وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی با یادگیری زبان آلمانی مشکل دارد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی آینده باشگاه بایرن اذعان کرده است که زبان آلمانی سخت است و البته او تمام تلاش خود را برای یادگیری این زبان می کند.   

 

به گزارش Sport1، کارلو آنچلوتی سرمربی آینده بایرن اظهار کرده است که یادگیری زبان آلمانی بسیار دشوار است. این مربی ایتالیایی درباره چالش های خود برای یادگیری زبان های مختلف گفت:

’’ وقتی من در سال 2009 ایتالیا را ترک کردم، نمی توانستم با زبان های خارجی صحبت کنم و همواره نگران این موضوع بودم اما موفق شدم به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی مسلط شوم و اکنون نیز می خواهم به خوبی آلمانی را یاد بگیرم. من بسیار سخت زبان آلمانی را یاد می گیرم اما می خواهم به بهترین شکل ممکن آن را یاد بگیرم.
 ‘‘

در همین مورد یعنی فراگیری زبان آلمانی روزنامه بیلد از قول یکی از دوستان نزدیک کارلتو گزارش کرده که وی در محفلی اظهارداشته اگر جیووانی تراپاتونی با سن و سال بالا توانسته آلمانی یادبگیرد، او نیز حتما این زبان رافراخواهد گرفت.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
اشکان پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 17:43

دلم تنگته

Vida پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 19:52

خوب زبان فران فرانسه که سختتره یاد گرفته,اینم میتونه

آرمان پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 23:27

بی صبرانه منتظرم بیاد، دلم میخواد بایرن مثل قبل جنگنده بازی کنه،

رضا المانی جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 00:18

بیا و روح بایرن رو بهش بر گردون با این کچل بایرن بدترین ها رو تجربه کرد ولی امیدوارم امسال به خوبی واسه المانی ها تمام شه یعنی بایرن قهرمان سی ال بشه و دورتموند قهرمان اروبا و المان هم قهرمان یورو خیلی دور از ذهن نیست چون هر سه مدعی اصلی تو این سه جام هستن به امید رسیدن روزای خوش تر برای بایرن زنده باد المان ما هوادار ❤️بایرن مونیخ ❤️ هستیم
❤️بایرن مونیخ❤️

ریبرو جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 11:45

بچه ها یه خبر خوب بن عطیه اومد تو تمرینا♥♥♥♥

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد