کم تجربه و با مصدومیت های فراوان. گریزمن و یا دی ماریا گزینه های بهتری هستند.بایرن به طور کلی چهار الی پنچ بازیکن نیاز دارد و حتما یک یا دو ستاره بزرگ.
هازارد - گریزمن- گوندوگان- ویک مدافع وسط جای دانته و بدوشتوبر همیشه مصدوم. البته وراتی گزینه بهتری از گوندوگان میباشد

هایزنبرگ دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 09:33

این بدرد نمیخوره باید دیماریا و هازارد رو بخرن

muller دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:34

خوب مشخصه هیچ وقت نمیتونه جای خالی ریبری رو پر کنه ولی خوبه . باید دیماریا و هازارد هم حتما بگیرن . فصل بعد سه گانه واس ماس

کلیزمان دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:59

درود بر طرفداران واقعى بایرن
به نز من اگر گریزمنو بگیرند بهتر
چون فوتبالبستهاى فرانسوى تو بایرن تا حالا هر کس امده بهترین بازیکن تو پست خودش بوده تا جاى که من به یاد دارم تا حالا ما بازیکن انگایسى به غیر از یه نفر که اونم اگر اشتباه نکنم کاناداى بود
سنش هم خوبه ٢٤ سال

فرانس بکن بائر دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 14:37

بابادی ماریا چیه. گریزمن بله .هازاردبله ولی....دی ماریا به درد نمیخوره نباید بخرنش

Mil@d دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 14:45

امیدوارم که مهرهای تیم و اسطوره های حال حاضرمون حفظ شن چون بایرن رو با بازیکنای ژرمنش می شناسن و اینکه بعضی وقتا سیستمی که جواب میده رو نباید عوض کرد که این بزرگترین اشتباه این اقای سر مربی بود، حالا این فصل نوبت ساخت بایرن به مراتب قوی تری هست تو سه پست بازیکن بگیرم مشکلات حل خواهد شد.
فقط این پیرمرد اسپانیای رئالی باید بره که هیچ کی رئیس نمیشه.

احمد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:21

پارسال همین اواخر فصل باریکن های بزرگ و کلیدی تیم مصدوم شدن و اونای دیگه هم افت کردن که باعث شد تیم سه گانه نگیره . امسال هم که بدتر درست پایان فصل که اوج بازی هاست و تیم باید در سه جبهه مبارزه کنه سن بالا ی بازی کنا درد سر ساز شد امثال باری کنایی با کیفیت و جوان باید خریداری بشه که مصدوم هم نشن مثل مسی شما ببینید با این همه تکلی که رو پاهاش می رن هیچ وقت مصدوم نمی شه .

فدک المهدی- سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 11:06

اینم شدکاریاژاویروبیارین یاهمین ریبریفقط بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد