وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بابانوئل خطاب به گواردیولا: پپ، قراردادت را امضا کن!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هواداران تیم فوتبال بایرن مونیخ با سرمربی محبوب اسپانیایی باواریایی‌‌ها شوخی کرده و به وی قرارداد جدید با بایرن را ارائه کردند.  

بعد از آنکه در چند ماه گذشته بحث تمدید قرارداد پپ گواردیولا با بایرن، سوژه یک رسانه‌ها شد، گروهی از هواداران تیم مونیخی در این زمینه با مربی 44 ساله شوخی کردند.

ماجرا از این قرار بود پپ که قرارداد 3 ساله‌اش با بایرن در فصل جاری به اتمام می‌رسد و برخی از رسانه‌ها در مورد او خبر از حضورش در تیمی انگلیسی می‌دهند، روز گذشته به یک کلوپ هواداری بایرن دعوت شد.

در این مراسم هواداری که چهره خود را به بابا‌نوئل تغییر داده بود، در حضور گواردیولا و مقابل گروهی از هواداران اظهار داشت: این برگه قرارداد جدید پپ با بایرن است. پپ عزیز، فقط کافیست در متن قرارداد رقم دستمزد مد نظرت را بنویسی و پای ورقه را امضا کنی!

در این حال پپ که لبخند بر لب داشت و متوجه علاقه زیاد مونیخی‌ها به خود شده بود، در پاسخ گفت: مونیخ شهر فوق‌العاده‌ای است. من آن را دوست دارم. خیلی هم راضی هستم. خانواده‌ام هم راضی و خرسند هستند.

وی وقتی با سئوالات مکرر هواداران برای تمدید قراردادش مواجه شد، در مورد این که آیا عاقبت قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه، پاسخ داد: بله. عاملی که گفتم، می‌تواند دلیل خوبی باشد.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
فوق ستارگان باواریا دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 12:19

خدائیش درسته جام نگرفته ولی پارسال اگه مصدوم نداشتیم قهرمان می شدیم . مربی با شخصیتیه

محمد دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 15:01

به ابن میگن مربی .همه و همه یکی یکی دارن مبگن که پپ بمان .این یعنی ابهت

علی دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 15:17

سلام
دقیقن یکی یکی میگی کیان ؟؟؟؟؟؟؟
خودت شنبه خودت ......
آره

### شواینی خدای فوتبال شواینی خوده بایرن مونیخه###

Levandofski دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 16:03

یکیش من،اون یکی محمد،اون یکی ماتیاس سامر،اون یکی رومینگه،اون یکی فیلیپ لام،اون یکی بوآتنگ و تمام بازیکنا و و و و .... بازم میخوای؟؟.خودتم بکشی طرفدارای پپ حداقل تو این وبلاگ خیلی بیشتر از امثال تو هستن.واسه همین برو جای دیگه رجز بخون.مربی که چهار تیم برتر دنیا یعنی رئال و منچستریونایتد و منچستر سیتی و بایرن مونیخ خواهانش هستن.خدااااحااااافظظظظ ضد پپ.

محمد دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 21:06

آقای علی دیدی بکی یکی ها کیا هستن؟نکنه میخوای مربیای ایرانی هم بکن .همه ی ژرمن ها گفتن .مرسی آقای levandofski.قیصر حرفش طلایت اون هم گفته دیگه پس بحث نکن آقای علی محترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد