وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داگلاس کوستا: حضور در بایرن مونیخ آرزوی هر بازیکنی است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داگلاس کوستا وینگر برزیلی شاختار به احتمال فراوان در روزهای آتی به بایرن مونیخ خواهد پیوست.

به نقل از اشپورت بیلد، داگلاس کوستا وینگر 24 ساله شاختار دونتسک اوکراین مراحل پایانی انتقالش به بایرن مونیخ را سپری می کند. میرشا لوچسکیو سرمربی تیم اوکراینی هم در روزهای گذشته این انتقال را تایید کرده است.

داگلاس در مصاحبه با نشریه اشپورت بیلد آلمان درباره این انتقال و جریانات پیرامون آن گفت:

    تاکنون توافقی حاصل نشده است. مذاکرات بین شاختار و بایرن مونیخ انجام شده و من بیشتر از این اطلاع ندارم. من روی کوپا امریکا تمرکز کرده بودم. بعد از بازگشت از شیلی با مشاورم صحبت خواهم کرد. چه کسی نمی خواهد برای بایرن مونیخ بازی کند؟

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
germany دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 02:40

بیشتر بازیکنا ترجیح میدن تو بارسا و رعال بازی کنن مگه نمیدونی تو؟؟؟ از خداشونم باشه که تو همچین باشگاه بزرگ و ریشه داری بازی کنن نه فقط بارسا و رعال و تیم های انگلیسی!!!

ژاپن دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 02:53

منم اگه 35 میلیون یورو میگرفتم.
همچین حرفی میزدم

محمد حسین دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 03:28

بازیشو دیشب دیدم...استارتش خیلی خوبه و قدرت حمل خوبی داره فقط چون زمان کمی اومد تو زمین قدرت دریبل خاصی ازش ندیدم یه پنالتی هم خراب کرد :|

googooli دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 06:26

تا حالا بایرن هر مقداری که واسه خرید یه بازیکن هزینه کرده چند برابرش از حضور اون بازیکن سود برده (البته بجز گوتزه که ایشالا اونم راه میوفته) امیدوارم داگلاس هم اونقدر خوب کار کنه که ارزش این هزینه رو داشته باشه

heresh دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 06:43

بایرن 35 میلیون یورو به باشگاه پرداخت می کند و دستمزد بازیکن فرق می کنه.

میرو دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 18:05

در گفتگو با خبرنگاران
شواینی: می خواهم با بایرن رکوردشکنی کنم

باستین شواین اشتایگر به نوعی شایعات پیوستنش به منچستریونایتد را تکذیب و از علاقه اش به ماندن در بایرن مونیخ سخن گفت.
[شواینی: می خواهم با بایرن رکوردشکنی کنم]

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از سال 2010 در پی جذب این ستاره ملی پوش آلمانی است اما شواینی پس از جام جهانی آفریقای جنوبی، قراردادش را با بایرن تمدید کرد و به پیشنهاد یونایتد پاسخ منفی داد.
امسال هم شایعات زیادی در مورد پیوستن شواینی به جمع شیاطین سرخ به گوش می رسد ولی این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران، از تمایلش به ادامه حضور در بایرن خبر داد و گفت:" حس خوبی دارم و آماده ام که سه سال دیگر نیز در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم. دوست دارم یک بار دیگر با بایرن قهرمان اروپا شوم اما قهرمانی برای چهارمین بار متوالی در بوندسلیگا نیز یک انگیزه مهم به حساب می آید.
فکر نمی کنم تیمی توانسته باشد چهار بار متوالی در بوندسلیگا قهرمان شود و این می تواند یک رکورد ویژه برای بایرن باشد. از آن گذشته، سال بعد یورو 2016 را در پیش داریم و همه بازیکنان ملی پوش دوست دارند یک فصل موفق را پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل وارد این تورنمنت شوند، من هم از این قاعده مستثنی نیستم."


.

Amir Faraji دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 19:05 http://www.bayern.blogsky.com/

بیا اینم از این

ماشالا به رییسمون

موش های انچستری از این سایت گورتون رو گم کنین



شواینی: می خواهم با بایرن رکوردشکنی کنم

باستین شواین اشتایگر به نوعی شایعات پیوستنش به منچستریونایتد را تکذیب و از علاقه اش به ماندن در بایرن مونیخ سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از سال 2010 در پی جذب این ستاره ملی پوش آلمانی است اما شواینی پس از جام جهانی آفریقای جنوبی، قراردادش را با بایرن تمدید کرد و به پیشنهاد یونایتد پاسخ منفی داد.
امسال هم شایعات زیادی در مورد پیوستن شواینی به جمع شیاطین سرخ به گوش می رسد ولی این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران، از تمایلش به ادامه حضور در بایرن خبر داد و گفت:" حس خوبی دارم و آماده ام که سه سال دیگر نیز در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم. دوست دارم یک بار دیگر با بایرن قهرمان اروپا شوم اما قهرمانی برای چهارمین بار متوالی در بوندسلیگا نیز یک انگیزه مهم به حساب می آید.
فکر نمی کنم تیمی توانسته باشد چهار بار متوالی در بوندسلیگا قهرمان شود و این می تواند یک رکورد ویژه برای بایرن باشد. از آن گذشته، سال بعد یورو 2016 را در پیش داریم و همه بازیکنان ملی پوش دوست دارند یک فصل موفق را پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل وارد این تورنمنت شوند، من هم از این قاعده مستثنی نیستم."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد