وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شالکه خواهان جذب هافبک بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در ادامه گمانه‌زنی‌هایی که مبنی بر تمایل روده به جدایی از بایرن منتشر می‌شد، امروز اخباری مبنی بر تلاش شالکه برای جذب این بازیکن به گوش رسید.   

 
سباستین روده که تابستان 2014 از فرانکفورت به بایرن پیوست، در ده بازی نخست در تیم جدیدش پنج بار حتی نامش در ترکیب 18نفره هم قرار نداشت. با این حال پپ گواردیولا مؤکدا می‌گفت:" روده بازیکن مورد علاقه من در بایرن است."
این مربی اسپانیایی در مورد این جمله اینگونه توضیح داد:" او همیشه همیشه می‌خواهد خودش را بهتر کند؛ گله و شکایتی ندارد؛ به تیم کمک می‌کند و برای من یک بازیکن عالی است."
با این وجود و به رغم تصور گواردیولا مبنی بر تداوم سکوت این بازیکن حتی در صورت نیمکت‌نشینی‌های مداوم اینگونه نشد و روده تصریح کرد:" وقتی همیشه روی نیمکت بنشینی، کار آسانی نیست که به مثبت‌اندیشی ادامه دهی."
همینطور هم شد و اگرچه رومنیگه بعد از حضور کوتاه این بازیکن در بازی فصل جاری مقابل دارمشتات و زدن گل او را "غول روحیه" نامید، اما او از یافتن جایگاهی در تفکرات گواردیولا کاملا ناامید شده و در پی ماندن پشت ترافیک خط هافبک بایرن، قصد جدایی از این مجموعه را دارد. از انجایی که این بازیکن 25ساله حتی اگر ذخیره هم باشد به دلیل جنگندگی‌اش مشتریان زیادی دارد، شالکه، لورکوزن و مطابق انتظار آینتراخت فرانکفورت به جذب او ابراز تمایل کرده‌اند.
مجله "کیکر" نوشت با توجه به آنکه بایرن مشکل مالی ندارد و اگر بخواهد به روده اجازه جدایی بدهد تنها بصورت قرضی خواهد بود، شالکه اعلام آمادگی کرده که از همین ژانویه پیش رو برای انتقال این بازیکن به گلزن‌کرشن اقدام کند.
گفتنی است با وجود نام‌های پرآوازه‌ای چون ژابی آلونسو، تیاگو آلکانتارا، خاوی مارتینز، آرین روبن و بازدهی فراتر از حد انتظار خریدهای جدید باواریایی‌ها یعنی آرتورو ویدال و داگلاس کاستا در حقیقت امیدی در روده برای ترجیح داده شدن به این لیست سنگین باقی نمانده است. با این حال مدیر برنامه‌های این بازیکن به تازگی به شبکه "اشپورت وان" گفت:" بعید است که سباستین در ژانویه ترانسفر شود."

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
ریبرو سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 09:10

قرضی بدنش خوبه
چون اینجا واقعا پپ بهش بازی نمیده

ریبرو سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 10:20

خیلی اقا و دوست داشتنیه هر وقت هم پپ از زمین میاردش بیرون دست میزنه و خیلی هم اروم میره میشینه

رضا المانی سه‌شنبه 17 آذر 1394 ساعت 10:45

باید قرضی بره هم به نفع خودشه هم بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد