وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: تیم های دسته دو باید واقع بین باشند

کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، پیش از جلسه مهم اتحادیه لیگ آلمان در فرانکفورت در مورد بحث توزیع درآمدها و حق پخش تلویزیونی مواضع خود و باشگاه بایرن مونیخ را مشخص کرد.  


به نقل از کیکر، قرار است در جلسه اتحادیه لیگ آلمان بر سر سیستم توزیع درآمد و حق پخش بین تیم ها جلسه ای برپا شود. پیش از این بحث های زیادی در مورد بازنگری در نحوه توزیع درآمدها و اشتراکی شدن آن ها از سوی باشگاه های بوندسلیگا دو مطرح شده بود.  اخیراً نیز موضوع حذف درآمد تلویزیونی برخی تیم های صنعتی دسته اولی مطرح شد. کارل هاینتس رومنیگه با اخطار به باشگاه های دسته دومی در این مورد گفت:

“هر کس درآمد اشتراکی و حرفه ای می خواهد باید در عمل نیز حرفه ای عمل کند. حذف درآمد تیم های صنعتی جایی در تفکر حرفه ای و اشتراکی ندارد.
 

با توجه با اینکه موضوع نحوه توزیع درآمد های تلویزیونی برای فصل 2017-2018 موضوع این روزهای محافل فوتبالی آلمان است و بحث شدیدی بین باشگاه های آلمانی شکل گرفته است، جلسه اتحادیه لیگ آلمان در این مورد تصمیم گیری می کند. رومنیگه در مورد جلسه فرانکفورت گفت:

“باید ببینیم بوندسلیگا دنبال چیست؟ می خواهد به کجا برسد؟ آیا می خواهیم یک پارامتر عملکرد تیمی به فرمول توزیع درآمد اضافه کنیم یا می خواهیم همین روند قبلی مبنی بر توزیع اشتراکی را حفظ کنیم؟
 

رئیس 60 ساله باشگاه بایرن مونیخ در مورد موضع باشگاه در این مسئله گفت:

“من تهدید باشگاه های انگلیسی را می بینیم و ما باید به وجهه بین المللی نیز فکر کنیم. روی بحث اقتصاد اشتراکی در این سال ها بیش از اندازه مانور داده شده است و ما در باشگاه بایرن مونیخ تا جایی این رویکرد را همراهی می کنیم که در سطح بین المللی  از رقبا عقب نیافتیم.
 

البته رومنیگه تلویحاً اشاره داشت که از رویکرد تجارت متمرکز که طی آن سهم تیم های ضعیف تر بوندسلیگا و به خصوص تیم های دسته دومی افزایش می یابد، پیروی خواهند کرد:

“به هر حال حد و حدودی هم وجود دارد که قصد نداریم از آن ها تخطی کنیم.
 

وی در آخر در مورد اینکه بالاخره با تیم های دسته دومی قرار داد اشتراکی منعقد خواهد شد یا نه، گفت:

“من مشکی با تیم های دسته دومی ندارم. اما این تیم ها باید واقع بین باشند. به این ترتیب می توانیم به یک جمع بندی درست برسیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد