وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگ ترین فریب تاریخ

 

روز 16 ژانویه 2013 جهان فوتبال شاهد اعلام خبر سرمربیگری گواردیولا در بایرن مونیخ بود. بعد از اعلام این خبر تعداد کثیری از هواداران بایرن همچو مدیران این باشگاه آلمانی از این خبر به راستی ناخجسته آنچنان روی ابرها سیر می کردند که حتی یک لحظه نیز این موضوع که ممکن است بزرگترین فریب تاریخ فوتبال را خورده باشند در مخیله شان نمی گنجید.

24 ژوئن 2013 اولین کنفرانس مطبوعاتی پپ در قامت سرمربی بایرن موجی از امیدواری را در بین هواداران این باشگاه آلمانی بوجود آورد. پپ در این کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوال خبرنگاری که راجع به شیوه ی کاریش در مونیخ از او پرسیده بود اینگونه جواب داد: "بازیکنان بایرن با بارسلونا متفاوت هستند من باید با این بازیکنان تطبیق پیدا کنم هرگز قصد ندارم از بایرن بارسلونای ثانی پدید بیاورم و سبک و شیوه ی کاری من در مونیخ تلفیق فوتبال اصیل آلمانی با فوتبال مالکانه و ارایه ی یک فوتبال سرعتی است." اما پر بیراه نیست اگر بگوییم بعد از دو سال از سخنان پپ او نه تنها سبک آلمانی را با تیکی تاکا تلفیق نکرد بلکه تمام سعی و تلاش خود بر تحمیل یگانه سبک فوتبالی ذهن خود بر بایرن و ساختن بارسلونایی ثانی که البته به دلیل نداشتن مسی نتایجی دور از انتظار را رقم زد به کار بست.

بعد از گذشت دو سال پپ دستاوردی جز نابودی میراث هاینکس و مبدل کردن بایرن مخوف پیرمرد دوست داشتنی به کیسه بوکس تیمهای اسپانیایی و حتی بعضا تیمهای بالای جدولی بوندسلیگا عاید هواداران و مدیران این تیم اهل ایالت باواریا نکرد. طعنه آمیز آنکه گرانقیمت ترین مربی تاریخ فوتبال نه تنها از حیث کسب جام نتوانست به افتخارات حتی فیلیکس ماگات برسد بلکه با کمال گرایی و مدرنیست ساخته و پرداخته ذهنش و با لگد زدن و بیرون راندن سنت ها و پاک کردن گذشته ی پرافتخار تیم باواریایی در حال کشتن روح آلمانی بزگترین تیم تاریخ فوتبال آلمان است. پپ در حال تکرار خودش است بی هیچ دستاورد و ایده ای تازه او کماکان در بارسلونایی که در عرض 4 سال تحت هدایت او 14 جام را به ارمغان آورد فریز شده و اعتقادی به تلفیق سنت با عوامل جدید ندارد.

پپ نه تنها در دو سال سرمربیگریش در بایرن ثابت کرد مربی تک بعدی لجباز غیر واقع بین و بدون هیچ ایده و تاکتیک جدیدی است بلکه با نابودی فوتبال قلدرانه شلاقی و سرعتی بایرن هاینکس و تبدیل آن به تیمی نازک نارنجی و کند و با درست کردن یک قفس 40 متری با 21 بازیکن در انتهای زمین و پاسکاریهای بیهوده تهوع برانگیز و تکراری که مصداق بارز لقمه را دور دهان چرخاندن است کماکان نمی خواهد یا شاید هم با گامی فراتر نمی تواند باور کند که فوتبال نسبت به زمان مربیگری او در سه ساله اولش در بارسلون متفاوت شده و تز تیکی تاکا و بازی مالکانه او دو سال قبل با آنتی تز هاینکس بزرگ که شاید تئوریسینی برجسته نبود اما تاکتیک شناسی قهار بود برای همیشه به پایان رسید و به خاطرات پیوست.

بایرنی که تحت هدایت هاینکس با استفاده از پاس های بلند و ضد حملات برق آسا در اکثر اوقات با 3 پاس به گل می رسید اکنون تحت هدایت پپ با دادن صدها پاس نیز از ایجاد موقعیت برابر تیمهای بزگ عاجز است. دفاع آهنین تیم هاینکس که 360 دقیقه برابر یوونتوس کونته و بارسلونا گلی دریافت نکرده بود با استفاده ی پپ از دفاع سه نفره و حذف پست هافبک دفاعی و جلو آوردن خط دفاعی که عملا در میانه میدان قرار گرفته به پنیری سویسی تبدیل شده که فرایبورگ و اگسبورگ نیز به آسانی آنرا می بلعند.

شگفت انگیز آنکه گواردیولا حاضر به پذیرفتن ناکامی های خود در کسوت مربیگری بایرن نیست و با توجیه های به غایت کودکانه سعی در فرار از واقعیت دارد. هنگامی که خبرنگاران این سوال را که تیم تحت هدایت شما در این فصل در 6 بازی برابر تیمهای رده های دوم تا چهارم بوندسلیگا 9 گل دریافت کرده و تنها 3 گل زده و همچنین در 3 بازی خارج از خانه مهم این فصل لیگ قهرمانان برابر سیتی، پورتو و بارسلونا آمار 9 گل خورده و 3 گل زده را از خود به جای گذاشته و با حذف از جام حذفی آن هم برابر ضعیف ترین دورتموند 7 سال اخیر و حذف از لیگ قهرمانان برابر بارسلونا فصلی ناموفق را پشت سر گذاشته است مربی بایرن در پاسخ گفت: "ما فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشتیم تکرار میکنم فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشتیم برای ما مهمترین و اصلی ترین جام بوندس لیگا بود که به فتح آن نایل شدیم." شاید در آن زمان خبرنگاران آلمانی از پاسخ به راستی حیرت انگیز پپ آنچنان شوکه شده بودند که مجالی برای بیان این موضوع که، فیلیکس ماگات با حقوقی سالانه 3 میلیون یورو دو سال پیاپی با بازیکنانی چون اوتل، لل، گورلیتز، سانتاکروز، حمیدزیچ و دیمیکلیس و ... دبل کرد اما به سبب ناکامی در لیگ قهرمانان اخراج شد آن وقت شما با حقوق سالانه 17 میلیون یورویی و داشتن مثلث 160 میلیون یورویی مولر، گوتزه و لواندوفسکی در خط حمله و سه هافبک میانی نام آشنا همچون اشتایگر تیاگو و آلونسو و داشتن بهترین سنگربان دنیا و بهترین مدافع فصل قبل لیگ ایتالیا بن عطیه و بهترین مدافع جام جهانی بواتینگ و یکی از برترین مدافعان کناری تاریخ فوتبال لام و با حذف از جام حذفی برابر تیمی بحران زده و 5 تایی شدن برابر تیم سابقتان آنهم با ارائه یک فوتبال ملال آور و نرسیدن به حتی افتخارات ماگات چگونه به فصلی فوق العاده باور دارید؟ چگونه معتقدید که با 360 دقیقه بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و 10 گل خورده در برابر رئال و بارسلونا در دو سال اخیر عملکردی موفقیت آمیز داشته اید؟ آن هم در حالی که هاینکس با حقوقی تقریبا یک چهارم در 900 دقیقه بازی در یک چهارم و نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان در دو سال مربیگریش بین سالهای 2011 تا 2013 موفق به زدن 21 گل و تنها خوردن 5 گل شده ؟

فشار انتقادات اخیر باعث شد که پپ کنترل خود بر اعصابش را از دست داده و از زیر ماسکی که سالها او را فردی با شخصیت که با احترام از رقبا و منتقدین خود یاد میکند بیرون آید. او ابتدا از کئل خواست دهانش را ببندد اما چند هفته بعد اینبار از منتقدین خود در نشریات و حتی هواداران بایرن نیز چنین خواسته ای کرد. او چند روز پیش گفته بود: مردم در آلمان زیادی حرف می زنند به آنها توصیه میکنم ساکت باشند. این روزها شاید حرفهای زلاتان که گفته بود: "پپ آن فرد باشخصیت و جنتلمنی که مردم فکر میکنند نیست" بیشتر جنبه ی عینی به خود گرفته است.

این روزها پپ به نظر اعتماد رختکن را نیز از دست داده است. بعد از اخراج ماندژوکیچ و فروشش به اتلتیکومادرید به خاطر انتقادات تند او به گواردیولا در رختکن تیم که حتی کار به درگیری ماندژو و لام (حامی شماره یک پپ در تیم ) انجامید و بعد از آن خروج کروس که به گفته ی هاینکس از کمبود محبت و توجه رنج می برد اکنون ظاهرا نوبت به قویترین منتقد پپ در رختکن رسیده است. پسر ابدی و ازلی مونیخ باستین شواین اشتایگر. آنچه این روزها به سوهان روح هواداران بایرن مبدل شده، شایعات فروش اشتایگر است که اگر رخ دهد می توان آن را به نوعی فروش روح بایرن نامید. مولر و ریبری نیز منتقدین دیگر پپ به حساب می آیند. اختلافات مولر و پپ پس از تعویض مولر در بازی رفت نیمه نهایی با بارسلونا علنی شد جایی که دوربینهای تلویزیونی با لب خوانی سخنان مولر این جمله ی مولر را خطاب به پپ: که "ممکن است این کار لعنتی رو بس کنی" تیتر رسانه ها کردند. اینطور به نظر می رسد که حضور پپ در فصل آینده در مونیخ می تواند منجر به فروش دو جواهر خانوادگی و دو خط قرمز هواداران بایرن شود.

این روزها هواداران بایرن نیز اعتماد خود به پپ را از دست داده اند. طوری که رومینیگه از ایجاد جو ضد گورادیولا در جامعه شکوهِ کرده است. فروش ماندژوکیچ و کروس و شایعات رفتن اشتایگر و مولر در کنار شکست های تحقیر آمیز دو سال اخیر برابر رئال و بارسا در لیگ قهرمانان اروپا، رفتن دکتر 40 ساله باشگاه در کنار حرکات و مصاحبه های توهین آمیز پپ جو عمومی را کاملا بر علیه این کاتالانی یک دنده کرده است. رفتن به استادیوم نیوکمپ و تشویق تیم سابق و بالا پایین پریدن ها از حرکات مسی بگو بخندهای غیر معمولی با بازیکن حریف آنهم در بین دو نیمه نیمه نهایی لیگ قهرمانان، تمجید عجیب و غریب از مسی و بارسلونا پیش از بازی با این تیم و گفتن اینکه دلیل باخت به بارسلونا بازیکنان با کیفیت بالای این تیم بودند همه و همه خشم هواداران بایرن را در اقصی نقاط جهان از گواردیولا برانگیخته و موجب ایجاد کمپین هایی بر ضد او شده که گلایه و شکایت رومینیگه را در پی داشته است.

با بررسی حضور دو ساله ی پپ می توان به این نکته معترف شد که آن فیلسوف و انشتینی که در رسانه ها از او ساخته شده بود و او را تا آستانه خداوندگاری فوتبال بالا برده بود همگی بزرگنمایی رسانه ای بود. پپ در ساختاری که از 30 سال قبل از او ریخته شده بود و با سر بر آوردن به یک باره ستارگانی تکرار نشدنی در تاریخ باشگاه محبوبش جامهای فراوانی را برد. اما به نظر هر کسی در سیستم کاری بارسلونا و با سوپر استارهای آمریکای لاتینی این تیم توان تکرار موفقیتهای پپ را دارد کما اینکه امروز انریکه با پیروزی بر یووه و بیلبایو در فینال لیگ قهرمانان و جام حذفی می تواند یک سه گانه دیگر را به ویترین افتخارات بارسلونا اضافه کند. انریکه ای که به گواه خود هواداران بارسلونا یک مربی معمولی و متوسط است.

حضور گواردیولا در فصل بعد به نظر تیر خلاص بر پیکر بایرن مخوف هاینکس خواهد بود. عجیب آنکه مربیانی به مراتب بزرگتر از پپ همچون هیتسفیلد و فان خال در بایرن با نتایج ضعیفی که کسب کردند اخراج شدند اما پپ نه تنها اخراج نشد که به تازگی برای فصل بعد اختیارات بیشتری نیز خواهان است، از جمله انتخاب پزشک تیم و قدرتی بیشتر در نقل و انتقالات تیم. شاید دلیل عدم اخراج او را در 2 بحث بتوان فهمید:

یک، مدیران بایرن با اخراج پپ نمی خواهند مبلغ سنگین فسخ قرارداد او را بپردازند و دلیل دوم که از مورد اول بسیار مهمتر است اینکه رومنیگه، هوفنر و سامر حاضر نیستند با اخراج پپ اشتباه خود را در خانه نشین کردن هاینکس و جذب گواردیولا بپذیرند.

آنچه واضح و مبرهن است، این که با ادامه حضور پپ در بایرن نه تنها هویت، فلسفه و روح بایرن به طور کامل از بین می رود بلکه تیم ملی آلمان نیز در آستانه یورو در موقعیتی خطرناک قرار خواهد گرفت زیرا هسته اصلی مانشافت را بازیکنان بایرن تشکیل می دهند و با فرض عدم فروش مولر گوتزه و اشتایگر به نظر در فصل آینده هر سه آنها نیمکت نشین خواهند بود مضاف بر اینکه اگر الگو برداری یوگی لوو از پپ را مد نظر قرار ندهیم. اتفاقی که در جام جهانی میرفت به قیمت حذف آلمان در برابر الجزایر بینجامد که با فشار منتقدین بیلد و اسطوره های فوتبال آلمان لوو در سه بازی آخر مانشافت از تقلید و کپی پیست از پپ دست کشید و مانشافت برای چهارمین بار فاتح جام جهانی شد.

ذکر این نکته که تیم برنده سه گانه هاینکس در سال اول پپ به تیم دوگانه داخلی و در سال دوم پپ به یک گانه مبدل شد و احتمال اینکه در فصل بعد پپ با دستی خالی و حتی بدون یک جام بایرن را ترک کند آن هم با 51 ملیون یورو دستمزد و هدر دادن نسل طلایی این تیم و زمان و بودجه باشگاه خالی از لطف نیست. در پایان شاید تجسم هاینکس در روی کاناپه منزلش در حالی که شاهد نابودی میراثش توسط یک غریبه ماتادور است و پیش خود اینگونه زمزمه میکند که پپ یک شوخی زشت با تیم رویایی من بود که مدیران بایرن انجام دادند. مدیران و مربی که مرا خانه نشین کردند، بر هر دو تبارتان لعنت.  

 

نویسنده: مهدی قاسمی

 

منبع

نظرات 118 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 00:53

این پست مسخره رو حذف کنید لطفا.این قدر جهان سومی نباشین.اگه پپ بد بود که سران بایرن به دنبال تمدید قراردادش نبودن.خیلی سطحی نگرین واقعا.یه سال رویایی داشتیم انتظار داشتین هرسال اروپارو ببریم؟؟ یادتون رفت بعد سیزده سال بردیم اروپارو؟؟ ما قبل پپ به زور لیگ آلمانو میبردیم.خود هاینکس هم دوسال بودش یه سال بوندسلیگارو برد.به نظر من پپ عالی بوده.خوشحالم مدیران بایرن با من هم نظرن.

mojtaba دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 00:55

این مقاله شاهکاره.کلا هرچی که طرفدارای بایرن میخان بگنو یکجا گفته...
BIG LIKE MEHDI GHASEMI.

برو به جهنم گواردیولا کثیف...

م مثل مولر دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 00:58

یکی دو نکته را یادآوری کنم؛
یوپ هاینکس نه به اجبار که بنا به تصمیم شخصی خودش از مربیگری بایرن کناره گیری کرد و حتی اگر التماسش می کردند هم ادامه نمی داد.

دستمزد گواردیولا هر مبلغی باشد، مدیران باشگاه، خودشان عقلشان می رسد که کاراوچقدر می ارزد و چه قدر باید بدهند؟
کاسه داغ تر از آش نشویم!

دانیال دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 01:02

بسه دیگه خسته شدیم ازین حرفای تکراری.
بزارید ببینیم چی پیش میاد فصل بعد.
لحن مقاله هم به شدت مغرضانه بود

شهروز دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 01:05

بهترین متنی بود که در وصف این گواردیولا کودن خوندم.. این کودن روح فوتبال بایرن رو مریض کرده ..
بایرن تو دوره ماگات 10 سال به عقب برگشت.. دوره فن خال فوتبال زیبا تو بایرن پایه گذاری شد و تو دوره هینکس به اوج خودش رسید و تو دوره این کودن دوباره برگشت به دوره ماگات!!!
همه ما یادمون رفته اون بایرن هینکس رو...
واقعا کدوم کودنی سرمربی فهرمان چمپیونزلیگ رو عوض میکنه ؟؟؟
مطمئن باشید اگه یوپ تا الان تو بایرن میموند حداقل یه چمپیونزلیگ دیگه گرفته بودیم
با این مردک 1 سال دیگه باید سماق بمکبم........

googooli دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 01:05

مقاله اقای قاسمی رو قبلا خونده بودم و از مدیران وبلاگ واقعا متشکرم که این مقالرو اینجا هم اوردید. مقاله کاملیه ک حرف دل همه طرفدارای راستین بایرنه ولی خوب چه میشه کرد در حال حاظر باید با این فریب کنار بیایم

basti31 دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 01:16

پپ لعنتی بروگمشو.تودرحد سرمربیگری توتیمای درجه چهاراروپاهم نیستی.فقط بروگمشو

basti31 دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 01:20

بهترین متنی بودکه تاحالا خوندم مرحبا اقامهدی

saeid دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 01:20

چرت میگه، اگه به جای مثلث بایرن. مثلث بارسا نبود، باسا که باز ۷تایی میشد. خواهشن واقعگرا باشید.

morteza دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 01:57

اکر سال آینده گواردیولا نتیجه منطقی با بایرن نگیره؛ اونوقت این مقاله راست گفته! قبول دارم که خیلی ناراحت کننده است ولی بهرحال تا اینجا حق با این مقاله است؛ چون من اغراض رو در رفتار پپ میبینم. از طرفی هم مولر و شواینی و لام رو میبینم که وسط زمین خودشونو به آب و آتیش میزنند ولی هیچ نتیجه ای نمیگیرند. همونطور که یک فروشگاه برای بقای خودش باید جنس بفروشه، تیم فوتبال هم برای بردن جام باید گل بزنه! بایرن این فصل فقط حریفان متوسط به پایین خودش رو برده! همین مانژوکیچ که همه کلاس فوتبالیشو پایین تر از لوا میدونند تحت تعلیم هاینکس اون گل های حیاتی رو میزد، ولی لواندوفسکی تحت تعلیم پپ نمیتونه تو بازی های مهم گل بزنه (به جای 17 تا گل تو بوندس لیگا، 4 تا گل مهم تو چمپیونز میزد خوب).

فکر کردن به کاری که احتمالا پپ با مولر و شواینی و گوتزه در فصل آینده خواهد کرد یعنی نیمکت نشینی؛ مو به تن آدم سیخ میکنه. که اصلا هم بعید نیست این کار رو بکنه.
این رو هم بگم که این مقاله شکل نوشتاری تفکرات و تصورات خود ماست، ما این ها رو میدونیم و داریم میینیم، ولی وقتی یکی ثبتش میکنه عصبی میشیم.

من بشدت آرزو میکنم پپ فصل بعد بهترین نتیجه رو ( منظورم فقط جام نیست بلکه بازیکن سازی و توجه به آکادمی و احترام به فلسفه فوتبال بایرن هم خیلی مهمه ) بگیره و حتی تمدید هم بکنه، حرفای من غلط از آب در بیاد و طرفدارای پپ بیان حساب من رو برسن، ولی بایرن موفق بشه.
اما بدونید که اگر نشد، بلای بر سر بایرن میاد که طی سالهای 84 تا 92 بر سر خودمون اومد.

به امید پیروزی و بزرگی بایرن و مانشافت!

سجاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 02:37

با سلام.مقاله عالیه بود.با تشکر از اقای قاسمی.بخدا همه ی حرفا درسته.اخ که چه فریبی خوردیم.نارحت کنندس و مثل خنجری از پشت میمونه.اما چه میشه کرد.با حرف های morteza موافقم.هر چند بازمیگم بخدا برا من فقط موفقیت بایرن مهمه حالا چه با هاینکس کبیر چه کلوپ چه پپ.اما چه کنیم که در یک کلام حداقل در این دو سال پپ نابودمون کرد.با تشکر.

بایرن دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 02:39

حیف وقتی که برای این مقاله گذاشتم
از دم چرت محظ بود
حتی حوصله توضیح و گفتن ایرادهاشم ندارم
فقط جالبیش اینه مه این اقای قاسمی با هایکنس عاشق فوتبال بایرن شده و خودش رو از تمام مدیران و عوامل باشگاه بایرن حرفه ای تر میدونه
خداوندگار بزرگ شفا بفرماید ایشان را
برین سایت بایرن یا اینستاگرام بایرن ببینین چه جشن و پایکوبی داشتن
برین سرچ کنین ببینین بایرن بعد هر جام جهانی مخصوصا بعد قهرمانی اون سال چه کرده

بایرن دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 02:59

بعضی وقتها طرف مقابلت انقدر مصمم گ ه میخوره
پیش خودت میگی نکنه این داره حرف حساب میزنه
من دارم گ ه میخورم
(روی سخنم با هیچ کدوم از اعضای این سایت نبود)

بایرن دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 03:02

نمیدونم چرا پرچم المان کنار کامنتام عوض شده

محمد حسین دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 03:16

اقایی که میگی هانکس به اختیار خودش رفت در جریانی یا نه؟ که هاینکس در حال مربی گری در بایرن و کسب سه گانه بود که شنید مربی فصل بعد انتخاب شده یعنی در حال انجام وظیفه شنید گواردیولا مربی فصل بعده اونم یک سه گانه گرفتو در اوج از حرفه ی مربیگری رفت

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 03:28

نویسنده دیگه خیلی آش رو شور کرده.
با بعضی مواردش موافقم. بطور مثال اون تیم قهرمان اروپای 2013 رو نباید تغییر میدادند. اما اول باید دید که هاینکس با میل خود رفت یا نه. ضمنا مسئولان بایرن در اواسط فصل که هنوز بایرن هیچ جامی نبرده بود، پپ رو بعنوان مربی فصل بعد آوردند.
یکی از اشکالاتی که با تغییر بزرگ در تیم قهرمان بوجود میاد اینکه همواره فرض گرفته میشه که تیم با همون ترکیب و مربی اگه تغییر نمیکرد قهرمانیهای بعدی بدست میاورد که البته این تنها حدس و گمان هست. و همواره این به رخ مربی بعدی کشیده میشه.
اگر باید از پپ انتقاد کرد. پس باید اول از هوینس، رومینیگه و سامر انتقاد کرد که اونو آوردند.
ضمنا نویسنده این انتقادو به رومینیگه و سامر و هوفنر داره در حالیکه اولی هوینس بود که پپ رو به مونیخ آورد.
در کل اومدن پپ رو به بایرن مثبت می بینم.
ضمنا مطمئن باشید اگر هاینکس هم میموند رقیبان بایرن بسیار آماده تر از سال گذشته و آشنایی بیشتر با سیستم بایرن به میدون میومدند و این کار بایرنو برای قهرمانی سختتر میکرد.
در کل فکر نمیکنم مسئولین بایرن انقدر خام باشند و این مسائلو نفهمند!

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 03:38

ضمنا اینم بگم که کسایی که هی از تیم با صلابت هاینکس و دفاع قوی اون صحبت میکنند که تا حد زیادی درست هم میگند. باید یادشون باشه که همین تیم با صلابت اگر نویر نبود ممکن بود در بازی فینال اروپا با دورتموند در 20-30 دقیقه اول، سه چهار تا از دورتموند بخوره و تقریبا بیشتر نیمه اول دورتموند بازی رو بطور قاطع در دست داشت.

مولر دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 03:48

اون کسایی که سنگ گواردیولا رو به سینه میزنن فصل بعد خواهند دید که چه بلایی به سر بایرن و بازیکنای بزرگش میاد ! فیلیپ لام که عملا به یه بازیکن کاملا معمولی تبدیل شده در این دو سال و در جام جهانی هم داشتیم به خاطر این تقلید کور کورانه لو از گواردیولا و آوردنش در وسط زمین در بازی با الجزاریر حذف میشدیم ........ کروس که از تیم رفت و شواینی و مولر هم از این تیم میرن حالا ببینین کی گفتم . این تیم دیگه اون تیم متحد و واحد و یکدست هاینکس نیست ..... گواردیولا چنان بلایی به سر بایرن و فوتبال آلمان میاره که اون سرش نا پیداست و اثراتش رو در تیم ملی آلمان هم خواهیم دید .......... این مربی آشغال اسپانیایی روح آلمانی تیم رو گرفت و نابود کرد ........ دوساله داریم جلوی رئال و بارسا تحقیر میشیم واقعا موندم چی بگم ......... گواردیولا این تیم رو نابود میکنه .......... سال دیگه فقط قشنگ تماشا کنید که چه بلایی به سر این تیم میاره ........

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 04:08

شما هم انقدر سوزنتون روی رفتن پپ گیر نکنه.
شما با پپ مشکل داری یا اسپانیایی بودنش؟
ضمنا این روح آلمانی رو یکم توضیح بدید ما هم بفهمیم.
اگه لوو انقدر ساده لوحه، پس چرا بعضی عزیزان میخواند که اون جای پپو بگیره؟

shahriar دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 05:03

خیلی مغرضانه نوشتی دوست من ...
ما ایرانیا کلا حافظمون ضعیفه ...
شما دوست من چند تا از بازیای بایرن با ترکیب کاملش و بدون مصدوم رو ببینی متوجه کیفیت گواردیولا میشی

israel دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 05:46

مقاله مسخره ای بود.

G.Elber دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 08:58

بسی خندیدیم:))
بردارین این مقاله رو بین طرفدارای بایرن دوگانگی ایجاد نکنین.
بزرگ ترین فریب تاریخ:))
مثل اینکه بعضی ها خیلی بیش تر از سران بایرن میدونن و دارن اینجا تلف میشن.

سیاوش دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 09:39 http://sparkle.aminus3.com

به یه چیزی دقت نمی کنین به نظر من .. اون هم هدف واقعی و اصلی پشت تمام این نقل و انتقالات و خبرسازی ها و برد و باخت هاست اون هم پوله ! افزایش سرمایه در نظام پول و سرمایه محور سرمایه داری .. و با همه ی انتقادات به پپ باید بپذیریم که پپ یه برنده در دنیای فوتبال مثل آدیداس و نایک و ... حضورش باعث میشه بنگاه های شرط بندی ، کلوپ ها ، تعداد طرفداران و خیلی از مسایل دیگه مثل بازار بورس تغییراتی بکنه .. و همین انگیزه های مالی حال من رو بد می کنه از فوتبال تو این سالها .. نقل و انتقالات خبرساز و حاشیه ساز همیشه از اهداف باشگاه های بزرگ بوده و چه جای تأسف برای دنیای فوتبال ..

هانیبال دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 09:56

مقاله جالبی بود من صد در صد با شما موافقم .

vida دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:13

لعنت به پپ...با این که هیچوقت از مورینیو خوشم نمیاد ولی واقعا مربیه بزرگیه.کسی که چلسی رو بعداز 50 قهرمان انگلیس کرد.اینتر رو بعداز 37 سال قهرمان اروپاکرد و ریالو از زیرسایه بارسا بیرون اورد. ولی این پپ اشغال یکی ازبهترین تیمای تاریخ بایرنو نابود کرد..

حمید دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:14

درود
روح آلمانی 7 تایی کردن برزیل ، و بارسلونه عقل کل.

یعنی شما هزینه و فایده رو در مبلغ 3 میلیون ماگات و 2 جام در هر فصل با 18 میلیون و 10 تا اسپانیایی دنگول گوادیولا و یک جام متوجه نمیشی!!!!!

sam دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:25

با مقاله موافقم چون دیدم قدرت بایرن چقدر بود در دوره هاینکس....و میبینم انریکه با با بارسا داره نتیجه میگیره..نه انریکه خوبه نه گواردیولا این مسی اماده هستش که نتیجه میگیره......ولی چه تیمی داشتیم دوره هاینکس

جاوید دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:29 http://footballi-pictures.mihanblog.com

عجب مقاله توپی بود.دمتون گرم...همش حرفای دل بایرنی ها بود
چ از دیس لایک ها میشه فهمید که چندتا اسپانیایی تو وبلاگمون هستن

هایزنبرگ دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:35

واقعا پست مسخره ای بود مهم آلمانیان که بهش اعتماد کردن

امیر مونیخی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:36

عالی
دستتون درد نکنه
حرف دلمون رو زد

kjbayern دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:41

با این که از هرچی اسپانیاییه بدم میاد، ولی مقاله ی به تمام معنا مزخرفیه. حتی اگه درستم گفته باشه، لحن مغرضانه ای داره. هنوز باید صبر کرد تا پپ تو بایرن جا بیفته بعد اظهار نظر کنیم.

muller دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:47

مرسی واقعا تمام حرفای دلم رو زد الان این طرفدار های پپ دیگه قشنگ دارن ضایع میشن از همین الان بگم اگه این کچل بد قیافه باعث اخراج مولر و شواینی و ریبری بشه من اولین شخصی خواهم بود که دهنشو با آسفالت یکی میکنم

هایزنبرگ دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:48

فقط از یک نویسنده ی ایرانی برمیاد وقتی که چیزی نمیدونه الکی مزخرف بگه درست مثل این مقاله ی مسخره

muller دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:51

هایزنبرگ مگه تو مخالف پپ نبودی؟

israel دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 10:56

متاسفانه اشتباه پپ اومدن به بایرن مونیخ بود.
باید همون اول به منچستریونایتد میرفت.
یا داخل بارسا میوند.

narcis13 دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:13

بسیار عالی
من که از اول که فهمیدم میخواد بیاد عزا گرفتم
دوستی که میگی یوپ به خواست خودش رفت .. یوپ یه المانیه و غرورشو به حراج نمیذاره
وقتی وسط فصل واسش جانشین تعیین کردن یعنی تو گمشو! اونم دلش شکست و مربیگری رو کنار گذاشت
اشکاش که یادتون نرفته ؟ بایرن خونه ش بود :(
بعدم میگین وسط فصل پپ رو اوردن که یوپ جام نبرده بود !!!!
میخواستین قبل از فینال ها جام ها رو پیش خرید کنه؟!
من که تا حالا ندیدم کسی وسط فصل جام ببره

سوپرمانو دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:20

درباره مقاله نظری ندارم....این اتفاق چه خوب چه بد سرمون اومده
فقط امیدوارم پپ واسه فصل بعد یه فکر حسابی بکنه.ولی همیشه حسرت تیم یوپ رو خواهم خورد که به فنا رفت

muller جان فک کنم 2تا هایزنبرگ تو سایت داریم

narcis13 دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:39

یکی گفته بود اگه نویر نبود بایرن تو فینال اروپا برابر دورتموند کلی گل میخورد و فلان ..
خب حرفت کاملا درسته
ولی دقت نکردی که اگه نویر برابر بارسا از جون مایه نمیذاشت الان 2 رقمی هم شده بودیم
شرایط از نظر دروازه بان واسه پپ و یوپ یکسانه
تازه مانی با تجربه تر شده
من بش میگم مانی :|
خیلی دوسش دارم ^_^

میلاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:39

توجه داشته باشین بایرن فقط یه تیم باشگاهی نیست .

تیم ملی نازی هاست . چون این پپ ضد تجار یهودی فوتبال بود آوردنش

اومدن پپ غلط بود حالا رفتنش هم غلط است نمیدونم چرا شانس انقدر با ما قهره

این دو سالو واقعا" نمیشه انتظار داشت . ولی برای فصل بعد هیچ توجیهی نداره این پپ

باید بهش زمان بدیم. مخصوصا" حالا که مورینیو داره عقده گشایی میکنه. نباید به

اون حمله کنیم . اما اگه سال بعد تیمو اسپانیایزه کنه یا بازیکن های

متعصب بایرنو فراری بده یا به منطق فوتبال المان بی توجهی کنه حتی اگه همه

جام هارم ببره باید بره.پپ فقط تاکتیک میفهمه از استراتژی و دکترین بایرن بویی نبرده..

israel دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:44

متاسفم واسه کسایی بهم منفی میدن.

شهروز دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:47

متاسفانه این سایت شده پر از یه عده آدم تازه به فوتبال رسیده که دقیقا از وقتی که خبر اومدن پپ به بایرن رو شنیدن( و دقیقا همون سال هم بایرن قهرمان چمپیونزلیگ شد!! ) ، شدن طرفدار بایرن..
یادمه 15-10 سال پیش به کسی میگفتی طرفدار بایرنم تعجب میکرد .. اینقد که این تیم خاص بود ....
الان با اومدن این کودن به عده آدم که هر سال تیم عوض می کنن شدن طرفدار بایرن...
حالم بعضی وفتها بهم میخوره میام اینجا میبینم یه عده تازه به بایرن رسیده دارن ادعا می کنن که گواردیولا بهترین مربی تاریخه!!!!
اینا همون طرفدارهای بارسا بودن که اون سالها با گواردیولا نتیجه گرفت ... بعد اینکه 7تا از بایرن خورد و گواردیولا سال بعدش اومد بایرن شدن بایرنی!! مطمئنم دو سال دیگه که این کودن از بایرن بره میشن طرفدار منچستر!!
واقعا حال آدمو بهم میزنین....

Azad دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 11:48

گواردیولا عالی بود تو این دو سال
سعی کنید واقع بین باشید
سعی کنید بفهمید که فوتبال اروپا با فوتبال عقب مونده و بدون برنامه ایران فرق داره
سعی کنید آینده نگر باشید

سوپرمانو دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:00

Azad خان
فوتبال ومنطقی و پر افتخار آلمان هم با فوتبال عقب مانده ای که پپ خودشو کاشفش میدونه فرق داره

سوپر مانو دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:12

تحت هر شرایطی گواردیولا باید سال دیگه بره

kjbayern دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:17

اصلا شما ها که میگین گواردیولا باید بره، کر کردین که اگه بره، کی می خواد به جاش بیاد؟

سوپرمانو دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:20

جناب سوپر مانو ببخشید شما؟؟؟؟؟؟

muller دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:26

آقای سوپر مانو که میگی این پپ باید از تیم بره باید عرض کنم این پپ تا کل تیم رو پر از اسپانیایی نکنه و تیم رو به گند نکشونه ازاین تیم نخواهد رفت این تازه اولای گند زدن هاش هست

رضاباستیان دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:27

دستتون دردنکنه
بسیار حرف درستی زده
حداقل تااینجای کار
امار راببینید
2013 سه گانه باهاینکس
2014 دو گانه با پپ
2015 یک گانه با پپ
2016؟
شما چه فکر میکنید؟

محمد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:47

خیلی مغرضانه و مزخرف بود .وقتی بارسا با تاتا فصل قبل هیچی نگرفت هواداراش انطوری نکردن که ما داریم میکنیم یا همین آنجلونی این فصل .بس کنید بهترین مربی رو داریم اونوقت ....

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:56

آقای حمید خان عقل کل
واقعا ممنون از تعریفی که از روح آلمانی دادی.
"روح آلمانی 7 تایی کردن برزیل ، و بارسلون"
واقعا زحمت کشیدی عزیزم. آخه اینم شد تعریف؟! پس حتما باخت 5 به 1 در برابر انگلیس در المپیک مونیخ و باخت 3 بر 0 مقابل کرواسی تو یک چهارم جام جهانی 98 روح بلغاریه؟؟؟ منظورم این بود یکی فاکتوراشو بگه واسه روشن شدن موضوع تا اصلا ببینیم سر چی بحث میکنیم. که ظاهرا شما اینکاره نیستید. از نوشتت بر میاد که فقط بازیهای بایرنو از 2013 به بعد و بازیهای آلمانو از جام جهانی 2014 یادت است.

شهروز عزیز هم که از اول قرن بیستم طرفدار بایرنی. خوش به سعادتت. چون من از دهه نود طرفدار بایرن شدم و اون موقع هم پپ اومده بود و با اومدن اون هم طرفدار بایرن شدن یعنی طرفدار بارسا بودن!!!!!!!!!!
این مسخره بازی چیه دیگه که هر کی بیاد از پپ طرفداری کنه رو میچسبونید به بارسایی بودن! نمیدونستم که هوینس و رومینیگه، سامر، بکن بایر، کاپیتان لام، بالاک و البر و دیگران قبل از اومدن پپ طرفدار بارسا بودند!!!!!
یکی از دوستان دیگه هم کشف جدیدی انجام دادند و فهمیدند که وسط فصل هیچ تیمی نمیتونه جام ببره. عزیز من منظور از اومدن پپ در وسط فصل که هنوز بایرن سه گانه رو نگرفته بود یعنی اینکه هنوز مشخص نبود که آیا تیم در پایان فصل چه دستاوردهایی بدست میاره.

narcis13 عزیز. منظور از اینکه اگه نویر تو بازی فینال نبود بایرن چندتا گل میخورد فقط جوابی به نویسنده بود که از دفاع با صلابت تیم هاینکس گفته بود که درست هم گفته بود. البته با کمی اغراق.

کسی نمیخواد اینجا از پپ حمایت کنه. منتها انقدر بعضی ایرادات سطحی و مبالغه آمیز که آدمو مجبور میکنه تا در مقام دفاع از پپ بر بیاد. حالا بعضی از توهینها بماند. حتما اینم از اصالت آلمانیه؟ حداقل اسم آلمانو و بایرنو خدشه دار نکنید. من خودم هم انتقادهایی رو دارم. اصلا همه باید داشته باشند بلکه لازمه پیشرفت تیم همین انتقادهاست. ولی نه یک سری انتقادهای بی سر و ته.

israel دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:57

کاشکی گواردیولا از بایرن بره.
تا طرفداری بایرن قدرش رو بدونن.

narcis13 دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:10

چطور واسه پپ باید 3 سال صبر کنیم تا دستاورد هاشو ببینیم
اما تو سال دوم مربیگری یوپ حتی حاضر نشدیم یه نیم فصل دیگه صبر کنیم تا "دستاورداش" رو ببینیم؟!
بله دفاع بایرن اون موقع عالی بود چون مربی مون مغز داشت میفهمید چه خریدایی بکنه و کیو کجا بازی بده
پپ فقط بره .. من خودم قدردانش هستم
از لام هم متنفرم .. با احترام به دوست دارانش

narcis13 دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:13

در ضمن یک بایرنی عزیز! یجورایی داری خودت جواب خودتو میدی
اینکه میگی وسط فصل کسی نمیدونس یوپ 3گانه میاره یعنی مدیرای بایرن به موفقیتش مطمئن نبودن و دنبال کسی میگشتن که بیاد و بجای 2 گانه ، 3گانه بیاره
و پپ رو مناسب این هدف دیدن
حقا که مناسبه!! باریکلا پپ !! باریکلاااااا
نمیدونم واسه دیدن دستاوردای این اقا چقدر دیگه باید صبر کنیم ؟

بایرن دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:19

یک بایرنی کل حرفت درست مرسی به توضیحاتت

israel عزیز الحق که حرف از دل من بود

بایرن تو المان و چندین میلیون طرفدار در سرتاسر دنیا با اون تیم مدریت قوی هیچکوم هیچی متوجه نمیشن و نمیدونن که پپ بدرد بایرن میخوره یا نه ما بچه های این سایت و مخصوصا طرفدارهای ایرانی با توهین به هم و بی احترامی به اصل و نسب همدیگه و سرمربی تیم که حرفامون به گوش هیچکدومشون هم نمیرسه شدیم کاسه داغتر از اش

اقای شهروز کمی مودب تر باش وقتی روی سخنت کلی هست به خیلی ها توهین میشه
من اگه حرفی هم میزنم عنوان میکنم که طرف حسابم کیه و یا با اعضای این سایت هست یا نه

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:24

آفرین. دقیقا منظور همین بود.
فصل قبل از اون هاینکس در همه جامها نایب قهرمان شد. یادت نره که اون تو بازی فینال 2012 بازیو در آلیانز به چلسی واگذار کرد و در جام حذفی از دورتموند 5 بر 2 باخت. تو لیگ هم دوم شد. در فصل بعد در اوایل یا حتی اواسط معلوم نبود که تیم چه موفقیتهایی رو در پایان فصل بدست میاره. حداقل در اروپا.
گوآردیولا رو مطمئنا نیاوردند که فقط دوباره بایرنو قهرمان اروپا کنه. حالا چه غلط یا درست برای برنامه ای بلند مدت اومده. که حداقل 3 سال رو باید بهش فرصت داد. فکر نکنم پپ بخواد همون سبک بازی بارسا رو تو بایرن اجرایی کنه بلکه سبک بازی بایرنو تا حدی با فوتبال مالکانه تعدیل کنه. اگه توجه کرده باشی هم امسال خیلی از سال قبل تیم سرعتی تر شده بود.

بایرن دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:46

سجاد عزیز
منم میگم فقط بایرن و موفقیتش مهمه

بقول خودت فرقی هم نمیکنه با چه سرمربی

اما عزیز جان جز باخت پارسال به رعال که خود پپ هم گفت اشتباه کردهه
شما به من بگو مصدومیتهای روبن و ریبری و الابا و در مقطعی لام و باستین و مارتینز و تیاگو که جدیدا رسیدن ایا تاثیر نمیذاره
ببین بارسا امثال بازیکنهاش چون مصدوم نبودن اکثر بازیها چرخشی بازی کردن و بدون خستگی تا اخر فصل
اما رعال که با ۲۰ برد متوالی در صدر لالیگا بود بخاطر خستگی زیاد چون انجلوتی مرتبا یه ترکیب میفرستاد اخر فصل کم اورد و همینطور مصدومیت مودریچ ۲ بار و رودریگرز ۲ ماه
نمیگم خستگی و مصدومیت تنها دلیلشه اما میتونه ۵۰ درصد باشه
شما از هر تیمی ۳ بازیکن اصلیش و تاثیر گذار رو بگیر بعد ببین چی میشه
نمیدونم چرا هیچکدوم از منتقدای پپ این موضوع رو ندید میگیرن

narcis13 دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:47

واقعیتش من از این سبک خوشم نمیاد .. ما داریم با احساسات و نگرش خودمون حرف میزنیم
شخصا با اومدنش مخالف بودم با موندنشم مخالفم ..
چون از برنامه های بلند مدتش چیزی ندیدم .. فقط حوونا رو فروخته و بازیکن سن بالا اورده
پست بازیکنای کلیدی المانو عوض کرده و باعث افتشون شده
جلو ضرر رو هر وقت بگیری منفعته .. بهتره همین امسال بره
که نمیره
حداقل باش تمدید نکنن
شما هم اگه یادت باشه حق بایرن به هیچ عنوان باخت به چلسی نبود .. حتی مارادونا هم گفت
وقتی یه تیم تو 3 تا جام نائب قهرمان میشه باید به مربیش فرصت داد .. شده یه سال .. تا ببینیم نسبت به پارسال چه پیشرفتی داشته ..
اما مدیرای بایرن بهش یه نیم فصل فرصت دادن و منم به قول شما اون کشف بزرگو انجام دادم :|
حالا پپ برای پایه ریزی برنامه های بلند مدتش نه 1/5 سال بلکه 2 برابرش یعنی 3 سال فرصت داره ..
2 سالشو که دیدیم .. امسالم میبینیم و دیگه خلاص

رضا عاشق گواردیولا دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 13:51

## تنها دلیل آوردن پپ عزیز به بایرن قهرمانی آلمان در جام جهانی بود که به هدف شون هم رسیدن ##
آلمانی ها خیلی باهوش هستند.آنها دلیل اصلی قهرمانی اسپانیا در جام جهانی رو فهمیدن که ساختن پایه تیم توسط گواردیولا در بارسا بوده واسه همین گواردیولا رو به بایرن آوردن تا پایه و شاله اصلی تیم آلمان که همان تیم بایرن است رو بسازه وهمین طور آلمانیها از محبوبیت بسیار زیاد گواردیولا جهت جلب توجه افکار عمومی و جذب طرفداران جدید بهره بردند.گواردیولا واقعا تک وبی همتاست.

khaled دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 14:09

فقط میتونم بگم چرت و مخرف به تمام معنا.

soroush دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 14:13

به عنوان یکی از منتقد های پپ معتقدم یه فصل دیگه باید صبر کرد

khaled دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 14:14

امده تیم ماگاتو با بایرن فعلی مقایسه کرده مردم از خنده و خشم .تیم ماگات اگه از فوتبال چیزی بفهمی یه تیم بدون روح بود که خوابت میگرفت موقع بازی ولی حالا لذت میبری از فوتبال. مگه بایرن چند بار سگانه برده که انتظار دارین هر سال سگانه ببریم .
امسال اگه روبری و الابا مصدوم نمیشدن دخل بارسا و هر تیمی که جلو مون بود در می اوردن .

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 14:19

هاینکس: دلیل موفقیت بایرن، مدیران آن هستند

یوپ هاینکس، سرمربی سابق بایرن مونیخ، معتقد است نگاه بین المللی مدیران بایرن، آنها را از سایر باشگاه های آلمانی متمایز کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، هاینکس پیش از پپ گواردیولای اسپانیایی، سکان هدایت بایرن مونیخ را در دست داشت.
او که بین سال‌های 1963 تا 1967 و همچنین 1970 تا 1978 در مهم‌ترین و جدی‌ترین رقیب وقت بایرن مونیخ یعنی بروسیا مونشن‌گلادباخ توپ می‌زد، امروز در مصاحبه‌ای اظهار داشت:" بایرن مونیخ همواره رؤسا و مدیرانی داشته که بسیار دوراندیش بوده‌اند؛ افرادی که خوب سرمایه‌گذاری می‌کنند و در ازای آن همواره از تیمشان موفقیت می‌خواهند، آن هم نه فقط در سطح ملی، بلکه حتی در سطح بین‌المللی؛ ...
کد خبر: 1207442/27 زمان: 23:37 1393/12/13 سایت varzesh3.com
البته این خبر ادامه داره که به خاطر طولانی شدن نیاوردم.


همونطور که میبینی این برداشت خود هاینکس از مدیران بایرن هستش. من که فکر نمیکنم بدون اطلاع و هماهنگی با اون اینکارو کرده باشند.

در ضمن منم باهات هم عقیده ام که عیار پپ رو عملکردش در امسال مشخص میکنه.

حمید دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 14:40

اگر ، مگر ، شاید ، حتما می بردیم !!!!!

جهل ، آلمانی و ایرانی نداره .

دوستان اگر خاطرتون باشه کلینزمن در مجموع 5 بر 2 به بارسا باخت . هوینس و رومنیگه شده بودن مثل لبو . بکن باوئر هم که اول فصل نگذاشته بود که کلینزمن ، روسیچکی و یورگ بومه رو بخره یک قیافه حق به جانبی گرفته بود که نگو . کلینزمن رو وسط فصل اخراج کردند. حالا میگن ما در عرض 100 سال گذشته چند بار مگه سگانه بردیم؟؟؟؟

دوست عزیز روح آلمانی رو وقتی متوجه میشی که از سال 92 به اینطرف تیمت هزار بار ببازه ولی تو آلمانی بمونی . نه مثل جوجه طرفدارها که هر سال یکی قهرمان میشه ، همون رنگن

Mil@d دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 14:44

امیدوارم که مهرهای تیم و اسطوره های حال حاضرمون حفظ شن چون بایرن رو با بازیکنای ژرمنش می شناسن و اینکه بعضی وقتا سیستمی که جواب میده رو نباید عوض کرد که این بزرگترین اشتباه این اقا بود، حالا این فصل نوبت ساخت بایرن به مراتب قوی تری هست تو سه پست بازیکن بگیرم مشکلات حل خواهد شد.
فقط این پیرمرد اسپانیای رئالی باید بره که هیچ کی رئیس نمیشه.

هایزنبرگ دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 14:54

بیخودترین بازی هایی که از بایرن دیدم مال دوران ماگات بود اونوقت این نویسنده ی اومده اون دورانو با الان مقایسه کرده بیش از این نمیشه انتظار داشت.

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 15:23

حمید جان
باز که زدی تو خاکی.
منظورم همون سبک آلمانیه. یعنی چه خصوصیاتی از لحاظ فنی داره این سبک و سبک اسپانیایی چیه؟ یا تیکی تاکا چیه؟ اول باید اینها رو درست تعریف کرد و از دوستانی که سواد فوتبالی بیشتری از بنده دارند درخواست میکنم این خصوصیاتو شرح بدند تا بفهمیم گوآردیولا داره دقیقا تیمو به کدوم سمت میبره؟ اینو فقط به خاطر روشن شدن موضوع گفتم. وگرنه این که همش فقط بگیم:

پپ سبک آلمانیه تیمو خراب میکنه.
سبک اسپانیایی پپو نمیخوایم.
تیکی تاکا مزخرفه.
تیمهای آلمانی باید آلمانی بازی کنند.
تیم پر شده از بازیکنهای پیر و اسپانیایی.
و ............

به هیچ دردی نمیخوره و صرفا یک نوع حرفهای کلی هستش!

در ضمن بنده از سال 90 تا حالا طرفدار فوتبال آلمانم و آلمانو با بازیهایش تو جام جهانی نود ایتالیا با بازیکنهایی همچون کلینزمن، رودی فولر، آندریاس مولر، آندریاس بره مه، پیر لیت بارسکی، ماتئوس، هسلر، ایلگنر و کوپکه، اولاف تون، استفان رویتر ، یورگن کوهلر و کارل هاینس ریدل و ... و مربیگری بکن بایر برای اولین بار شناختم.
پس کسی نیستم که یکشبه طرفدار این یا اون بشم و شناختم از روح آلمانی (اونچیزی که شما منظورت هست) اگر از شما بیشتر نباشه کمتر هم نیست!
ضمنا بایرن که باشگاه اختصاصی شما نیست که طرفدارای بایرنو دسته بندی میکنی و هر کی از پپ حمایت کنه رو طرفدار یکشبه میدونی و خودتو ضد پپ و اصیل و طرفدار واقعی. اگر هم چنین طرفدارایی باشند قدمشون روی چشم.

شهروز دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 16:06

آقای یک بایرنی یا همون بایرن !!
در اینکه شما دو روح در یک بدن هستید و اینکه به عشق گواردیولا طرفدار بایرن شدید شکی نیست...
هر آدم عقب مونده ای تا الان فهمیده گواردیولا آشغالترین مربی 2 دهه اخیر بایرنه
شما دو نفر (یا همون یه نفر) هرچقدر هم خودتونو جر بدید نمیتونید نظر بچه های این سایت رو عوض کنید!!!
دفعه بعد جور دیگه باهات حرف میزنم...

مصطفی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 16:21

تمومش کنید حالمو بهم زدید شما لیاقت ندارید طرفدار بایرن باشید شما دشمنای بایرن هستید شما مثل طرفدارهای فوتبال ایران هستید لیاقتتون همون پیروزی استقلاله
تیم مدیر داره سرمربی داره مدیر فنی داره اونوقت شماها با این مزخرفات دارید تیمو نابود میکنید عقل فوتبالی تو آیا از سامر و. بکن باویر و... بیشتره؟؟؟؟ جمعش کنید بابا مگه قراره هرسال تیم لیگ قهرمانان ببره مگه پارسال بارسا 1/4 حذف نشد؟؟؟ من از اسپانیا و فوتبالش متنفرم اما از پپ سرمربی تیمم حمایت میکنم تا آخرش امسال هم بارسا رو له کردیم تومونیخ مثل سگ ترسیده بودن اما با این بازیکنا دیگه چیکار میشد کرد... مطمینم ساله دیگه بایرن فوق العاده خواهد بود و قهرمان اروپا میشه البته نه با طرفدارایی مثل کسایی که فقط از گورادیولا انتقاد کشنده میکنن

فرهاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 16:40

شهروز دهنتو ببند . همه ما پپ رو دوس داریم و ازش حمایت میکنیم پپ بهترین مربی جهانه.

حمید دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 16:42

عزیز

بی خیال من شرمندم ولی

در مورد روح بازی صحبت کردم ، نه سبک!

در مورد آلمان حرف زدم نه بایرن!

حرف های دقیق و جزئی چیه؟


چه چیزی مزخرف نیست؟
الف: بعد از تحویل تیم قهرمان باید تمام بازیکنان را در در پست هایشان جا به جا کرد.
ب: از اول قرار نبود که پپ هیچ بازیکن جوانی را معرفی کند.
ج: تمام مربیان بایرن تام الاختیار بوده اند و حتی می تتوانستنددر کار پروفسور تیم هم دخالت کند
پ: 3 میلیون بیشتر از 18 میلیون است
ت: برای اینکه قهرمان شوید ، تمام هموطنان خود را به تیم جدید کوچ دهید.
ث: آلونسو بهتر از کروس است!!!
مصطفی جان من نمی دونم سامر و بکن باوئر عقل و شعورشون بیشتر از ماس یا نه .
ولی می دونم تو کشور درست و حسابی مثل آلمان برای نقد عملکرد از عنوان شلاق نقد استفاده میشه . اونوقت آقای گواردیولا به منتقدها و روزنامه نگاره میگه دهنتونو ببندید. سیاستمدارها تو مطبوعات به چهار میخ میکشن ، مربی ها که جای خود دارند

سوپرمانو دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 16:54

بایرنی های اصیل
خواهشا خودتونو اذیت نکنین

تو پست قبلی نوشتم فقط باستی خدای فوتباله و بس
تعداد دیس ها از لایکها بیشتر بود و یا وقتی که نوشتم امیدوارم شواینی بمونه هم همینطور
فقط یه مسی فن میتونه به این لقب باستی حسادت کنه

بارساییها این وبلاگو به گند کشیدن........

گواردیولا و عشاقش خواهشن گورتونو از بایرن گم کنین

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 16:59

آقای شهروز
اولا من بایرن نیستم.
دوما همه بچه های سایت یک نظر ندارند.
سوما مطمئن باش من از تو بیشتر رو بایرن تعصب دارم.
چهارما اصلا تو کی هستی که بگی کی باید چیکار کنه یا نکنه. تو مگه چیکاره ای این وسط.
تو کی هستی که بگی کی بیاد اینجا و کی نیاد.
از لحن صحبت کردنت میشه فهمید که چی بارته. اول ادب یاد بگیر بعد بیا اینجا اظهار فضل کن. وقتی توهین کنی اگه درست ترین حرف عالم رو هم بزنی هیچ ارزشی نداره و توهینات برمیگرده به خودت.
ضمنا آقای باهوش و نابغه، من بایرن واسم مهمه نه شخص خاصی و پپ در حال حاضر یک بایرنی محسوب میشه و من بهش احترام میذارم. اینکه در دو دهه اخیر مزخرفترین مربی بایرن کیه رو تو تعیین نمیکنی بلکه نظرات فنی کارشناسان و نظرات مردم و کل طرفدارای بایرن تعیین میکنند.
کسای دیگه هم هستند که مثل تو فکر کنند ولی انقدر جنبه دارند که بدون توهین بیان کنند.
ضمنا در سطحی نیستی که بخوام باهات بحث کنم پس برو به سلامت.

احمد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:31

اونچه که نویستده ی مغرض این مقاله فراموش کرده اینه که مهمترین پاشنه ی اشیل تیم در این فصل اتکای تیم به باریکنای سن بالا بود که عملا اخر قصل که تیم در سه جبهه باید بجتگه کم اوردن به عبارتی یا مصدوم شدن و یا یا از نظر بدنی کم اوردن شاید بدترین اشتباه پپ توحه تکردن به این تکته بود. تگاه به بازی تیم قبل از بهار و بازی روان وزیبای تیم در ان موقع و برعکس مصدومای زیاد پس از ان دال بر همینه

احسان دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:32

واقعا حماقت تنها چاهیه که انتها نداره کمتر مثاله ای خونده بودم که بیه نیمه رسید خوندن بقیشو بیهوده یافتم کمتر مقاله ای از اول تا انتها پر از ایراد اطلاعات غلط حاوی مسائل بی ارزش و بی اهمیت و اشتباهه اقای قاسمی مثل هواداران بی اطلاع نظرات سرتاسر غلطشون را نوشتم با احترام می خوام اگر بعد زمان مکان و مصدومیت ها را ها احیانا موثر می دونن نظری بدن وگرنه در عالم خودشون خوش باشن کاش به جای افراد نااگاهی مثل رومینگه هاینکس هیتزفیلد بکن بایر ایشان و دوستانشون مسول بایرن بودن تا بایرن همیشه سه گانه به دست می اورد

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:40

حمید جان
کی گفته که همه بازیکنهارو تو پستشون جابجا کرده. بعدش نمیدونم نظرت در مورد یوآخیم لوو چیه. اگه پپ اشتاه کرده پس کار لوو خیلی بدتر که از اون تو تیم ملی آلمان تقلید کرده.
ضمنا من خودم منتقد تعویض پست حداقل کاپیتان لام هستم چون از نظر من اون واسه سمت راست درست شده. نه تنها دفاع راست. حتی بعنوان یک هافبک هجومی. ولی نمیتونه دلیلی برای نادیده گرفتن توانایی های سرمربی باشه.
نمیدونم منظورت از اینکه از اول نمیخواسته هیچ بازیکن جوانی رو معرفی کنه چیه؟
منظورت از پروفسور همون دکتر تیم دیگه. اون که خودش استعفا داد. اگه هم بخاطر پپ و انتقادها بوده من از شما میپرسم چرا نباید ازش انتقاد شه. اونم از سوی سرمربی که مصدومیت بازیکنها واسش مهمه. زمان کلینزمن هم چنین اتفاقی افتاد. ولی در نهایت این مدیران بایرنند که تصمیم آخر رو میگیرند.
اینکه هر چی بازیکن اسپانیایی آورده به تیم هم چندان انتقاد واردی نیست. مارتینز که قبلا بود که هیچ. تیاگو هم از نظر توانایی فوتبالی در سطح بالاییه. چرا نباید بیاره. برنارتو واسه نیمکت بعنوان ذخیره آورد که با مصدومیتهای آلابا و ریبری بازیکن ثابت شد. ضمنا اونقدر هم که میگید بد کار نکرده. آلونسو فقط برای پر کردن جای شوآینی که از بعد جام جهانی تا چند هفته اخیر مصدوم بود آورد که امسال هم احتمال داره بره. نیم فصل اول خیلی خوب بازی میکرد ولی رفته رفته اشتباهاتش زیاد شد و در این آخرا خیلی خیلی زیاد شد. رینا هم که دروازه بان ذخیره نویر بود خیلی جای ناراحتی نداره. چرا اگه امسال باعث جدایی مولر شوآینی یا گوتزه بشه و باز بازیکنهای اسپانیایی بیاره تو ترکیب ثابت، من خودم از منتقدین سرسختش تو این زمینه خواهم بود. ولی هنوز تغییراتش در حدی نیست که بشه گفت داره استعدد بازیکنهای آلمانی رو از بین میبره. حتی در این صورت مدیران بایرن از او بیشتر مقصرند که اجازه چنین کاری رو بهش میدن.
در آخر ازت ممنونم نظریاتتو خیلی خوب بیان کردی و اینکه من طرفدار گوآردیولا نیستم و یا طرفدار بارسا. اتفاقا از بین رئال و بارسا تو اسپانیا، رئالو به بارسا ترجیح میدم. ولی بهرحال به مدیران تیم مورد علاقم تا حد زیادی اطمینان دارم و میدونم که بهرحال اونها از نزدیک نظاره گرند و تصمیمی که به ضرر بایرن و فوتبال آلمان باشه نمیگیرند. گرچه حتی بعدها معلوم شه که اشتباهاتی داشتند.
این نظر منه. شاید با نظر شما و خیلی های دیگه متفاوت باشه ولی دلیلی نمیشه هر کی با شما مخالف رو بخواید از میدون بدر کنید اونم به هر شکلی. و اینکه این چیزا نمیتونه معیار درستی برای میزان طرفداری اشخاص باشه. (منظورم یک دوست دیگه هست، نه شما)

دوچلند دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:46

جالب ترین قسمت این مطلب اینکه یوگی لوو با کپی پیست آلمان رو قهرمان جهان کرده!!!اون وقت نویسنده مطلب واقعا هوادار ژرمنها هستن!؟زبان انتقاد با زبان به لجن کشی فرق میکنه و در مجموعه به شدت پیاز داغ مطلب زیاد بود.

سوپر مانو دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:47

لطفا" بجای من پست نزارین با تشکر.

سجاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 17:55

دوست عزیز قبول دارم حرفتا و شکی در این نیست.بدون شک مصدومیتا تاثیر داشت اما خوب اشتباهاتم داشت.منم میگم باید بهش یه فرصت دیگه داد و ساله دیگه بمونه ولی اینکه بعضی دوستان میگن باید باهاش تمدیدیم بشه در صورتی که امکان داره ساله دیگم تغییر نکنه و تیم را نابود کنه این عجیه.با تشکر.

سوپرمانو دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 18:01

جناب سوپر مانو
من حدود یه سالی میشه که عضو این سایتم تقریبا همه منو میشناسن
و این شمایین که به اسم من کامنت میزارین
من بین دو کلمه سوپر و مانو فاصله ندارم ولی اسم شما داره
لطفا اسمتونو عوض کنین با تشکر

کان مقدس دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 18:22

کار گواردیولا،رومینیگه و سامر به کجا رسیده که مهدی قاسمی اومده اونارو نقد میکنه.
خخخخخخخخخخخ.
برادر قاسمی بهتره لااقل اگه چیزی مینویسه،حقایق رو بنویسه.
ما هم تو سایت fcbavaria.ir از روز اول اومدن پپ،اخبار رو رصد کردیم.
سبک کاری گواردیولا مشخصه،چه بایرن،چه بارسا چه من سیتی و چه حتی پرسپولیس هم بیاد،تاکتیک اون تیم میشه مبتنی بر مالکیت توپ و پاس های فراوان،پس کاملا از منطق به دور هست که بگیم بایرن رو مثل بارسا کرد،در واقع این جور بازی،مختص شخص پپ هستش.
دوما دقیقا بعد شکست برابر رئال بود که پپ تو خبری که خودم ترجمه کردمش و تو سایت fcbavaria.ir گذاشتم گفت،میخاستم بازیکنانم رو با تاکتیک هایم وفق دهم،ولی متوجه شدم،که باید من با اون ها تطابق پیدا کنم.
و این قضیه رو ما تو این فصل کامل دیدیم.
تو بازی های حساس،به هیچ وجه مثل فصل قبل دفاع تیم خالی نمی موند و در کل خیلی تغییرات تو سیستم بایرن پیش اومده بود.
این فصل فقط و فقط مصدومیت به بایرن ضربه زد.
اگه روبری+آلابا تو بازی با بارسا می بودند،مولر و شواینی متمایل به وینگر راست و چپ بازی نمی کردند،شواینی جای لام رو میگرفت و لام قطعا نیمکت نشین رافییا نمی شد،و میومد دفاع راست.آلابا هم به همین شکل جای برنات رو می گرفت.اون وقت خیلی از اتفاقای نحس نمی افتاد تو نیوکمپ.
نقد وقتی خوبه که جامع باشه،و به همه نکات بپردازه.درحالیکه هیچ کی اصلا بحث مصدومیت رو نمی بینه،هیچ کی یادش نیست به مدت 1 ماه هر 3 روز بایرن بازی داشت،در حالی که فقط 14 تا بازیکن اماده در اختیار داشت.البته از نظر خیلی از شماها بایرن باید با تیم دومش هم همه تیمارو ببره،چون احساسی فکر می کنید،چون نمی خاین قبول کنین که تو سطح اول فوتبال دنیا،علاوه بر تاکتیک و افکار یک مربی،هوش و ذکاوت بازیکنان،کارهای خارق العاده ی فوق ستاره ها و حتی شانس و اشتباهات داوری میتونن تاثیر کذار باشن.
مسی از دو توپ مرده گل ساخت،لوا دروازه خالی رو گل نزد.و و و و خیلی از مسائل که هیچ ربطی به تاکتیک سرمبی نداره،گل خوردن رو ضربات شروع مجدد،رو حرکات اتنفجاری فوق ستاره ها،اینا هیچ ربطی به تاکتیک سرمربی نداره.
اگه کسی ادعا کنه قدرت بایرن بدون روبری و آلابا هیچ فرقی نکرده،خیلی آدم باحالیه

شهروز دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 19:36

فرهاد جان تو خر کی باشی که بمن بگی دهنمو ببندم؟؟ من دهنمو نمیبندم ولی خوب بلد یه جای تو بذارم تا 1ماه نتونی راه بری
سیکتیر

شهروز دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 19:49

مطمئنا فرهاد و امثالهم که از حرف من ناراحت شدن همون اسکولهایی هستن که دارن حرف منو اثبات میکنن!!! وگرنه آدم که به خودش شک نداره

شهروز دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 19:50

آغای یک بایرنی اتفاقا اون توی کودن هستی که فکر میکنی خیلی بارته.. متاسفانه دارم با اسکولی صحبت میکنم که نه از آمار چیزی بارشه و نه تاریخی از بایرن رو دیده و نه میدونه فوتبال اروپا یعنی چی !!
تو بیسوادتر و خنگتر از اونی هستی که بفهمی 50 میلیون برای 3 سال و بازگشت این سرمایه چطوریاست!! تو اصلا میفهمی سود و ضرر چی چی هست؟؟
میدونی قرارداد گوتزه چقدر بوده ؟؟ میدونی گوتزه رو کی نابود کرده ؟؟؟؟؟
آقای عقل کل وقتی بالاترین نرخ بودجه تاریخ بایرن براش هیچی نیاورده یعنی چی ؟؟؟؟؟؟
توی اصلا میدونی گل دریافتی بایرن این فصل چندتا بوده ؟؟؟
تو لیگ قهرمانان چندبار تحقیر شده ؟؟
ژابی آلونسو رو کی آورده بایرن؟؟؟؟
کروس رو کی فروخته ؟؟؟

وقت من خیلی با ارزشتر از اینه که با امثال تو تلفش کنم ولی جواب آدمهای پرادعا و توخالی مثه تورو ندم که دیگه هیچی !!

سوپرمانو دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 20:03

شهروز . حرفات تا حدودی درست و قابل تامله
ولی ارزش خودتو با زدن یه سری حرفا پایین نیار

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 20:39

شهروز خان خیلی خیلی خیلی فهیم و با ادب

پ نه پ تو خیلی میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای آمار و تاریخ، همینکه تو همه اینها رو سرت میشه بسه.
هی واسه من این دلایلو بر ندار بیار. اتفاقا تویی که از زمان هاینکس و 3 گانه طرفدار بایرن شدی. مثل اینکه کلا سالهای قبل بایرن یادت نیست. یعنی رومینیگه و هوینس، سامر و دیگران نمیفهمند و جناب شما از این سر دنیا خیلی خیلی سرتون میشه و بر کل اوضاع مسلطی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مطمئن باش هر چقدر هم که سرم نشه از تو یکی بیشتر سرم میشه.
برو دوباره مدرسه بشین این ادبیاتتو خوب بخون فکر کنم یادشون رفته بهت درس بدند. بعد بیا اینجا نظر بده.
به همه که توهین میکنی!!!!!!!!!!
انقدر هم متوجه نیستی که نباید بین طرفدارای بایرن با این حرف زدنت اختلاف بندازی.
بایرن تا طرفدارایی مثل توی بی ادب داره نیازی به دشمن نداره. البته شک دارم از طرفدارای بایرن باشی. احتمالا طرفدار یکی از این رقیبای بایرنی که با این نظراتت داری بایرنو و طرفداراشو بدنام میکنی.
همچنین خوشحالم که صفات و کمالات خودتو در لابلای نوشته هات برشمردی تا بقیه بیشتر بشناسنت.
فعلا برو به وقت با ارزشت برس.

israel دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 20:41

گواردیولا خیلی بزرگتر از اونی هست.
که با حرفهای طرفدارای تازه بدوران رسیده بایرن تخریب بشه.

farzad دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 21:15

گواردیولا هیچی نیست,تمام افتخاراتش بخاطر مسی بود ,البته قبلا مربیای المانی خوب از پس مسی بر میومدن ولی این اقا دینشو به مسی ادا کرد,بهتر بود که امسال میرفت و یورگن کلوپ بجاش میومد ,الانم دیر نشده ولی اینجور که مشخصه امسال میخواد با این لجبازیاش بایرن و بعد از اون تیم ملی آلمان رو نابود کنه, حکایت امسال گواردیولا حکایت آش خالس که بخوری پاته و نخوری پاته,امسالم بایرن با این تفاسیر در حد یه تیم درجه 2 اروپا میشه, یادش بخیر یوپ هانکس کبیر یادش بخیر هیتسفیلد بزرگ...

morteza دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 21:52

دوستانی که با انتقادات ما نسبت به پپ مخالفند؛ لطف کنند دستاوردها و نتایج درخشان ایشون رو در این 2 سال برای ما ذکر بفرمایند؛ شاید واقعا ما بی خبریم!؟
(منظورم از دستاورد هم فقط جام نیست ها! ما با دید فلوئرنتینو پرزی به قضیه نگاه نمیکنیم!)

بارون سرخ دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 22:04

با بندبند مقاله موافقم حرف دل طرفدارای واقعی بایرن بود تکرار میکنم طرفدارای واقعی بایرن نه پپ فن ها مولتی تیمها تازه به دوران رسیدها .

فرهاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 22:08

دستاوردهای پپ نسبت به سنش و مربیگریش خیلی بیشتر از هاینکس بوده. در ضمن زیباترین فوتبال از نظر کارشناسان و تماشاگران بارسلونای پپ بود. پپ در بایرن سال اول شروع کار 2جام گرفت که نتیجه خوبی است . در سال دوم به خاطر مصدومیتها نتونست بیشتر از یک جام بگیره . پس در کل خوب بوده.

فرهاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 22:11

شما که حرف از غیرت و نژاد آلمانی و فوتبال آلمان و مربی آلمان میزنید چرا در فینال بایرن و چلسی که بایرن تو پنالتی بازی رو باخت به یوپ هاینکس توهین کردید؟

فرهاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 22:18

در جواب دوستمون که میگه موفقیتهای پپ با بارسلون مسی بوده . بارسلونا در تمام دورانش بازیکنهای بزرگی داشته که بیشتر از 100سال فقط 2بار قهرمان چمپیونز لیگ شده اما دز زمان پپ 2بار در عرض 4سال . الان پپ 3فصله که از بارسا رفته بارسا چند تا جام گرفته؟

فرهاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 22:21

منظور دوستمون که میگه دستاورد جام نیست ؟ اگه جام نیست پس دستاورد یعنی فوتبال زیبا که شاهد فوتبال زیبایی از بایرن هستیم.

فرهاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 22:25

52956

فرهاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 22:28

پپ زیباترین و بهترین سبک بازی رو ساخت که هنوز کسی نتونسته به این زیبایی اینکارو بکنه. واقعا پپ یک فیلسوفه.

نوید دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 22:34

تور خدا بیاید این گواردیلا رو جم کنید داره تیم رو به فنا میده میفهمید اگه مولر و گوتزه و شواینی برن یعنی چی همه چی از دست رفت بایرن میتونست چه کار ها تو این فصل بکنه اما به لطف یه اسپانیایی و یه عامل خود فروخته به نام رومنیگه همه چی از دست رفت اصلا از کجا معلوم که همین رومنیگه اولی هوینس رو به زندان نفرستاد بسه دیگه داره حالم به هم میخوره زود تر تموم شه فقط زود تر این کابوس تموم شه ای خدا

نوید دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 22:41

همین الان به یه نکته ای پی بردم اینکه طرفدارای پپ بایرن رو از چنگ بایرنی ها دراوردن تور خدا به کامنت ها نگا کنید هر کس بر علیه پپ انتقاد کرده تعداد آنلایک ها رو نگا کنید یعنی همون مگس صفت هایی که تا دو سال پیش طرفدار بارسا بودن الان خوشونو بایرنی میدونن به خدا قسم بعد اینکه بایرن قهرمان شد و پپ اومد پیش بینی چنین روزی رو کردم و حتی اینجا کامنت گذاشتم که سالی دیگه بیشتر طرفدارای بایرن همون مگس صفت هایی هستن که طرفدار بارسا بودن بازم تکرار میکنم متاسفانه همه چی از دست رفت

یک بایرنی دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 22:50

شما هم دوست عزیز میشه دستاوردهای هاینکس رو از 98 که با رئال قهرمان شد تا 2013 که با بایرن قهرمان شد، در این پانزذده سال میانی نام ببری؟
با پوزش از یوپ هاینکس بزرگ که خیلی دوستش دارم. در این که مربی بزرگی هست هیچ شکی نیست. کسی که دو بار قهرمان اروپا بشه مطمئنا مربی بزرگیه. فقط این سوال در مقابل سوال دوست عزیز بود.

فرهاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 23:02

در تصویر بال معامله رافینیا مست مسته و لواندوفسکی داره نگاه میکنه.

israel دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 23:12

خدا کنه سال دیگه گواردیولا برگرده به بارسا
اونجا قدرش رو میدونن.

شهروز دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 23:33

یک بایرنی تو یکی خفه ! هنوز دنیا نیومده بودی تو اتاق من پوستر رودی فولر بود!!!!
تویی که به عشق گواردیولا اومدی طرف بایرن غلط اضافی نکن و راجع به تیمی که ما عمریه داریم باهاش زندگی میکنیم رز نزن...
هیچ دلیلی نمیتونی بیاری که طرفدار قدیمی بایرنی.. از لحن حرف زدنت و اون لجی که نسبت به بایرن قبل از گواردیولا داری مشخصه با تیم ما چند چندی!!!!
بازم به احترام طرفدارای قدیمی و متعصب بایرن سعی می کنم دهنمو بیشتر از این وا نکنم

فرهاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 23:34

اسم شما اسرائیله یا من اشتباه میکنم.

نوید دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 23:39

اقای یک بایرنی که همش بیت و قافیه سر هم میکنی عزیز من این اقا دو سال از نسل طلایی فوتبال بایرن رو به باد داد . بعدشم سالی دیگه خواهی دید که پپ چطوری تیر خلاصو به پیکر بایرن میزنه فقط شمارتو بده که اگه تمام حرفات درست نبود با هم یه صحبتی داشته باشیم سعی کن قبول کنی که گواردیلا گلاب به روتون ریده وسط بایرن وسلام

فرهاد دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 23:48

پپ سرور یوپ

سوپر مانو سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 00:08

ببخشد عذاب وجدان گرفتم . نمیدونم چرا یه دفعه کرمم گرفت کرم ریختم. این آخرین پستیه که به این اسم میزارم اسمم گذاشتم بفهمی کی بود.

شهروز سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 00:10

بفرمایید اینم طرفدار اصیل بایرن!!!!

morteza سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 02:00

اتفاقا دستاورد یعنی همین که تو هر تیم بزرگی که مربی بود اون تیم رو قهرمان بلامنازع اروپا کرد. هاینکس اکثر سالهای مربیگریشو تو تیم های نه چندان ثروتمند و نه چندان قوی مربی بوده که اتفاقا تو اون تیم ها هم نتایج خیلی خوبی گرفته. ولی هروقت مربی تیم های قوی بوده حکمرانی کرده! بله شاید بشه گفت دستاوردهای هاینکس کمتر از گواردیولا بوده، ولی بارسلونی که گواردیولا مربیش بود با هیچ تیمی قابل مقایسه نیست! چرا؟ چون این تیم برآینده تفکرات چند مربی قبل از گواردیولا (مثل رایکارد) بوده. هاینکس موقع ترک بایرن یه حرفی زد، که معتقدم با اون حرفش میخواست عیار خودشو نشون بده؛ گفت این بایرن میتونه تا 10 سال بهترین تیم اروپا باشه! همونجا خیلیا گفتن هاینکس با این حرفش به گواردیولا هشدار داده! دوستان عزیز بایرن رو مربیانی مثل فان خال و هاینکس به بلوغ رسوندند، گواردیولا هیچ نقشی بجز تخریب تو پروژه موفقیت بایرن نداشته. وضعیت آکادمی بایرن بمراتب اسف بار تره. شقیری و هویبرگ و امره کان و ویسر و مولر و ... محصولات این آکادمی اند که زمان هاینکس یلی بودن واسه خودشون و تیم داشت با اون ها آینده شو میساخت و نیازی به خرید بازیکن خاصی هم نبود. ولی الان چی؟ بایرن تو نقل و انتقالات باید بترکونه تا حداقل در زمینه پول خرج کردن جزو بزرگان اروپا و هم سطح رئال و سیتی بشه!
با تمام این تفاسیر برای آینده بایرن و پپ و همه شما طرفداران بایرن آرزوی موفقیت میکنم.

یک بایرنی سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 02:43

باز این آقای شهروز به توصیف صفات و کمالات خودشون پرداختند. لطفا دیگه بس کن. حضار از سخنان گهربارت حسابی مستفیض شدند!
اولا من از دو دهه پیش طرفدار بایرنم. اگه هم شما سالهای بیشتری طرفدار بودی دلیل نمیشه که خودتو بایرنی تر بدونی. من کلا هیچوقت از بارسا خوشم نمیومده و نخواهد آمد. از گوآردیولا هم تا قبل از اومدن به بایرن چندان خوشم نمیومد ولی به عنوان یک مربی بزرگ قبولش داشتم.
بعدشم من از بایرن قبل پپ ایراد نمیگیرم. حداقل از زمان ونخال به بعد تیم رویه هجومیه خیلی خوبی داشت که هاینکس اونو به اوج رسوند. ولی قبل از اون حتی زمان هیتسفیلد تیم خیلی زیبا بازی نمیکرد و معمولا بیشتر به حفظ نتیجه می پرداخت که من چندان از این سبک بازی خوشم نمیومد. اگر هم ایرادی هست به شماست که با این مواضع افراطیتون آدمو مجبور میکنید در برابر اسطوره های بایرن مانند هاینکس و هیتسفیلد قرار بگیره. و بجای انتقاد از مدیران باشگاه که از نظر شما حماقت انجام دادند به پپ گیر میدید. اونکه از قبل معلوم بود چه سبکی به تیم میاره. میخوای پس سبک خودشو ول کنه به سبک هاینکس بازی کنه؟؟؟ اون مدیرا باید این چیزهایی که شما میگید رو در نظر میگرفتند.
ضمنا شما که طرفدار پروپاقرص بایرنی چرا پوستر رودی فولر رو به دیوار میزدی؟؟؟؟!!!!!! فولر که بایرنی نبود تازه موضع ضد بایرنی هم داره. فکر کنم درک فوتبالیت در حد همون پوستر فولری که به دیوار زده بودی مونده.

نوید عزیز
این نظر شماست و نظر من چیز دیگه ای. این خیلی طبیعیه. مشکلش کجاست؟ چرا نمیشه دو تا نظر مخالف از هوادارای بایرن اینجا باشه؟ من کاری به نظرات بقیه ندارم که بارسایی هستند یا نه، از طرفدارای پپ هستند و یکشبه بایرنی شدند یا نه. نظرات خودمو میگم نه به نظرات اونا و نه بعضی دوستان عزیز کاری ندارم.

israel سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 04:39

دیگه این بحث رو تمام کنین.

کان مقدس سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 10:27

ذهن ی عده چقدر باید بسته و سطح پایین باشه که کل موفقیت های بارسا رو به مسی ربط بده.
دوست عزیز مگه با رفتن پپ،مسی هم از بارسا رفت؟؟؟؟پس چرا حتی ی بار به فینال اروپا هم نرسید بعد پپ؟؟؟؟؟؟؟
البته کسی منکر تاثیر ی فوق ستاره مثل مسی تو نتایج نیست،ولی همین مسی رو آرژانتین هم داره،چرا هیچ غلطی نتونسته بکنه؟؟؟
عقاید هرکی برای خودش محترمه.
اما مطئمن باشین،یک تیم سرمربیگری متشکل از یوپ و مورینیو و آنجلوتی و کلوپ و هرچی مربی درجه یک تو دنیا هم می بود،این بایرن رو نمی تونست قهرمان بکنه،بایرنی که با مصدومیت روبری و آلابا ،عملا 80% تیزی و برندگیش رو تو خط حمله از دست داد،و دوستان یادشون رفته نیمه اول دیدار با بارسا که چه موقعیت هایی توسط همین مولر و لوا هدر رفتند،حالا تصور کنیم نصف اونا دست روبن یا ریبری می افتادن.
اگه کسی منطورش اینه که پپ تاکتیک بچینه،بعد خودشم بره تو زمین اونارو اجرا کنه،و خودشم گل بزنه،و باز برگرده دفاع هم بکنه که تیم گل نخوره،واقعا آدم باحالیه.خیلی باحاله.

یک بایرنی سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 14:25

پدر بزرگ (شهروز) و اسطوره شناس و عتیقه شناس محترم
خودم میدونم فولر کی بوده و زوج خط حمله آلمانو با کلینزمن تشکیل داده بود. از کجا فهمیدی آلمان غربی جام 90 رو برده! عجب کشف بزرگی کردی! من خودم بازیهای جام جهانی نود رو دنبال میکردم و مطمئن باش از تو بیشتر اسطوره های آلمانو میشناسم. من گفتم چرا یک بایرنی پوستر فولرو زده به دیوار. خوب میرفتی مثلا پوستر ماتئوس رو میزدی. حالا این خیلی موضوع مهمی نیست که بخوام باهات بحث کنم.
در ضمن اگه اینجور که میگی تو سن و سالت از من خیلی بیشتر و با توجه به سن من، پس الان واسه خودت باید یه بابابزرگی شده باشی! شایدم از اثرات کهولت سنت باشه که متوجه نیستی و میای اینجا و این القاب و توهین ها رو به بقیه نسبت میدی! و ملاحظه افراد دیگر در اینجا رو نمیکنی! و در بین طرفدارای بایرن تفرقه و دو دستگی ایجاد میکنی!
سعی کردم تا جایی که ادب اجازه میده و بدون توهین و فحاشی که بی شخصیتی یک فرد رو نشون میده از روش خودت جوابتو بدم. و اگر زیاده روی شده از دوستان عذرخواهی میکنم.

همچنین عذرخواهی میکنم که این بحث ادامه دار شد و دوستان گلایه داشتند که چرا بحثو انقدر کش میدی که کاملا درست میگند. اما در بعضی موارد اگه جواب شخصی مثل آقا شهروز خودمون رو ندی این امر بر اون مشتبه میشه که خیلی کارش درسته!!!!!

فعلا خدا نگهدار تمام طرفداران واقعی بایرن.

شهروز سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 17:11

جواب آدمهای بی شعور رو باید مثه خودشون داد دوست عزیز
این تویی که تو نظرات من و دیگران فضولی کردی و جوابشم شنیدی..
اصلا تو از کجا پیدات شد یهو ؟؟ جالبه وقتی تو نظر میزاری اون دوستت آقای بایرن ساکت میشه !!!!!!
به تو یکی ربطی نداره من پوستر کیو زدم تو اتاقم.. اون موقعها که تو دنیا نیومده بودی ما طرفدارهای آلمان برامون لورکوزن و بایرن و دورتموند فرقی نداشت... مثه الان نبود که یه عده جوگیر فقط به خاطر یه مربی کودن پاشن بیان بشن طرفدار بایرن ... همون جوگیرها مطمئنا طرفدار آرژانتین و ایتالیا و اسپانیا هم هستن!!!!!!
من عشق اول و آخرم همیشه آلمان بوده و هست و برام فرقی نکرده و نمیکنه کدوم تیم آلمانی قهرمان بشه...
دیگه زیادی جوابتو دادم...
نبینمت!

یک بایرنی سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 21:44

دوستان عزیز این کسی که در بالای پیام من بنام من (یک بایرنی) پیام داده شخص دیگری است که از ادبیاتش معلومه احتمالا همون آقا شهروز و یا دوستانشون برای خراب کردن بنده بین دوستان در این سایت هست که به کثیف ترین شکل ممکن انجام شده است. بنده هیچگاه سطحم رو در حد چنین افراد بی فرهنگی پایین نمیاورم و هر کجا با نام یک بایرنی پیام توهین آمیزی مشاهده کردید بدونید کار همون دوستان بی ادب و بیشخصیتی است که به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیستند.


با تشکر

شهروز سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 21:58

من خیلی زرنگتر از این حرفهام که همچین کاری کنم!
این دقیقا کار خودت بوده و خواستی اینطوری بندازی گردن من و اسم منو خراب کنی !!
آدم باید خیلی بی شخصیت و بی خانواده باشه که همچین حرفی رو توی همچین سایتی بزنه دوست عزیز....
البته از شما بعید نیست...

یک بایرنی سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 22:57

آقا شهروز
احتیاجی به خراب کردن نام شما نیست چون شما با ادبیاتتون در نظر دادن قبلا این کار رو انجام دادید.
در ضمن این نوع حرفها در پیام مذکور خیلی به ادبیات شما نزدیکتره تا من و دوستان خودشون اینو متوجه هستند. من گفتم یا شما و یا دوستانتون. شما که تکذیب میکنی. احتمالا کار یکی از همفکران شما در این سایت هستش که کلا 3-4 نفر بیشتر نیستند.

شهروز سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 23:10

به جون امام حسین و علی اصغر کار من نبوده.

mary سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 23:15

یک مقاله ی یک طرفه
من هم مورینیو و کارلتو رو قبول ندارم و اونا هم دستمزدشون بالاس و یکیشون مثلث رونالدو و بنزما و بیل و داره و یکی هم که کاستا و بقیه بازیکنان رو داره.
اونا هم نتونستن کاری کنند. حالا ببینین انریکه فینال و میبره و بعد بشین بگو که کار با بارسا اسونه
نویسنده چه توهمی داشته که خودش تجزیه و تحلیل میکنه و سر آخر نتیجه هم میگیره که به این دلیل اخراج نمیشه
بایرن ارث بابای یوپ نبوده که هی میگی میراث یوپ ، اونم یه مربی بوده مثل بقیه
خود همین یوپ هم زمانی مربی بایرن بود و اخراج شد و دوباره برگشت
گاهی مربی نتیجه میگیره و گاهی نمیگیره
این بزرگنماییا چیع اخه
اونقدر نویسنده عقده داشته که بجای چهار تا دلیل درست و حسابی. فقط به اخلاق پپ و میراث یوپ و رفتن مانژو و حرفای مسخره زلاتان که همه میدونن عقده خود بزرک بینی داره پرداخته

هانس اولیخ رودل جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 14:26

متاسفم برای ترمیناتور فوتبال آلمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد