وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا براى چهارمین مرتبه با منچسترسیتى به توافق مى رسد!

پپ گواردیولا همچنان در زمینه آینده کارى خود سکوت پیشه کرده است. بعد از پایان دور رفت از رقابت هاى بوندسلیگا سران باشگاه بایرن مونیخ مذاکرات براى تمدید قرارداد با وى را شروع خواهند نمود، با این حال بار دیگر شایعاتى در زمینه توافق این سرمربى اسپانیایى با سران باشگاه منچسترسیتى براى هدایت این تیم در فصل آتى منتشر شده است. 

 

پیش از بازى بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین از رقابت هاى هفته چهاردم بوندسلیگا، خبرى در مطبوعات اروپایى مبنى بر توافق پپ گواردیولا با منچسترسیتى براى عهده دار شدن هدایت این تیم انگلیسى از فصل آینده به انتشار رسید. قرارداد این سرمربى اسپانیایى با باشگاه بایرن مونیخ در انتهاى این فصل به پایان مى رسد، اما وى از ماه ها پیش تمایلى به اظهار نظر در مورد آینده خود نداشته است.

کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ اما همواره تاکید نموده که مذاکرات با پپ گواردیولا براى تمدید قرارداد وى در تاریخ نوزدهم دسامبر و بعد از بازى مقابل هانوفر آخرین بازى بایرن مونیخ در دور رفت رقابت هاى بوندسلیگاى فصل جارى، آغاز خواهد شد. با توجه به اینکه در زمینه آینده کارى گواردیولا هنوز هیچ موضوعى قطعى به نظر نمى رسد، از ابتداى سال جارى میلادى شایعات و گزارش هاى فراوانى در زمینه توافق این سرمربى اسپانیایى با سایر باشگاه ها از جمله منچسترسیتى به انتشار رسیده است که این یادداشت به مرورى اجمالى بر تاریخچه چنین اخبار و شایعاتى مى پردازد.

نوامبر 2014

روزنامه انگلیسى Daily Mirror گزارش مى دهد که باشگاه منچسترسیتى خواهان جذب پپ گواردیولا شده است.

چهارم فوریه 2015

روزنامه آلمانى Sportbild با انتشار خبرى مدعى مى شود که فدراسیون فوتبال قطر در نظر دارد از تابستان 2016 با پیشنهادى وسوسه کننده پپ گواردیولا را براى هدایت تیم ملى این کشور و آماده سازى این تیم جهت حضور آبرومندانه در رقابت هاى جام جهانى 2022 که به میزبانى این کشور برگزار خواهد شد،‌جذب نماید.

سوم مارس 2015

روزنامه انگلیسى The Guardian مدعى مى شود که باشگاه منچسترسیتى علاقه فراوانى به آغاز همکارى با پپ گواردیولا دارد و به تلاش هاى خود براى رسیدن به توافق با سرمربى بایرن مونیخ شدت بیشترى خواهد بخشید.

هفدهم آپریل 2015

پل اسکولز بازیکن سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملى انگلیس در ستون هفتگى خود در روزنامه Independent مدعى مى شود:"با توجه به اطلاعات موثقى که در دست دارم، پپ گواردیولا بعد از پایان قرارداد خود با بایرن مونیخ به عنوان سرمربى جدید منچسترسیتى برگزیده خواهد شد."

دهم مى 2015

دیتمار هامان بازیکن سابق باشگاه هاى بایرن مونیخ، منچسترسیتى و لیورپول و همچنین کارشناس شبکه تلویزیونى Sky در یکى از برنامه هاى این شبکه مى گوید:"یک منبع آگاه و قابل اعتماد به من اطلاع داده است که باشگاه سابق من (منچسترسیتى) دو ماه پیش در خصوص تمایل پپ گواردیولا براى هدایت این تیم از وى پرس و جو نموده، اما وى پیشنهاد آنها را رد کرده است. با این وجود هم اکنون شرایط فرق کرده و به نظرم مذاکرات بین دو طرف پیشرفت هاى خوبى داشته است."

بیست و ششم ژولاى 2015

شبکه تلویزیونى Bein Sports اسپانیا در توئیتر خود ضمن انتشار خبرى اعلام مى کند که باشگاه منچسترسیتى و پپ گواردیولا به "توافقى اولیه" جهت شروع همکارى از تابستان 2016 دست یافته اند.

دوم آوگوست 2015

روزنامه انگلیسى The Sun گزارش مى دهد که باشگاه منچسترسیتى قراردادى پنج ساله به ارزش 142 میلیون یورو به پپ گواردیولا جهت بر عهده گرفتن هدایت این تیم پیشنهاد نموده است.

هشتم اکتبر 2015

روزنامه اسپانیایى Mundo Deportivo از بارسلونا مدعى مى شود که پپ گواردیولا قرارداد خود با بایرن مونیخ را تمدید نخواهد نمود. این سرمربى 44 ساله به صورت شفاهى موافقت خود را براى عهده دار شدن مربى گرى منچسترسیتى از فصل آتى اعلام کرده است. بگیریستاین مدیر ورزشى باشگاه منچسترسیتى که از دوستان صمیمى پپ گواردیولا نیز محسوب مى گردد، نقشى بسیار مهم در این زمینه بر عهده داشته است.

سوم نوامبر 2015

روزنامه انگلیسى Daily Mail مى نویسد، منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب پپ گواردیولا مى باشد. در این زمینه قرارداد بلند مدت شیاطین سرخ با کمپانى آدیداس و رابطه بسیار نزدیک پپ گواردیولا با سران این کمپانى آلمانى، مزیتى بزرگ براى این باشگاه محسوب مى گردد.

چهارم نوامبر 2015

روزنامه اسپانیایى Sport گزارش مى دهد که یوهان کرایوف اسطوره هلندى جهان فوتبال در ملاقاتى که با پپ گواردیولا داشته به این سرمربى اسپانیایى پیشنهاد نموده که هر چه سریع تر قرارداد خود با بایرن مونیخ را تمدید نماید. در حقیقت بعد از اعلام رسمى بیمارى یوهان کرایوف، پپ گواردیولا با مربى سابق خود دیدارى داشته، اما سرمربى بایرن مونیخ در مصاحبه هاى خود بعد از این ملاقات به محتویات این دیدار تا کنون اشاره اى نکرده است.

یازدهم نوامبر 2015

ویلى سانیول بازیکن فرانسوى سابق تیم بایرن مونیخ و سرمربى فعلى تیم بوردو در گفتگویى به پپ گواردیولا پیشنهاد مى نماید که هر چه زودتر به منچسترسیتى بپیوندد، چون به اعتقاد سانیول عهده دار شدن هدایت این تیم انگلیسى چالشى جدید براى این سرمربى اسپانیایى خواهد بود.

بیست و هفتم نوامبر 2015

شبکه رادیویى Cadena COPE اسپانیا و روزنامه اسپانیایى Mundo Deportivo به طور هم زمان در یک روز گزارش دادند که گواردیولادر خصوص آینده خوn تصمیم گیرى نموده و از فصل آینده هدایت منچسترسیتى را عهده دار خواهد شد.

روز جمعه پپ گواردیولا سرمربى بایرن مونیخ در کنفرانس خبرى پیش از دیدار این تیم مقابل هرتابرلین حضور نیافت، حال احتمال دارد که برخى از روزنامه هاى انگلیسى و اسپانیایى مدعى شوند که وى براى انجام مذاکرات نهایى با سران باشگاه منچسترسیتى به انگلیس سفر کرده است، اما در حقیقت سرمربى بایرن مونیخ به علت فوت ناگهانى یکى از بستگان خود به اسپانیا رفته بود و به همین دلیل در کنفرانس خبرى روز جمعه حضور نداشته است.

به قلم Julien Wolffاز وب سایت روزنامه آلمانى Die Welt

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد