وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هرتابرلین

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته چهاردهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال هرتابرلین گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

 

پپ گواردیولا:

از تیمم خیلی راضی‌ام. ما مثل فصل گذشته مصدومان بسیاری داشتیم و امشب در نبردهای تن به تن در خط میانی چشم امیدمان فقط به کومان بود. از اول آرزویم این بود که مصدومان کمی داشته باشم مخصوصا در آوریل و می. با این تعداد مصدوم کسب عناوین قهرمانی ممکن نیست. مطمئنم بوندسلیگا را بدون شکست به پایان نخواهیم برد، چنین چیزی تقریبا غیرممکن است. ما هنوز سه بازی تا پایان دور رفت فصل جاری پیش رو داریم به اضافه یک بازی حذفی مقابل دارمشتات. دلمان حسابی برای خاوی (مارتینز) تنگ شده بود، او مصدومیتی دشوار و طولانی را پشت سر گذاشت، اما روحیه بالایی دارد. او بازیکنی است که در هر پستی بازی کند از صد در صد توانایی‌اش مایه می‌گذارد و امروز هم در خط میانی بسیار هوشمندانه کار کرد.

 

فیلیپ لام:

پیش از بازی امروز کمی مشکل داشتیم، چرا که بسیاری از بازیکنان مصدوم بودند. و از همه مهمتر، مهاجمینی که فضاهای لازم را در دفاع حریف باز می کنند. به همین دلیل بازی امروز مطابق معمول سخت بود. اما ما توانستیم گره بازی را خیلی خوب باز کنیم و مشکل را حل کنیم. اجازه ضد حمله را نیز به حریف ندادیم و بازی را خوب کنترل کردیم. در این امر موفق بودیم.

 

توماس مولر:

مقابل هرتا گل زدن دشوار است زیرا آنها خیلی خوب دفاع می‌کنند. اما از اینکه ما موفق شدیم دو بار دروازه آنها را باز کنیم احساس خوبی دارم.
 

مانوئل نویر:

در مقابل حریفی که مثل یک تیم هندبال دفاع می‌کرد کار راحتی نداشتیم. حتی بعد از آنکه 2 بر 0 جلو افتادیم هم به سمت زمین ما فشار نیاوردند. از آنجایی که تعدادی از بازیکنان ما مصدوم بودند، گواردیولا مجبور بود در نقشه‌هایش تغییر ایجاد کند و این مسئله مرا هم تحت فشار می‌گذارد زیرا مخصوصا در ماه‌هایی که هوا سرد می‌شود لازم است هرکسی سر جای خودش باشد، اما فعلا بدشانسی آورده‌ایم و کار من هم سخت‌تر شده.

 

جروم بواتنگ:

ایفای نقش در میانه میدان بد نبود، بلکه از آن لذت بردم. ما در نیمه اول خوب کار کردیم. خاوی هم به خوبی از عهده وظیفه جدیدش برآمد. جا دارد اشاره کنم هنوز کسی نباید بابت قهرمانی به ما تبریک بگوید، بگذارید بازی به بازی پیش برویم.

 

سباستین روده:

حریف بسیار دفاعی بازی می‌کرد. خوشحالم که آنقدر تلاش کردیم که روزنه‌های در دفاع هرتابرلین ایجاد شد و توانستیم خیلی سریع از این فرصت‌ها برای رسیدن به گل نهایت استفاده را ببریم.

 

ماتیاس سامر:

طول فصل مثل یک ماراتن است و هر لحظه ممکن است بلغزی. بعد از بازی مقابل المپیاکوس در چمپیونزلیگ و بعد از مراسم گردهمایی سالانه باشگاه و قبل از رویارویی با مونشن‌گلادباخ، هیچکس به بازی امروز توجهی نداشت اما تیم با جدیت وارد میدان شد و به خوبی نتیجه گرفت. آفرین! او ( توماس مولر) بی‌رقیب و بی‌جایگزین است. شخصیتی است که بهتر از هر کسی می‌تواند نماد هویت بایرن باشد. توماس می‌داند جایگاه بایرن کجاست و ارزشش چیست. او اعتماد به نفس دارد و متواضع است و از همین رو خیلی از تیم‌ها آرزو دارند چنین بازیکنی را مال خود کنند. او یک جواهر است و خوشحالم که هنوز مدتی طولانی از قراردادش با ما باقی مانده است.

 

پال داردای (سرمربی هرتابرلین):

بایرنی‌ها اگر فضا داشته باشند، سرعتشان دو برابر ماست. ازاینرو امکانی نداشتیم و نمی‌توانستیم جلودارشان باشیم. البته من ناامید نیستم، تیم بهتر سه امتیاز را از آن خود کرد. بایرن بر توپ و میدان مسلط بود و همه چیز را تحت کنترل خود داشت، البته تیم ما هم شاکله خوبی داشت، من همیشه از ایده‌های جدیدی که می‌توانیم در مقابل بایرن به کار ببریم استقبال می‌کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
Ariya1900 یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 11:46

عالب بوددددددددد لایککککککک

امین یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 21:18

سلام تو سایت گل نظرسنجی شده بهترین تیم اروپا کدومه بین بارسلونا و بایرن مونیخ برید سریع رای بدید فعلا بایرن مونیخ جلوتره اینم لینکش
http://www.goal.com/en-gb/news/14182/polls/2015/11/24/17673852/barcelona

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد