وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: گواردیولا درباره پیوستن به منچسترسیتی با من صحبت نکرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن اعلام کرده است که گواردیولا هیچ صحبتی با وی یا دیگر بازیکنان بایرن در مورد پیوستن به منچستر سیتی نکرده است. 

 

به نقل از سایت four four two  آرین روبن مهاجم هلندی بایرن مونیخ اعلام کرده است، پپ گواردیولا هیچکدام از بازیکنان بایرن مونیخ را قانع نکرده است تا به منچستر سیتی ملحق شوند.

روبن گفته است هیچ صحبتی میان او و گواردیولا مبنی بر پیوستنش به منچستر سیتی صورت نگرفته است. در ابتدا این ماه بود که شایعه پیوستن گواردیولا به منچستر سیتی به یقین تبدیل شد. گمانه زنی هایی وجود دارد که چند بازیکن بایرن مونیخ به همراه گواردیولا مسافر شهر منچستر می شوند. از جمله روبرت لواندوفسکی و آرین روبن.

آرین روبن در این زمینه گفته است:"گواردیولا از من نخواسته است تا با او به منچستر سفر کنم. فکر نمی کنم او از من یا از بقیه بازیکنان چنین درخواستی داشته باشد. تنها چیزی که به آن فکر می کنیم به اتمام رساندن فصل با کسب حداکثر جام ها است و تنها چیزی که در حال حاضر مهم است همین است."

روبن اعتقاد دارد گواردیولا از او بازیکن بهتری ساخته است و متاسف است که شانس کار کردن با او را از دست می دهد.

این مهاجم هلندی افزود:" من اکنون به خروج گواردیولا فکر نمی کنم و ترجیح می دهم به لذت بردن در کنار او در زمین فکر کنم. در ماه های آینده می خواهم از کار کردن با او لذت ببرم و در پایان فصل خداحافظی باشکوهی با تمامی جام ها با وی داشته باشیم. او مربی خارق العاده ای است. اگر بگویم کدام خصلت گواردیولا را از دست می دهم می توانم به تمرکز خاص او برای هر بازی و تلاش او برای ساختن یک بازیکن بهتر از شما اشاره کنم. من هیچوقت در سطحی که در حال حاضر هستم نبودم و گواردیولا من را به این سطح رساند. وقتی کارم را با گواردیولا در بایرن آغاز کردم 29 سال داشتم، بازیکن جوانی نبودم، اما گواردیولا توانایی هایم را برای من روشن ساخت و نشان داد که چه می توانم باشم."

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
mo جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 16:30

بعدا میفهمی که خیییییییلی بهتر شد که رفت و قدر رفتنشو میدونی.

آلمان جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 20:43 http://bayern.blogsky.com

دیگه روبن بره و نره چه فایده... دیگه متاسفانه سالهای آخر فوتبالشه..
فقط من موندم چرا هیچ وقت مدیر های بایرن ستاره نمیخرن؟؟
الان مهاجم یونتوس ، نیمار، سوارز، آگرو، و....
در زمان قدیم: رونالدینیو، زیدان؛ فیگو؛ ونیسترن روی، بکهام و....
کلا هیچوقت یک ستاره نمیخرن
آقا داغ موند دلم یک بار فقط یکبار یک پول واسه یک نفر بدن چقدر خسیس بازی؟؟؟
الان منچستر یونایتد ، سیتی، بارسا، رعال؛ و...
چقدر تا امروز خرج کردن؟؟
تازه باید دعا کنیم اگه یک بازیکنم مثل لوا داریم راضیش کنن...
به خدا بایرن بهترین تیم دنیاس..
اگه فقط یکبار هر 4 سال فقط یک ستاره مثل مسی میخرید الان تعداد قهرمانی ها سر به فلک میزد..
ولی بازم هر جی باشه فقط بایرن عشقه..

بایرن شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 04:28

آقای ألمان واقعا متأسفم بکه فک نمیکنی که ما ستاره نداریم
روبن بدوووووون شک یکی از بهترین بازیکن های تاریخ فوتباله،،،،و کاملا در سطح اول دنیا قرار داره،،و همون بارسا و...بسیار تحقیر کرده،،،از بک ستاره دیگه چی میخوای؟؟؟تنکیک،بهترین پاس،شوت،تجربه،،
ریبری که مصدومه فعلا،،ولی اونم ستاره بزرگیه...
بهترین دروازه بان جهان،در دروازه ایستاده،که نوع جدیدی از دروازه بانی رو ابداع کرده....بهترین مدافع های گوش،،،،
من هیچوقت نمیخوام پای نیمارو ،مسی مغرور،،،،به بایرن باز شه،،،،روبن سنی زیااادی نداره!!و من عاشق بازی روبن و ریبری،نویر،الابا،مولر،،وبایرن دوس داشتنیه هستم،،،
شما که بایرنی هستی این حرفو میزنی...از بقیه چ انتظاریه،،،
به جای این حرفا حمایت کن ستاره های تیمت رو!
فقط بایرن مونیخ

من فقط بایرنیم شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 07:16

من نمیدونم ستاره بودن رو به چی میبینید بعضیا به طوپ طلا میبینید خوبطوپ طلا رو چند سال ازمون گرفتن چرا اسرار دارید ارزانتینیه و شغالدو رو بالاتر بدونید روبری ما سرعتی تر با تکنیکتر و در جاهای حساس خیلی خیلی خیلی بهترن اونوقت المان میاد میگه ستاره بخریم ستاره از اسم بایرن میاد و بس شغالدو با اون هفسلونیه باید تا اخر عمر بدوند تا به روبری برسن اقای المان تو که اسمتا گراشتی المان یباره بزار اسپانیا بره دیگه.روبن حالا حالاها جا داره بازی کنه شغالدو سگ کی باشه تو سن33سالگی پیشنهاد 150 میلیونی بش بدن تا 5سال دیگه روبری بالاتر از کل دنیان اینو تو بازی بوخوم نشون داد روبن.MIA SAN MIA

روبری شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 11:02

واقعا دوست عزیز،من فقط بایرنیم درست میگه
توپ طلا مهم نیس،،،،بدنش به عروسک و اون کوتوله ها
بنظرم بازی مهمه که روبن عالیه....سنی نداره که،،،،و بسیار مؤثره
من به جای شما بودم...به شماره ١٠ تیمم بیشتر إیمان داشتم و ازش حمایت میکردم
بایرن بهترین دنیاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد