وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر مخالف حضور احتمالی کلوپ در بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مطبوعات آلمان شایعاتی مبنی بر احتمال حضور یورگن کلوپ در رأس کادر فنی بایرن مونیخ منتشر کردند.


ظاهرا خود کلوپ در پاسخ به سوال خبرنگار "اسکای" مبنی بر اینکه این احتمال وجود دارد که در آینده سکان هدایت بایرن مونیخ را در دست بگیرد، گفته بود بعید نیست. همین جمله کوتاه موجی از شایعات را در پی داشت. امروز هافبک ملی‌پوش باواریایی‌ها خواستار بی‌اعتنایی به شایعات و توجه و احترام بیشتر به پپ گواردیولا شد.
توماس مولر در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند کلوپ را در بایرن تصور کند، عصبانی شد و گفت:" او خودش که گفته است می‌توان چنین چیزی را تصور کند. ولی ما در حال حاضر خودمان مربی داریم و بهتر است که با احترام با این موضوع برخورد کنیم."
با این وجود فرانس بکن‌بائر گفت:" من فکر می‌کنم که ما یورگن کلوپ را یک زمانی در بایرن خواهیم دید. اما آن زمان کی فرا می‌رسد؟ فعلا باید یک مدت بگذرد و او هم با هیچ باشگاه جدیدی قرارداد نداشته باشد و آمادگی آن را در خود ببیند که چنین سمت پر چالشی را در مونیخ بپذیرد. من فکر کنم او فعلا بخواهد یک سال استراحت کند." 

 

منبع

نظرات 16 + ارسال نظر
دانیال دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 00:46

ظاهرا خیلی هواتو دارن آقای پپ!
قدر این بازیکنارو بدون!
بکن بایر هم عملا آب پاکی رو ریخت رو دست یورگن کلوپ!

ممد بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 01:26

یعنی میشه مدیرای بایرن سر عقل بیان !

این یکسالم این پپ رو تحمل کنیم ! به خاطر این که شرایط جریمه رو نداشته باشیم !

بعد از اون کلوپو عزیز بیاد بایرن !


مطمئنم زیباترین فوتبال تاریخ بایرن رو تو اون موقع خواهیم دید حتی بهتر از هاینکس عزیز !

ribery دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 01:32

ممد بایرنی لایک داری

سجاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 02:15

با سلام.خوب الان دوستان میگن این مولر ها راضی هم هست.نتظار دارین بگه نه راضی نیستم تا جایگاشا تو تیم از دست بده.اما بکن بائر خیلی جالب حرف زد.شاید منظورش این بوده که اگه میخواد بیاد بایرن یک سال استرحت کنه و سال دیگه بیاد بایرن که اگه اینجوری بشه عالیه.با تشکر.

بایرن دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 02:23

اول میگفتی فقط لام حمایت میکنه
بعدش گفتی روبن به این دلیل
الانم میگی مولر به اون دلیل
فردا خود بکن بایر هم بگه میخوایم ١٠ ساله تمدید کنیم چی میگی؟؟

سجاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 02:47

با سلام به شما بایرن.خوب 100 گفتم بازم میگم اشتباه میکنن.ولی شک نکن دوست عزیز اگه سال دیگه پپ تغییر نکه باهاش تمدید نمیکنن.اما من از شما یه سوال دارم دوست عزیز.چرا از پپ حمایت میکنی؟میشه پیشرفت تیم تو این دو سالا بگی؟تیم داره نابود میشه نمیفهم چرا شما خوشحالی؟بخدا ما همه ناراحتیم که داریم این حرفا را میزنیم مگه نه اصلاچه فرقی میکنه با پپ اول بشیم یا با کسه دیگه. موفقیت بایرن مهمه و بس و هیچ شخصی هیچ شخصی بجز تیم بایرن مهم نیست.حتی اگه هاینکس کبیر باز بیاد و بخواد اشتباه کنه باید بره یا روبن دوباره بازیکن خودخواهی بشه باید بره چه برسه به اسپانیایی غریبه که تازه دو ساله تو بایرنه.حالا شما خوشحالی بماند.با تشکر از شما بایرن.

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 03:53

نه عزیز من این بخاطر حفظ جایگاه در تیم نیست که مولر، روبن یا کاپیتان لام چنین حرفهایی رو میزنند. بلکه اونا بازیکنهای حرفه ای هستند که موقعیت و پیشرفت تیمو بر موقعیت و جایگاه خودشون ترجیح میدند و هرگز نخواهند گذاشت تا تیم از این جور مسائل ضربه بخوره.
انقدر هم اسطوره های بایرنو به دورویی نسبت ندید و اینکه اونها بر اساس منافع خودشون عمل میکنند.

سجاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 05:52

دوست عزیز نمیدونم چرا این حرفا میزنی ولی مشخصه بازیکن اول منافع خودش مهمه بعد تیم.اگه یادت باشه یه زمان مولرم ذخیره بود که پاشا کرده بود تو یه کفش که میخوام برم .ولی بعد که فیکس شد گفت تیم مهمه و فیکس بازی کردن مهم نیست.حالا روبن پیشرفت داشته و خوب بوده.همینطور که الان گوتزه از شرایط راضی نیست.فقط لام میمونه که دیگه عادیه.

هایزنبرگ دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 09:30

هر بازیکنی به فکر خودشه تا به فکر تیم.

سیاوش دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 09:39 http://sparkle.aminus3.com

به یه چیزی دقت نمی کنین به نظر من .. اون هم هدف واقعی و اصلی پشت تمام این نقل و انتقالات و خبرسازی ها و برد و باخت هاست اون هم پوله ! افزایش سرمایه در نظام پول و سرمایه محور سرمایه داری .. و با همه ی انتقادات به پپ باید بپذیریم که پپ یه برنده در دنیای فوتبال مثل آدیداس و نایک و ... حضورش باعث میشه بنگاه های شرط بندی ، کلوپ ها ، تعداد طرفداران و خیلی از مسایل دیگه مثل بازار بورس تغییراتی بکنه .. و همین انگیزه های مالی حال من رو بد می کنه از فوتبال تو این سالها .. نقل و انتقالات خبرساز و حاشیه ساز همیشه از اهداف باشگاه های بزرگ بوده و چه جای تأسف برای دنیای فوتبال ..

بایرن دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:45

سجاد عزیز
منم میگم فقط بایرن و موفقیتش مهمه

بقول خودت فرقی هم نمیکنه با چه سرمربی

اما عزیز جان جز باخت پارسال به رعال که خود پپ هم گفت اشتباه کردهه
شما به من بگو مصدومیتهای روبن و ریبری و الابا و در مقطعی لام و باستین و مارتینز و تیاگو که جدیدا رسیدن ایا تاثیر نمیذاره
ببین بارسا امثال بازیکنهاش چون مصدوم نبودن اکثر بازیها چرخشی بازی کردن و بدون خستگی تا اخر فصل
اما رعال که با ۲۰ برد متوالی در صدر لالیگا بود بخاطر خستگی زیاد چون انجلوتی مرتبا یه ترکیب میفرستاد اخر فصل کم اورد و همینطور مصدومیت مودریچ ۲ بار و رودریگرز ۲ ماه
نمیگم خستگی و مصدومیت تنها دلیلشه اما میتونه ۵۰ درصد باشه
شما از هر تیمی ۳ بازیکن اصلیش و تاثیر گذار رو بگیر بعد ببین چی میشه
نمیدونم چرا هیچکدوم از منتقدای پپ این موضوع رو ندید میگیرن

احمد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:15

مطمدنا سال یعد گواردیولا تو مونیخ نخواهد ماند و کلوب می تونه تا اون موقع صبر کنه . عیار پپ وقتی که بره مشخص می شه البته واقعا امثال بد شانسی اورد که تیم این همه مصدوم داشت .

سجاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:24

دوست عزیز قبول دارم حرفتا و شکی در این نیست.بدون شک مصدومیتا تاثیر داشت اما خوب اشتباهاتم داشت.منم میگم باید بهش یه فرصت دیگه داد و ساله دیگه بمونه ولی اینکه بعضی دوستان میگن باید باهاش تمدیدیم بشه در صورتی که امکان داره ساله دیگم تغییر نکنه و تیم را نابود کنه این عجیه.با تشکر.

احمد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:49

مطمنا پپ امسال واسش درس و تجربه ی بزرگی بود و سال بعد از این ها استفاده خواهد کرد چوت باهوشه و تیم موفق می شه اما سال بعد تمدید نمی کنه

بارون سرخ دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 22:10

خیلی دوست دارم بعد از رفتن پپ نظر بازیکنا را در باره اش بشنوم تا اونوقت معلوم بشه چند چندیم

Aylar دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 23:13

هرچی مولر بگه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد